Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Blog o marketingu internetowym

Blog o digital marketingu prowadzony przez trenerów Socjomanii. Znajdziesz tutaj aktualne informacje na temat wykorzystania social media w biznesie, komunikacji marketingowej, polecanych narzędziach marketingowych i internetowych oraz ciekawe case studies.

Jak budować widoczność firmy lokalnej w internecie cz.1

21 sierpnia 2017 Maciej Wojtowicz

30% wszystkich wyszukań w Google na urządzeniach mobilnych jest związana z lokalizacją. Z roku na rok tych zapytań jest coraz więcej. Dla każdego lokalnego przedsiębiorcy bardzo ważne jest zadbanie o odpowiednią widoczność w wyszukiwarkach (i nie tylko). Od czego więc należy zacząć? Ten artykuł jest pierwszym z cyklu, w którym przybliżam temat pozycjonowania lokalnego.

Native Advertising, czyli reklama natywna, jako czarny koń reklamy online

25 lipca 2017 Karolina Majewska

Native advertising to subtelna, nienachalna forma reklamy, w której marka występuje raczej jako tło – nie gra pierwszych skrzypiec, jak w tradycyjnie rozumianej reklamie. Występuje „przy okazji”, przez co jest zdecydowanie łatwiejsza w konsumpcji. Mimo tego, że czasami ciężko jest odróżnić treść reklamy natywnej od zwykłych treści zamieszczanych w serwisach internetowych, ten typ contentu zawsze powinien być opatrzony odpowiednią informacją (reklama, promocja, treść sponsorowana).

Jak współpracować z blogerami. Influencer marketing w praktyce.

18 lipca 2017 Łukasz Dębski

Dlaczego temat współpracy blogerów i marek jest od kilku lat tak bardzo bardzo popularny? Konsumenci chcą oglądać prawdziwych i szczerych ludzi, chcą słuchać historii z życia wziętych, a nie takich, które nigdy im się nie przydarzą. Przede wszystkim jednak chcą widzieć „znajomych z sąsiedztwa”, ludzi podobnych do nich.

Najważniejsze zasady obecności firmy na Facebooku - regulamin i zasady

4 lipca 2017 Anna Żurek

Facebook się zmienia, ewoluuje. Powstają nowe formaty, funkcje, usługi, uaktualnienia algorytmu, narzędzia analityczne. Podobnie takiej zmianie ulega także regulamin serwisu oraz zasady określające nasze działania w tym kanale. Przyjrzyjmy się tym najważniejszym.

Jak powinien wyglądać Twój profil na LinkedIn – krótki tutorial krok po kroku

3 lipca 2017 Justyna Kwiecień

Współczesna rekrutacja (zwana rekrutacją 2.0) nie może ograniczać się do wysyłania czerstwych CV z wklejanym szablonem listu motywacyjnego. Rekruterzy zdają sobie z tego sprawę i szukają nowych rozwiązań w postaci mediów społecznościowych - i tu pojawia się LinkedIn. Czy warto w dzisiejszych czasach posiadać konto na tym serwisie? Nie tyle warto, co TRZEBA!

Publikuj posty na LinkedIn

3 lipca 2017 Łukasz Dębski

Zawsze chciałeś prowadzić bloga, ale... nie wiedziałeś, czy poradzisz sobie z panelem administracyjnym na Blogspot; nie wiedziałeś, ile zainwestować w serwer; nie postawiłeś bloga na Wordpress bo było to dla Ciebie za trudne; nie wykupiłeś swojej spersonalizowanej domeny? Jest na to sposób!

Jakie narzędzie do e-mail marketingu wybrać?

Porównanie 6 wiodących w Polsce narzędzi do e-mail marketingu

Wczytaj więcej