0
EN
szkolenia otwarte

Certyfikowany kurs Digital Marketing

Ocena szkolenia (150)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Certyfikowany kurs Digital Marketing
12.12 - 30.01 8 wolnych miejsc 01.02 - 07.03 11 wolnych miejsc

W jakich formułach odbywa się

Certyfikowany kurs digital marketing?

Wybierz formułę kursu odpowiednią dla siebie:

 

Czym jest Digital Marketing Institute

To najpopularniejszy globalny standard certyfikacji w zakresie kompetencji digital marketing. Absolwentami DMI jest ponad 50 tys. profesjonalistów wyszkolonych przez partnerów edukacyjnych w ponad 100 krajach.

Zespół produktowy DMI pracuje z wybranymi ekspertami digital w celu stworzenia sylabusów promujących najlepsze branżowe praktyki, aktualną wiedzę i adresujących najważniejsze kompetencje digital. Podmiotem doradczym jest Rada Programowa, w skład której wchodzą przedstawiciele takich firm jak: Facebook, Google, LinkedIn czy Microsoft.

 

Dlaczego warto?

Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród absolwentów pokazały efektywność szkoleń DMI.

dmi dlaczego warto

 

 

 

 

Informacje o szkoleniu
Professional Diploma in Digital Marketing

Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 6 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.

Program szkolenia zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads (AdWords) czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

 

Kurs prowadzimy w 3 formułach:

Nasze zajęcia w formule webinarowej wzbogacone są o równoległe materiały dydaktycne na platformie on-line (DMI i Socjomanii). Co to oznacza? Uczestnicy tej formuły kursu oprócz 6 zajęć z trenerami na żywo online mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych na platformie, jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.

Certyfikowany kurs Digital Marketing to szkolenie dedykowane zarówno początkującym w branży jak i osobom chcącym usystematyzować swoją wiedzę i znaleźć jej potwierdzenie w postaci międzynarodowej certyfikacji.

 

Międzynarodowa certyfikacja / egzamin

Certyfikacja DMI odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym, we współpracy z Pearson VUE (ponad 5200 punktów egzaminacyjnych w 175 krajach). Takie rozwiązanie zapewnia jej jakość i wysoką wiarygodność w globalnej skali działania Digital Marketing Institute. Kursanci mają do wyboru dwie formuły zdawania: w samodzielnie wybranej jednostce  egzaminacyjnej współpracującej z DMI lub zdalnie z każdego miejsca na świecie, spełniając warunki wskazane przez DMI. Opłata za jedno podejście do egzaminu i koszt otwarcia procesu certyfikacji dla kursantów Socjomanii są wliczone już w cenę kursu. 

Socjomania Platinum Partnerem
Digital Marketing Institute za wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku

Socjomania została wyróżniona spośród 137 Partnerów Edukacyjnych Digital Marketing Institute na świecie i nagrodzona za wysokie wyniki edukacyjne kursantów w 2022 roku:

  • spośród zgłoszonych kursantów do procesu certyfikacji, aż 93% podeszło do egzaminu po zakończonym kursie,
  • z tego 83% kursantów pomyślnie zdało egzamin,
  • a wskaźnik satysfakcji oceny kursantów z przeprowadzonego szkolenia oraz przygotowania do egzaminu wynosił
    80%. 


Co oznacza, że Socjomania znalazła się w pierwszej 13 Partnerów edukacyjnych Digital Marketing Institute.

Dowiedz się więcej o kursie DMI

Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Szymon Lisowski

1:37 min

Program szkolenia

10:00

Wprowadzenie do digital marketingu

  • Podstawowe koncepcje i pojęcia w digital marketingu
  • Benefity digital marketingu
  • Strategie inboundowe i outboundowe
  • Przegląd kanałów i narzędzi digital
  • Definiowanie celów marketingowych w metodyce SMART
  • Metodyka 3i Digital Marketing Institute
  • Research grup docelowych i konkurencji w digitalu
  • Dotarcie do konsumenta - Customer Journey Map
  • Digital marketing w kontekście kampanii 360
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Content Marketing

  • Koncepcje i strategie content marketingowe
  • Research i audyt działań w content marketingu
  • Typy contentu i formaty treści
  • Opracowywanie planu contentowego
  • Tworzenie person
17:00

Zakończenie

Dodatek 0:30

Materiały dodatkowe, do samodzielnej nauki:

 

Zarządzanie projektami

  • Efektywne korzyści z zarządzania projektami
  • Typowe zadania związane z zarządzaniem projektami
  • Zestaw umiejętności do zarządzania projektami
  • 7-etapowa struktura zarządzania projektami

Efektywne zarządzanie czasem

  • Sposoby skutecznego rozpatrywania wniosków
  •  Korzyści z efektywnego zarządzania czasem
  •  Rozróżnij między pilnymi a ważnymi zadaniami
  •  Dobre praktyki
  •  Strategie oszczędzające czas
  •  Eliminowanie „złodziei czasu”
     
10:00

Content Marketing

  • Metryki i efektywność content marketingu
  • Tworzenie contentu i curatela nad treściami 
  • Publikowanie i dystrybucja contentu
  • Recykling w content marketingu 
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Social Media Marketing

  • Kluczowe platformy społecznościowe
  • Optymalizacja profili organizacji w kanałach społecznościowych
  • Tworzenie społeczności i angażowanie odbiorców w social media
  • Tworzenie i optymalizowanie kampanii reklamowych (Facebook, LinkedIn, Twitter i Snapchat)
  • Narzędzia analityczne wspierajace targetowanie i research grup docelowych
  • Tworzenie strategii social media
17:00

Zakończenie

Dodatek 0:30

Materiały dodatkowe, do samodzielnej nauki:

 

Jak być lepszym mówcą

  • Korzyści ze skutecznej komunikacji w miejscu pracy
  • Sygnały niewerbalne
  • Rodzaje komunikacji
  • Strategie komunikacji
     
10:00

SEO (Search Engine Optimization)

  • Kluczowe elementy SEO
  • Powiązanie SEO oraz celów biznesowych organizacji
  • Słowa kluczowe i tworzenie planu contentowego
  • Optymalizacja strony (on-page i off-page)
  • Analiza efektywności działań SEO
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Paid Search (PPC) i Google Ads

  • Kluczowe elementy Paid Search
  • Tworzenie kampanii search w Google Ads
  • Zarządzanie i optymalizacja kampanii search w Google Ads
  • Analiza efektywności kampanii w Google Ads
17:00

Zakończenie

Dodatek 0:30

Materiały dodatkowe, do samodzielnej nauki:

 

Sztuka perswazji

  • Perswazja podczas interakcji z innymi
  • Techniki perswazji w ofertach
  • Maksymalizacja wpływu ofert
  • Przezwyciężanie sprzeciwów wobec ofert

  •  
Dodatek 0:30

Materiały dodatkowe, do samodzielnej nauki:

 

Doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów

  • Skutecznie identyfikuj problemy
  • Strategia rozwiązywania problemów
  • Narzędzia do rozwiązywania problemów
10:00

YouTube and Display Advertising

  • Kluczowe elementy kampanii display i video
  • Tworzenie i zarządzanie kanałem na Youtube
  • Google Display Network i formaty Youtube Ads
  • Tworzenie kampanii display i video
  • Targetowanie w kampaniach display i video
  • Optymalizacja i efektywność kampanii display/video
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Email Marketing

  • Kluczowe koncepcje e-mail marketingu
  • Narzędzia i strategie w e-mail marketingu
  • Projektowanie wysyłek
  • Tworzenie efektywnych kampanii e-mail marketingowych
  • Testowanie i optymalizacja kampanii
  • Przegląd narzędzi Marketing Automation

 

17:00

Zakończenie

Dodatek 0:30

Materiały dodatkowe, do samodzielnej nauki:

 

Zwiększ swoją kreatywność

  • Generowanie pomysłów i rozwiązań
  • Taktyki usuwania barier twórczych
  • Skuteczne rozpoznanie niepowodzenia pomysłu

  •  
10:00

Website Optimization

  • Web design i optymalizacja stron internetowych
  • Tworzenie podstawowych stron internetowych
  • Website copy i główne heurystyki w projektowaniu stron
  • User-Centered Design - UX vs UI
  • Elementy audytu UX w ecommerce
  • Mierzenie efektywności strony internetowej

 

13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Analityka z Google Analytics

  • Podstawy analityki internetowej
  • Tworzenie i konfigurowanie konta Google Analytics
  • Ustawianie celów w Google Analytics
  • Monitorowanie kampanii w GA
  • Przegląd raportów 
17:00

Zakończenie

Dodatek 0:30

Materiały dodatkowe, do samodzielnej nauki:

 

Zwinne myślenie

  • Zasady zwinnego myślenia
  • Podejście „testuj i ucz się”
  • „Testuj i ucz się” korzyści dla marketerów
  • Zastosowanie koncepcji MVP do marketingu cyfrowego
  • Kampanie
  • Korzyści z elastycznego myślenia dla marketerów 
     
10:00

Digital Marketing Strategy

  • Proces tworzenia strategii digital
  • Określenie celów strategii oraz KPI
  • Digital Strategy Research
  • Taktyki digital
  • Realizacja strategii
  • Komunikowanie strategii digital wewnątrz organizacji
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórka i przygotowanie do egzaminu

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00

Zakończenie

Dodatek 0:30

Materiały dodatkowe, do samodzielnej nauki:

 

Zostań myślicielem strategicznym

  • Znaczenie myślenia strategicznego
  • Nowa strategia
  • Korzyści z myślenia strategicznego
  • Zachowania związane z myśleniem strategicznym
  • Kroki Future-basing®
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Profesjonalistów tradycyjnego marketingu / PR

 W celu podniesienia kwalifikacji z zakresu digital marketingu i potwierdzenia ich międzynarodowym certyfikatem.

Specjalistów digital marketing

Aby potwierdzić swoje kompetencje międzynarodowym certyfikatem i przygotować się do awansu na stanowiska menadżerskie.

Właścicieli firm, niezależnych konsultanów

Dla zabieganych osób, którym zależy na krótkim cyklu szkoleniowym, obejmującym zakresem najważniejsze kanały digital.

Zmieniających branżę, rozwijający karierę

W branży digital cały czas brakuje specjalistów. To szansa na zmianę ścieżki kariery w 10 tygodni.

Opinie naszych uczestników

Sprawdź swoją wiedzę z digital marketingu!

 

Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić.

 

Klikając w poniższy przcisk zostaniesz przeniesiony na stronę DMI, gdzie wykonasz krótki test wiedzy.

 Sprawdź się!

hand

Wybierz preferowaną formułę kursu:

 

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?