0
EN
szkolenia otwarte

Certyfikowany kurs Digital Marketing

Ocena szkolenia (150)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing
29.10 - 03.12 7 wolnych miejsc

W jakich formułach odbywa się

Certyfikowany kurs digital marketing?

Wybierz formułę kursu odpowiednią dla siebie:

 

Czym jest Digital Marketing Institute

To najpopularniejszy globalny standard certyfikacji w zakresie kompetencji digital marketing. Absolwentami DMI jest ponad 50 tys. profesjonalistów wyszkolonych przez partnerów edukacyjnych w ponad 100 krajach.

Zespół produktowy DMI pracuje z wybranymi ekspertami digital w celu stworzenia sylabusów promujących najlepsze branżowe praktyki, aktualną wiedzę i adresujących najważniejsze kompetencje digital. Podmiotem doradczym jest Rada Programowa, w skład której wchodzą przedstawiciele takich firm jak: Facebook, Google, LinkedIn czy Microsoft.

 

Dlaczego warto?

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród absolwentów pokazały efektywność szkoleń DMI.

dmi dlaczego warto

 

 

 

 

Informacje o szkoleniu
Professional Diploma in Digital Marketing

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 6 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.

Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads (AdWords) czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

 

Kurs prowadzimy w 2 formułach:

Nasze zajęcia w formule webinarowej wzbogacone są o równoległe materiały dydaktycne na platformie on-line (DMI i Socjomanii). Co to oznacza? Uczestnicy tej formuły kursu oprócz 6 zajęć z trenerami na żywo online mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych na platformie, jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.

Certyfikowany kurs Digital Marketing to szkolenie dedykowane zarówno początkującym w branży jak i osobom chcącym usystematyzować swoją wiedzę i znaleźć jej potwierdzenie w postaci międzynarodowej certyfikacji.

 

Międzynarodowa certyfikacja / egzamin

Certyfikacja DMI odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym, we współpracy z Pearson VUE (ponad 5200 punktów egzaminacyjnych w 175 krajach). Takie rozwiązanie zapewnia jej jakość i wysoką wiarygodność w globalnej skali działania Digital Marketing Institute. Kursanci mają do wyboru dwie formuły zdawania: w samodzielnie wybranej jednostce  egzaminacyjnej współpracującej z DMI lub zdalnie z każdego miejsca na świecie, spełniając warunki wskazane przez DMI. Opłata za jedno podejście do egzaminu i koszt otwarcia procesu certyfikacji dla kursantów Socjomanii są wliczone już w cenę kursu. 

Socjomania Platinum Partnerem
Digital Marketing Institute za wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku

Socjomania została wyróżniona spośród 137 Partnerów Edukacyjnych Digital Marketing Institute na świecie i nagrodzona za wysokie wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku:

  • spośród zgłoszonych kursantów do procesu certyfikacji, aż 93% podeszło do egzaminu po zakończonym kursie,
  • z tego 83% kursantów pomyślnie zdało egzamin,
  • a wskaźnik satysfakcji oceny kursantów z przeprowadzonego szkolenia oraz przygotowania do egzaminu wynosił
    80%. 


Co oznacza, że Socjomania znalazła się w pierwszej 13 Partnerów edukacyjnych Digital Marketing Institute.

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Szymon Lisowski

1:37 min

Program szkolenia

10:00

Digital Marketing w erze AI

  • Czym jest digital marketing, pojęcia z nim związane
  • Inbound i outbound marketing
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital
  • Marketing tradycyjny a marketing digital 
  • Metodyka 3i Digital Marketing Institute
  • Jak nadejście ery AI może pomóc w pracy marketerów
  • Cele SMART na potrzeby planowania kampanii digital
  • Research grup docelowych i konkurencji - przegląd narzędzi
  • Badania trendów w branży
  • Tradycyjny lejek w Customer Journey
  • Zmiany w Customer Journey Map a kanały digital
  • Integracja kanałów tradycyjnych i kanałów digital
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Content Marketing

  • Koncepcje i strategie content marketingowe
  • Evergreen content
  • Taktyki zbierania pomysłów na treści
  • Kreatywne podejście do briefu
  • Pierwsze kroki z ChatGPT
17:00

Zakończenie

10:00

Content Marketing

  • Audyt efektywności działań w content marketingu w oparciu o mierniki
  • Tworzenie person
  • Tworzenie contentu i kuratela nad treściami 
  • Opracowywanie planu contentowego - publikacja, dystrybucja i taktyki recyklingu treści
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Social Media Marketing

  • Sposoby wpływania na Customer Journey poprzez media społecznościowe
  • Kluczowe platformy społecznościowe: Facebook, WhatsApp, Instagram, X (Twitter), LinkedIn, Snapchat, Pinterest
  • Kluczowe SM bazujące na formacie video: YouTube, TikTok
  • Optymalizacja profili w kanałach społecznościowych na potrzeby biznesu
  • Tworzenie, angażowanie oraz podtrzymywanie społeczności w social media
  • Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, Instagram, X (Twitter) LinkedIn, Pinterest, TikTok)
  • Analiza efektywności w oparciu o mierniki, raportowanie 
  • Media społecznościowe na potrzeby e-commerce
17:00

Zakończenie

10:00

SEO (Search Engine Optimization)

  • Kluczowe elementy SEO
  • Jak działają silniki wyszukiwarek
  • Search Engine Results Page (SERP)
  • Badanie słów kluczowych pod kątem SEO
  • Optymalizacja strony (on-page i off-page) oraz optymalizacja pod kątem technicznym
  • Google Search Console
  • Darmowe i płatne narzędzia SEO
  • Narzędzia AI dla SEO
  • Analiza efektywności działań SEO
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Paid Search (PPC) i Display Advertising

  • Analiza słów kluczowych pod kątem kampanii PPC
  • Tworzenie kampanii w Google Ads
  • Strategie planowania budżetu i system kreowania stawek Google Ads
  • GDN, AI i kampanie Perfomance Max
  • Targetowanie kampanii typu Demand Generation w Google Ads
  • Analiza efektywności kampanii w Google Ads: mierniki i raportowanie
  • Display i Video Advertising
  • Typy formatów Display i Video Ad 
  • Kampanie remarketingowe - Display i Video 
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii: Search, Display i Video
17:00

Zakończenie

10:00

Email Marketing

  • Email marketing i Omnichannel Marketing - narzędzia i strategie 
  • Wykorzystywanie CRM na potrzeby kampanii e-mail marketing
  • Projektowanie workflows w kampaniach e-mail marketing
  • Projektowanie wysyłek
  • Testowanie i optymalizacja kampanii
  • Kwestie prawne 
  • Marketing Automation 
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Budowanie kompetencji Digital Marketing Managera

  • Seven-Step Framework w zarządzaniu projektami 
  • Stosowanie zwinnej koncepcji (Agile) “MVP”
  • Taktyki usuwania barier twórczych
  • Zalety strategicznego myślenia
  • Strategie skutecznej komunikacji
  • Metoda "testuj i ucz się"
  • Metody generowania nowych pomysłów
  • Budowanie umiejętności skutecznego rozwiązywania problemów
  • Sposoby na oszczędzanie czasu i "tworzenie czasu"
  • Taktyki wpływania na otoczenie jako lider i jako marketer 
17:00

Zakończenie

10:00

Website Optimization i eCommerce

  • Budowanie widoczności w internecie
  • Optymalizacja stron internetowych biorąc pod uwagę Customer Journey
  • Strona główna 
  • User-Centered Design - UX i UI
  • eCommerce Marketplaces
  • Testy A/B w optymalizacji stron internetowych
  • Web design - najważniejsze zasady projektowania stron internetowych
  • Rozwiązania eCommerce
  • Mierzenie efektywności strony internetowej: mierniki i narzędzia
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Analityka z Google Analytics 4 (GA4)

  • Podstawy analityki internetowej 
  • Tworzenie i konfigurowanie konta Google Analytics 4
  • Typy zdarzeń w GA4
  • Kluczowe raporty w GA4
  • Dane w czasie rzeczywistym w GA4
  • Analityka, prywatność i ochrona danych 
  • Łączenie GA4 z innymi narzędziami
  • Zaawansowane zdarzenia niestandardowe w GA4
  • Śledzenie UTM z użyciem URL Builder
  • Tworzenie niestandardowych grup odbiorców 
  • Najlepsze praktyki w zakresie analizy danych z GA4
17:00

Zakończenie

10:00

Digital Marketing Strategy

  • Marketing dzisiaj
  • Krytyczne myślenie o badaniach
  • Strategia i prognozowanie
  • Tworzenie briefu
  • Wykorzystywanie mediaplanu
  • Strategy and Return on Investment (ROI)
  • Audyt działań jako podstawa do budowy skutecznej strategii digital
  • Określenie celów strategii oraz KPI
  • Praca z agencją - zlecanie działań wg briefu, egzekucja i rozumienie raportów
  • Odpowiedni dobór kanałów w oparciu o wyznaczone cele (KPI), wnioski z researchu oraz raportów
  • Taktyki digital
  • Realizacja strategii
  • Komunikowanie strategii digital wewnątrz organizacji
  • Identyfikacja zasobów i narzędzi automatyzacji, które umożliwią efektywną realizację strategii
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórka i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijający karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w 10 tygodni.

Opinie naszych uczestników

Sprawdź swoją wiedzę z digital marketingu!

 

Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić.

 

Klikając w poniższy przcisk zostaniesz przeniesiony na stronę DMI, gdzie wykonasz krótki test wiedzy.

 Sprawdź się!

hand

Wybierz preferowaną formułę kursu:

 

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?