Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*
Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.
Czy wybierając kurs online muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów.
Kiedy otrzymam dostęp do kursu Planowanie Strategii?
Otrzymasz od nas mailowo zaproszenie do platformy, po uprzednio pomyślnym zaksięgowaniu przez nas płatności.
Co muszę przygotować przed kursem online Customer Journey?
Wszystkie materiały, które potrzebujesz znajdują się na naszej platformie online - instrukcje, szablony, prezentacje do pobrania.
W ramach kursu otrzymasz od nas również dostęp do narzędzia do tworzenia cyfrowych map Customer Journey - UXPressia, a także pakiet premium do narzędzi analitycznych - Sentione oraz Cux.io.
Narzędzia te oraz inne, bezpłatnie dostępne zarekomendowane w kursie, pozwolą Ci przygotować mapę Customer Journey według wytycznych kursu.
Co muszę przygotować przed kursem online Planowanie Strategii Digital?
Wszystkie materiały, które potrzebujesz znajdują się na naszej platformie online - instrukcje, szablony, raporty, prezentacje do pobrania.
Kiedy otrzymam dostęp do kursu Customer Journey?
Otrzymasz od nas mailowo zaproszenie do platformy, po uprzednio pomyślnym zaksięgowaniu przez nas płatności.
Czy kurs jest aktualny? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kurs jest na bieżąco aktualizowany o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w zamkniętej grupie na Facebooku przewidzianej dla uczestników kursu.
Kurs online "Reklama na Facebooku i Instagramie":
Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”.
Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Czy kursy są aktualne? Facebook wprowadza wiele zmian i nowości.
Tak. Kursy są na bieżąco aktualizowane o nowości. Informacje o zmianach i nowościach pojawiają się także w w dwóch zamkniętych grupach na Facebooku przewidzianych dla uczestników obu kursów.
Kursy online "Reklama na Facebooku i Instagramie"+ "Serwisy społecznościowe":
Facebook oferuje obecnie przynajmniej 3 różne wizualnie wersje Menedżera Reklam, ale nie martw się - wszystkie narzędzia i opcje omawiane w kursie znajdziesz również w „swojej wersji”.
Lekcje są również na bieżąco uzupełniane zgodnie z sugestiami i prośbami uczestników kursu.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji w kursie online Customer Journey?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na bieżąco na naszej platformie online.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na naszych grupach na Facebooku, które są dostępne dla naszych kursantów i/lub naszej platformie online.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji w kursie online Planowanie Strategii Digital?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na bieżąco na naszej platformie online.
Masz do dyspozycji również jedną sesję konsultacyjną z trenerem trwającą 1h.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.
Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.
Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Dostęp do grupy na Facebooku będzie nieograniczony. Liczymy na Twoje zaangażowanie w niej. :)
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.
Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":
Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku (Fan Page) - może to być również Strona „testowa”.
2. Kurs "Instagram dla biznesu":
Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.
3. Kurs "Facebook dla biznesu":
Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.
Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)
4. Kursy "LinkedIn" i "Social Selling":
Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.
Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)
Czy kurs Instagram dla biznesu/Facebook dla biznesu omawia zagadnienia reklamy płatnej?
W tym kursie wprowadzamy w zagadnienia reklamowe, pokazujemy jak utworzyć reklamę i co ona daje, ale nie wchodzimy w zagadnienia zaawansowane.
Jeśli zależy Ci na zaawansowanych działaniach płatnych na Facebooku, wiedzy nt. menedżera reklam, piksela Facebooka, remarketingu, optymalizacji reklam, itp. - te tematy pokrywamy w kursie
Reklama na Facebooku i Instagramie.