0
EN

Szkolenia otwarte

Rozwiń wszystkie odpowiedzi
Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny certyfikat w formie papierowej opatrzony logo Socjomanii oraz certyfikat elektroniczny, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
W jakim języku są materiały do certyfikowanych kursów dostępne na platformie?
Materiały certyfikowanych kursów, które prowadzimy na licencji Digital Marketing Institute są w języku angielskim. Kursy przygotowują do międzynarodowych egzaminów, które również są w języku angielskim.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt :)
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po szkoleniu?
Konsultacje odbywają się online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji by odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Czym jest Centrum Pomocy?
Socjomania - centrum pomocy to zamknięta grupa dla osób, które wykupiły roczny pakiet konsultacji. Na grupie można zadawać dowolne pytania dotyczące digital marketingu. Konsultanci Socjomanii udzielają odpowiedzi ASAP lub też informują o spodziewanym czasie udzielenia odpowiedzi, jeżeli pytanie wymaga pozyskania dodatkowych informacji. Liczba pytań nie jest ograniczona. Po opłaceniu abonamentu w wysokości 299 zł netto uczestnik ma dostęp do grupy przez rok. Jeżeli pytanie nie nadaje się do przedyskutowania na forum publicznym można zadać je prywatnie poprzez fanpage Socjomanii: http://facebook.com/socjomania
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, możliwy jest udział w szkoleniu w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.

Szkolenia dedykowane

Rozwiń wszystkie odpowiedzi
Ile maksymalnie osób może brać udział w szkoleniu dedykowanym?
Bardzo dużo zależy od celu i formy szkolenia. Jeśli szkolenie ma przyjąć formę warsztatową maksymalna liczba osób biorących w szkoleniu to 8 osób.
Co jeśli grupa, którą chce przeszkolić jest liczna?
W zależności od liczebności grupy, celu i formy szkolenia, doradzamy podział na równoległe grupy szkoleniowe po 7-8 osób.
Czy szkolenie może odbywać się w siedzibie mojej firmy?
Tak, jak najbardziej. Realizujemy szkolenia dedykowane w siedzibach firm zamawiających usługi szkoleniowe.
Kiedy ustalany jest termin szkolenia?
Termin ustalamy na drodze negocjacji po zaakceptowaniu konspektu - wg dostępności danego trenera oraz możliwości obecności wszystkich członków Twojego zespołu, których chcesz przeszkolić.
Ile kosztuje 1 dzień szkolenia dedykowanego?
Wiele zależy od celu szkolenia, sytuacji wyjściowej i oczekiwanych efektów. Jeden dzień szkolenia (6-7h) to zwykle koszt min. 4000 zł netto.
Czy mogę zamówić szkolenie dedykowane dla jednej osoby?
Tak, szkolenie wówczas przyjmuje formę konsultacji indywidualnych.

Strategia digital

Rozwiń wszystkie odpowiedzi
Ile kosztuje strategia?
Strategie, które tworzymy są zawsze wyceniane indywidualnie, ceny rozpoczynają się od 30 tysięcy złotych.
Ile trwa przygotowanie strategii?
W zależności od sytuacji może to być czas miesiąca lub nawet kilku miesięcy.
Czy mogę sobie wybrać realizowane kroki strategii?
Aby odpowiednio przeprowadzić proces strategiczny, należy przejść poprzez wszystkie jego kroki. Jedynym etapem, który może być realizowany oddzielnie jest audyt (analiza sytuacji).
Co dzieje się po przygotowaniu strategii?
Możemy pomóc Twojemu zespołowi ją wdrożyć lub przeszkolić go odpowiednio, aby mógł ją samodzielnie zrealizować. Jeśli chcesz oddać działania agencji, możemy pomóc Ci ją wybrać.
Czy przed przygotowaniem strategii muszę mieć określony budżet na jej realizację?
Istnieją dwa modele działania: możesz określić swój nieprzekraczalnybudżet na wstępie lub oddać nam możliwość zaproponowania optymalnego budżetu do określonych wcześniej przez Ciebie celów.
Czy proces powstawania strategii wymaga mojego wkładu?
Oczywiście. Powstanie dobrej strategii wymaga współpracy obu stron. To Ty ustalasz cele komunikacyjne i biznesowe oraz dostarczasz nam niezbędnych informacji o swojej marce.

Inne

Rozwiń wszystkie odpowiedzi
Jak realizowane są konsultacje indywidualne?
W formie zdalnej, korzystany z narzędzia Google Hangouts, które umożliwia nie tylko video rozmowę, ale także udostępnianie pulpitu.
Co trzeba zapewnić w sali, jeśli szkolenie odbywa się u mnie w firmie?
Dostęp do sieci wi fi dla każdego uczestnika szkolenia, projektor i ekran lub duży telewizor z możliwością podpięcia do komputera, flipchart z pisakami lub tablica suchościeralna, głośniki.
Na ile wcześniej należy się zgłosić, aby zapisać się konsultacje?
Im wcześniej, tym lepiej. Dyżury są regularnie zaplanowane, ale cieszą się dużym zainteresowaniem. Zwykle wystarczy 2-3 tyg. przed.
Jestem beneficjentem KFS lub Urzędu Pracy, na które szkolenie mogę się zapisać w ramach tego źródła finansowania?
Socjomania jest wpisana Rejestru Instytucji Szkoleniowych i realizuje 6-tygodniowe kursy we współpracy z Digital Marketing Institute: Digital Marketing oraz Strategy & Planning.
Czy egzamin i jego koszt są integralną częścią certyfikowanych kursów DMI?
Egzamin nie jest obligatoryjną częścią kursu - przeprowadzany jest poza Partnerem Edukacyjnym DMI w centrach egzaminacyjnych Pearson VUE (5200 punktów w 175 krajach). Koszt podejścia do egzaminu jest już wliczony w całościowy koszt kursu podany na stronie. W przypadku niezaliczenia pierwszego egzaminu egzamin powtórkowy jest dodatkowo płatny 60 EUR.
Jaką muszę mieć wiedzę?
Zastanawiasz się czy ten kurs jest dla Ciebie? Skorzystaj z narzędzia DMI i sprawdź swoją wiedzę! Przekonaj się ile wiesz o digital marketingu. Wyniki testu pozwolą Ci lepiej poznać obszary, które musisz udoskonalić - sprawdź! Ważne, aby Twoja znajomość języka angielskiego była na poziomie co najmniej komunikatywnym.

Kursy Online

Rozwiń wszystkie odpowiedzi
Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

*W przypadku kursu "Społeczności online" dostęp nadamy po 01.06.2022 r.
Czy wybierając kurs online muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów.
Kiedy otrzymam dostęp do kursu Planowanie Strategii?
Otrzymasz od nas mailowo zaproszenie do platformy, po uprzednio pomyślnym zaksięgowaniu przez nas płatności.
Co muszę przygotować przed kursem online Customer Journey?
Wszystkie materiały, które potrzebujesz znajdują się na naszej platformie online - instrukcje, szablony, prezentacje do pobrania.

W ramach kursu otrzymasz od nas również dostęp do narzędzia do tworzenia cyfrowych map Customer Journey - UXPressia, a także pakiet premium do narzędzi analitycznych - Sentione oraz Cux.io.

Narzędzia te oraz inne, bezpłatnie dostępne zarekomendowane w kursie, pozwolą Ci przygotować mapę Customer Journey według wytycznych kursu.
Co muszę przygotować przed kursem online Planowanie Strategii Digital?
Wszystkie materiały, które potrzebujesz znajdują się na naszej platformie online - instrukcje, szablony, raporty, prezentacje do pobrania.

Kiedy otrzymam dostęp do kursu Customer Journey?
Otrzymasz od nas mailowo zaproszenie do platformy, po uprzednio pomyślnym zaksięgowaniu przez nas płatności.
Czy kurs jest aktualny? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kurs jest na bieżąco aktualizowany o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w zamkniętej grupie na Facebooku przewidzianej dla uczestników kursu.

Kurs online "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”. Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Czy kursy są aktualne? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kursy są na bieżąco aktualizowane o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w w dwóch zamkniętych grupach na Facebooku przewidzianych dla uczestników obu kursów.

Kursy online "Reklama na Facebooku i Instagramie"+ "Serwisy społecznościowe":

Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”. Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji w kursie online Customer Journey?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na bieżąco na naszej platformie online.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na naszych grupach na Facebooku, które są dostępne dla naszych kursantów i/lub naszej platformie online.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji w kursie online Planowanie Strategii Digital?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na bieżąco na naszej platformie online.

Masz do dyspozycji również jedną sesję konsultacyjną z trenerem trwającą 1h.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.

Dostęp do grupy na Facebooku będzie nieograniczony. Liczymy na Twoje zaangażowanie w niej. :)
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku (Fan Page) - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram dla biznesu":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook dla biznesu":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn" i "Social Selling":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)
Czy kurs Instagram dla biznesu/Facebook dla biznesu omawia zagadnienia reklamy płatnej?
W tym kursie wprowadzamy w zagadnienia reklamowe, pokazujemy jak utworzyć reklamę i co ona daje, ale nie wchodzimy w zagadnienia zaawansowane.

Jeśli zależy Ci na zaawansowanych działaniach płatnych na Facebooku, wiedzy nt. menedżera reklam, piksela Facebooka, remarketingu, optymalizacji reklam, itp. - te tematy pokrywamy w kursie Reklama na Facebooku i Instagramie.

Kursy Online prowadzone na licencji Digital Marketing Institute (Digital Marketing, Strategy & Planning)

Rozwiń wszystkie odpowiedzi
Kiedy startują kursy? Kiedy otrzymam dostęp do mojego kursu?
Dostęp do platformy e-learningowej każdemu kursantowi przyznajemy indywidualnie. Terminy kursu na stronie są umowne i są związane z naszą rekomendacją co do czasu przejścia przez materiały dydaktyczne - nie warto rozwlekać tego w czasie. Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo po odesłaniu do nas podpisanego formularza zamówienia usługi szkoleniowej oraz do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności. Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Czy wybierając kurs on-line muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów. Jedyną formą na żywo są dodatkowe konsultacje z naszymi trenerami (w pakiecie kursu on-line 3h), na które należy się zapisać z wyprzedzeniem czasowym.
Ile mam czasu na zdanie egzaminu?
Kursantów korzystających z formy on-line zgłaszamy do certyfikacji po przejściu całej ścieżki dydaktycznej. Dzięki temu, dopiero od tego momentu naliczany jest okres pół roku na podejście do egzaminu. Jeśli w tym czasie Socjomania otrzyma wiadomość o nadchodzącej zmianie syllabusa, niezwłocznie powiadomimy Cię o tym, do kiedy możesz zdać egzamin z obecnej wersji programu kursu.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Po ukończeniu kursu na platformie Socjomania może wystawić imienne zaświadczenie. Certyfikat wydawany jest tylko tym osobom, które po ukończonym kursie podeszły i pomyślnie go zdały egzamin, uzyskując wynik powyżej 60%. Certyfikat wydaje Digital Marketing Institute, na którego licencji Socjomania prowadzi międzynarodowe kursy Digital Marketing i Strategy & Planning.
Czy pod kątem merytorycznym kurs on-line różni się od materiału w kursie w formule webinarowej? Czy po tych kursach są inne egzaminy?
Pod kątem merytorycznym oba kursy nie różnią się od siebie - różnica dotyczy jedynie formy nauki (on-line vs zajęcia webinarowe). Egzamin przeprowadzony po kursach jest taki sam - w formie testu w jednostkach Pearson.
Jak długo będę miał/a dostęp do materiałów na platformie?
Kupując kurs on-line otrzymujesz dostęp do platformy na okres 2 lat oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie (nowych syllabusów). Pamiętaj jednak, że do egzaminu możesz podejść z tych materiałów dydaktycznych, z których zgłosiliśmy Cię do procesu certyfikacji, od tego momentu naliczany jest bowiem czas podejścia do testu w jednostkach Pearson. Nie wpływa to jednak na dostępność dla Ciebie materiałów na naszej platformie.

Kursy Online

Rozwiń wszystkie odpowiedzi
Chcę przedłużyć dostęp do kursu dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, dla ilu osób chcesz przedłużyć dostęp, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując przedłużenie dostępu do kursu otrzymujesz dostęp na kolejny rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po kolejnym roku znów będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Kiedy otrzymam przedłużenie dostępu do kursu?
Po opłaceniu przez Ciebie proformy, otrzymasz od nas fakturę VAT oraz potwierdzenie przedłużenia Twojego dostępu do kursu na kolejny rok.

Dostęp do kursu na platformie e-learningowej przedłuży się automatycznie na Twoim koncie, będziesz mógł/a nadal korzystać z materiałów w swojej ścieżce logując się na te same dane. Twój progres na platformie zostanie również zapisany.

Pamiętaj, że twój dostęp do grupy na Facebooku będzie nadal nieograniczony. Liczymy na Twoje zaangażowanie w niej. :)

Webinary

Rozwiń wszystkie odpowiedzi
Do kogo skierowane są webinary?
Webinary skierowane są do osób, które chcą odbyć pełnowartościowe szkolenie w czasie rzeczywistym. Nasze webinary mają interaktywną formę. Dbamy o to, aby każdy uczestnik mógł wziąć udział w dyskusji i zaplanowanych ćwiczeniach.
Kiedy mogę skorzystać z konsultacji po kursie online/webinarze?
Konsultacje odbywają się online za pomocą wideokonferencji. Zalecamy, by konsultacje odbywać w momencie, kiedy zaczynasz stosować wiedzę w praktyce. W ten sposób trener może się przygotować do konsultacji, aby odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania i dostarczyć praktycznych porad.
Jaki jest okres dostępności materiałów szkoleniowych na platformie?
Materiały na platformie e-learningowej są dostępne przez okres 2 lat.
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować z udziału w webinarium?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia danej edycji kursu w formule webinarium, możliwy jest udział w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia danej edycji kursu, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) uczestnika.
Kiedy najlepiej zapisać się na egzamin i w jakiej formie się odbywa?
Rekomendujemy, aby na egzamin zapisać się po powtórzeniu całego materiału na platformie i indywidualnych konsultacjach z trenerem. Do egzaminu możesz podejść w wybranej przez siebie placówce Pearson VUE lub w formie zdalnej. W związku z przedłużającym się zagrożeniem epidemiologicznym DMI umożliwiło zdawanie testu w warunkach domowych.
Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener. Rekomendujemy korzystanie z drugiego monitora podczas zajęć, ale nie jest to obligatoryjne
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Jaki jest limit osób, które biorą udział w jednym webinarze?
Dbamy o to, aby nasze grupy były nieduże, by zachować interaktywną formę zajęć, dlatego w jednym spotkaniu może wziąć udział max. 12 osób.
Czy po kursie otrzymam certyfikat?
Po kursie każdy z uczestników może otrzymać zaświadczenie o ukończeniu kursu od Socjomanii, natomiast certyfikat DMI otrzymują tylko osoby, które otwarły proces certyfikacji po kursie i pomyślnie zdały egzamin.
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Przed kursem uczestnicy otrzymują przewodnik ze wskazówkami jak krok po kroku założyć takie konta demo.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi konsultanci, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy mogę skorzystać z więcej niż jednej godziny konsultacji?
Tak. Możesz je dokupić kontaktując się indywidualnie z Concierge.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?