0
EN
szkolenia otwarte

Certyfikowany kurs Digital Marketing

Ocena szkolenia (150)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing
04.03 - 08.04 11 wolnych miejsc

W jakich formułach odbywa się

Certyfikowany kurs digital marketing?

Wybierz formułę kursu odpowiednią dla siebie:

 

Czym jest Digital Marketing Institute

To najpopularniejszy globalny standard certyfikacji w zakresie kompetencji digital marketing. Absolwentami DMI jest ponad 50 tys. profesjonalistów wyszkolonych przez partnerów edukacyjnych w ponad 100 krajach.

Zespół produktowy DMI pracuje z wybranymi ekspertami digital w celu stworzenia sylabusów promujących najlepsze branżowe praktyki, aktualną wiedzę i adresujących najważniejsze kompetencje digital. Podmiotem doradczym jest Rada Programowa, w skład której wchodzą przedstawiciele takich firm jak: Facebook, Google, LinkedIn czy Microsoft.

 

Dlaczego warto?

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród absolwentów pokazały efektywność szkoleń DMI.

Informacje o szkoleniu
Professional Diploma in Digital Marketing

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 6 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.

Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads (AdWords) czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

 

Kurs prowadzimy w 2 formułach:

Nasze zajęcia w formule webinarowej wzbogacone są o równoległe materiały dydaktycne na platformie on-line (DMI i Socjomanii). Co to oznacza? Uczestnicy tej formuły kursu oprócz 6 zajęć z trenerami na żywo online mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych na platformie, jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.

Certyfikowany kurs Digital Marketing to szkolenie dedykowane zarówno początkującym w branży jak i osobom chcącym usystematyzować swoją wiedzę i znaleźć jej potwierdzenie w postaci międzynarodowej certyfikacji.

 

Międzynarodowa certyfikacja / egzamin

Certyfikacja DMI odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym, w formule online na platformie studenta DMI (MyDMI account) w formie testu wielokrotnego wyboru. Opłata za jedno podejście do egzaminu i koszt otwarcia procesu certyfikacji dla kursantów Socjomanii są wliczone już w cenę kursu. 

Socjomania Platinum Partnerem
Digital Marketing Institute za wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku

Socjomania została wyróżniona spośród 137 Partnerów Edukacyjnych Digital Marketing Institute na świecie i nagrodzona za wysokie wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku:

  • spośród zgłoszonych kursantów do procesu certyfikacji, aż 93% podeszło do egzaminu po zakończonym kursie,
  • z tego 83% kursantów pomyślnie zdało egzamin,
  • a wskaźnik satysfakcji oceny kursantów z przeprowadzonego szkolenia oraz przygotowania do egzaminu wynosił
    80%. 


Co oznacza, że Socjomania znalazła się w pierwszej 13 Partnerów edukacyjnych Digital Marketing Institute.

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Szymon Lisowski

1:37 min

Program szkolenia

10:00

Digital Marketing w erze AI

  • Czym jest digital marketing, pojęcia z nim związane
  • Inbound i outbound marketing
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital
  • AI w digital marketingu
  • Bądź na bieżąco w digital marketingu
  • Narzędzia do analizy opinii odbiorców
  • Badania konkurencji
  • Badania branżowe i klientów z wykorzystaniem AI
  • Tradycyjny lejek klienta i Customer Journey
  • Ewolucja podróży klienta
  • Integracja marketingu offline i digital
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Content Marketing

  • Czym jest content marketing?
  • Treści sezonowe i evergreen
  • Intencja treści - budowanie autentycznej narracji marki
  • Persony klientów
  • Pomysły na tematy treści
  • Brief kreatywny
  • Tworzenie contentu i kuratela nad treściami
  • Pierwsze kroki z ChatGPT
  • Planowanie publikacji treści
  • Audyt efektywności działań w content marketingu
17:00

Zakończenie

10:00

Social Media Marketing cz. I

  • Wpływanie na podróż konsumenta za pomocą mediów społecznościowych
  • Jak działają algorytmy mediów społecznościowych?
  • Kluczowe platformy społecznościowe: Facebook, WhatsApp i Instagram
  • Kluczowe platformy społecznościowe: X i LinkedIn
  • Kluczowe platformy wideo: YouTube i TikTok
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Social Media Marketing cz. II

  • Optymalizacja profili w kanałach społecznościowych na potrzeby biznesu
  • Tworzenie i utrzymanie społeczności w mediach społecznościowych
  • Angażowanie odbiorców za pomocą mediów społecznościowych
  • Pięć kluczowych kroków do stworzenia kampanii w mediach społecznościowych
  • Najlepsze praktyki w wykorzystaniu AI w mediach społecznościowych
17:00

Zakończenie

10:00

SEO (Search Engine Optimization)

  • Jak wyszukiwarki oceniają strony?
  • Strona wyników wyszukiwania (SERP)
  • Jak przeprowadzić badanie słów kluczowych SEO
  • Optymalizacja techniczna
  • Wskaźniki oceny doświadczenia strony (Page Experience Ranking Signal)
  • Google Search Console
  • Optymalizacja na stronie i poza stroną (On-Page i Off-Page Optimization)
  • Darmowe narzędzia SEO
  • Narzędzia AI do SEO
  • ChatGPT w SEO
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Paid Search (PPC) i Display Advertising

  • Badanie słów kluczowych w PPC
  • Budżety i system kreowania stawek w Google Ads
  • Tworzenie kampanii PPC
  • Reklama displayowa i wideo
  • GDN, AI i Performance Max
  • Formaty reklam displayowych i wideo
  • Targetowanie w celu generowania popytu
  • Remarketing w kampaniach displayowych i wideo
  • Metryki i raporty w reklamach płatnych • Optymalizacja kampanii wyszukiwania, displayowych i wideo
  • Wykorzystanie AI w Google Ads
  • AI i Performance Max
17:00

Zakończenie

10:00

Email Marketing

  • Email marketing i Omnichannel Marketing - narzędzia i strategie
  • Ustawodawstwo i regulacje dotyczące e-mail marketingu
  • CRM i automatyzacja w marketingu -wykorzystanie potencjału CRM do budowania spersonalizowanych kampanii e-mailowych
  • AI i automatyzacja
  • Budowanie workflows w kampaniach e-mail marketingowych i ich korzyści
  • Projektowanie kampanii: od tematu, odpowiedniego przygotowania tekstu, po projektowanie grafiki
  • Wyzwania związane z dostarczaniem kampanii emailowych
  • Testy A/B w celu optymalizacji kampanii e-mail marketingowych
  • Optymalizacja wydajności kampanii e-mail marketingowych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Budowanie kompetencji Digital Marketing Managera

  • Seven-Step Framework w zarządzaniu projektami • Korzystanie z podejścia „Testuj i ucz się ”
  • Zastosowanie koncepcji Agile „MVP” (Minimal Viable Product)
  • Generowanie nowych pomysłów
  • Usuwanie barier w procesie stymulowania kreatywności
  • Budowanie umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów
  • Korzyści wynikające z myślenia strategicznego
  • Sposoby na oszczędzanie czasu i "tworzenie czasu”
  • Strategie efektywnej komunikacji
  • Przekonywanie odbiorców
17:00

Zakończenie

10:00

Website Optimization i eCommerce

  • Budowanie widoczności w internecie
  • Optymalizacja stron internetowych biorąc pod uwagę Customer Journey
  • Strona główna
  • Zasady projektowania: User-Centered Design - UX i UI
  • Rozwiązania e-commerce
  • Mierzenie efektywności strony internetowej: mierniki i narzędzia
  • Testy A/B w optymalizacji stron internetowych
  • Kanały social w e-commerce
  • Analiza i raportowanie za pomocą narzędzi mediów społecznościowych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Analityka z Google Analytics 4 (GA4)

  • Podstawy Google Analytics 4 (GA4)
  • Analityka, prywatność danych i ich ochrona
  • Konfiguracja konta GA4
  • Łączenie GA4 z innymi narzędziami
  • Typy zdarzeń GA4
  • Zaawansowane zdarzenia niestandardowe w GA4
  • Kluczowe raporty GA4
  • Śledzenie UTMów za pomocą narzędzia URL Builder
  • Dane w czasie rzeczywistym w GA4
  • Odbiorcy w GA4
  • Wykorzystanie AI do podejmowania decyzji opartych na analizie danych
  • AI w mapowaniu ścieżki klienta
17:00

Zakończenie

10:00

Digital Marketing Strategy

  • Marketing dzisiaj
  • AI w planowaniu strategicznym
  • Strategia i zwrot z inwestycji (ROI)
  • Krytyczne myślenie o badaniach
  • Audyt działań jako podstawa do budowy skutecznej strategii digital
  • Strategia i prognozowanie
  • Opracowywanie briefu marketingowego • Brief kreatywny
  • Modele współpracy z agencją
  • Korzystanie z media planu
  • Dostarczanie action plan kampanii
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórka i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy na podstawie symulacji egzaminu po kursie
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijający karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w 10 tygodni.

Opinie naszych uczestników

Sprawdź swoją wiedzę z digital marketingu!

 

Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić.

 

Klikając w poniższy przcisk zostaniesz przeniesiony na stronę DMI, gdzie wykonasz krótki test wiedzy.

 Sprawdź się!

hand

Wybierz preferowaną formułę kursu:

 

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?