0
EN
konsulting

#Digitalk

Merytoryczne, inspirujące lub narzędziowe
2-godzinne spotkanie dla Twojego zespołu w Twoim biurze. Dostarcz kompleksowej wiedzy w skondensowanej formie.

Czym jest #digitalk?
 

Jednym z najważniejszych wyzwań zespołu Socjomanii jest stały rozwój i zdobywanie nowej wiedzy. Długo szukaliśmy takiej formy, która w sposób przystępny, elastyczny i dostępny, dostarczy inspiracji, wiedzy lub refleksji na temat digitalizacji i digital marketingu uniwersalnej grupie. Znaleźliśmy ją współpracując z naszymi klientami i partnerami, którzy mierzyli się z takim samym wyzwaniem.

Zaprojektowane w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów

Zaczęliśmy projektować i przeprowadzać skondensowane prelekcje merytoryczne i/lub inspiracyjne, które w szybki i konkretny sposób dostarczały wiedzy dowolnej wielkości zespołom naszych klientów. 

 

 

Forma dopasowana do Twojego zespołu

Digitalk to 2-godzinna prezentacja wygłoszona przez konsultanta Socjomanii w wybranym przez Ciebie terminie (co powiesz na kreatywne śniadanie lub dawkę wiedzy po 17:00?), miejscu (w Twoim biurze lub w naszej krakowskiej/warszawskiej przestrzeni) dla dowolnej ilości osób (Twojego działu lub całej firmy, a może dla Twoich partnerów, z którymi współpracujesz)?

Dajemy Ci oczekiwane efekty

Forma ta pozwala, by zainspirować zespół do zmian, wskazać kierunek rozwoju branży, wytłumaczyć ideę digitalizacji, zdefiniować nową metodykę pracy lub taktyki, które może zastosować w celu podniesienia swojej efektywności od kolejnego dnia w pracy.

#Digitalk Czym nie jest digitalizacja? 

Martyna Tarnawska, prezentacja wygłoszona na Socjoevent7

40:00

Tematy digitalków

Prezentacje narzędziowe

Wybierz jeden temat z poniższych, który chciałbyś usłyszeć w ramach spotkania digitalk:

  • Analiza danych w social media: co warto mierzyć, kontrolować i raportować,
  • Stories - jak się komunikować w świecie wielu feedów,
  • Recykling treści w mediach społecznościowych, czyli co jeszcze możemy zrobić z treściami, które już mamy,
  • 5 sposobów jak chronić swoją prywatność w social media. Taktyki personal brandingu,
  • Strategie i hacki optymalizacyjne w Facebook Ads. Wykorzystanie zewnętrznych narzędzi do wsparcia Facebook Ads.
  • Active social listening - naucz się słuchać klientów w Internecie i udoskonalać dzięki nim swój biznes

Prezentacje inspiracyjne

Wybierz jeden temat z poniższych, który chciałbyś usłyszeć w ramach spotkania digitalk:

  • Czym makrotrend różni się od trendów? Przegląd kierunków zmian i rozwoju marketingu w 2019.
  • Azja Express, czyli jakie trendy w digital marketingu zapowiada rynek azjatycki,
  • Podobno to wszystko może robić się samo" - o potędze automatyzacji i o tym, jak się do tego zabrać
  • Journey Manager - zawód przyszłości, czy kolejny buzzword? Jak analizować doświadczenia odbiorców naszych usług / produktów,
  • Jaką rolę w tworzeniu wizerunku marki ma odbiorca? Rola ko-kreacji,
  • Trendy w e-commerce.

Prezentacje strategiczne

Wybierz jeden temat z poniższych, który chciałbyś usłyszeć w ramach spotkania digitalk:

  • Budżet na digital marketing - szacowanie i plany vs rzeczywistość,
  • Jak mierzyć (nie tylko za pomocą liczb) efektywność działań w Internecie?
  • Współczesne pojęcie grupy docelowej. Jak tworzyć persony w erze big data i rosnącego znaczenia badań konsumenckich?
  • Wykorzystanie Customer Journey Map do zbudowania lejka sprzedażowego,
  • Wpływ technologii na decyzje zakupowe klientów, czyli jak (i po co) wykorzystać cuda technologii,
  • Jak analizować insighty konsumenckie i nie wpaść w pułapki wnioskowania?

Prezentacje dla działów sprzedaży:

Wybierz jeden temat z poniższych, który chciałbyś usłyszeć w ramach spotkania digitalk:

  • Social selling - jak budować relacje z klientami w kanałach digital,
  • Dobre praktyki budowania relacji z klientem,
  • Najlepszy marketing robi client service - w jaki sposób pozyskać serca i umysły klientów
  • Formułowanie Happy Client Story na podstawie badania potrzeb
  • Usprawnialenie procesu obsługi klienta przy pomocy narzędzi digital
  • Social customer care i digitalizacja obsługi klienta w mediach społecznościowych

Prezentacje związane z rozwojem pracowników i organizacji

Wybierz jeden temat z poniższych, który chciałbyś usłyszeć w ramach spotkania digitalk:

  • Employee Advocacy- jak wykorzystać aktywności pracowników w mediach społecznościowych do promocji produktów i usług firmy
  • Projektowanie ścieżek rozwojowych w zakresie digital marketingu (podejścia, rodzaje form rozwojowych, case studies)
  • Lifelong learning w sferze digital - jak rozwijać się w digitalu? Projektowanie procesu rozwojowego z użyciem KPI
  • Ścieżka rozwoju pracownika jako niezbędny element digitalizacji firmy
  • Narzędzia, które zdigitalizują Twoją firmę od wewnątrz
  • Design thinking w HR,

Prezentacje o design thinking i service design

Wybierz jeden temat z poniższych, który chciałbyś usłyszeć w ramach spotkania digitalk:

  • Jak projektować usługi w digitalu? - pokazanie przykładów oraz kroków działań
  • 5 etapów procesu design thinking. Jak przeprowadzić design sprint w swojej firmie?
  • Dlaczego w erze digitalizacji rośnie znaczenie tzw. “human sciences”? Jak łączyć metody badań z danymi ze świata digital?
  • Projektowanie usług w kontekście doświadczeń klienta i wielokanałowej komunikacji
  • Nowe metodyki pracy warsztatowej i współpracy w zespole i z klientami,

Trenerzy prowadzący digitalki

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Michał Macherzyński

[email protected]

539 993 211

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?