Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Blog o marketingu internetowym

Blog o digital marketingu prowadzony przez trenerów Socjomanii. Znajdziesz tutaj aktualne informacje na temat wykorzystania social media w biznesie, komunikacji marketingowej, polecanych narzędziach marketingowych i internetowych oraz ciekawe case studies.

Jakie narzędzie do e-mail marketingu wybrać?

Porównanie 6 wiodących w Polsce narzędzi do e-mail marketingu

Doświadczenie klienta w procesie zakupowym

24 maja 2017 Małgorzata Sapeta

Wskazówek dotyczących sprzedaży online znajdziesz od groma, ale czy są bedą one odpowiednie dla Twoich produktów i sprawdzą się dla Twojego biznesu? Niekoniecznie. Dużo zależy od Twojej grupy docelowej, poznania problemów konsumentów i spełnienia ich potrzeb.

Integracja komunikacji w kanałach tradycyjnych i digital

16 maja 2017 Karolina Majewska

Integrated Marketing Communication (IMC), czyli zintegrowana komunikacja marketingowa, to łączenie działań marki w kanałach on i off line, które wpływa nie tylko na efektywność przekazu, ale również na efektywność kosztową.

Pozycjonowanie to nie tylko TOP10

24 kwietnia 2017 Maciej Wojtowicz

Myśląc o pozycjonowaniu tylko w kontekście wysokich pozycji oraz Google, ograniczamy szanse dotarcia do potencjalnych klientów. Sprawdź, jakie dodatkowe działania warto wdrożyć.

Asystenci domowi i chatboty - co się zmienia w naszej komunikacji ze światem?

19 kwietnia 2017 Bartłomiej Rak

Co jeśli największą zmianą, jaka nas czeka w temacie asystentów domowych, nie jest rozwiązanie samo w sobie, ale interfejs, za pomocą którego będziemy się z nim komunikować?

360 stopni - przykłady wykorzystania i sprzęt

23 marca 2017 Łukasz Dębski

Wideo oraz zdjęcia 360 stopni od jakiegoś czasu pojawiają się na naszych tablicach na Facebooku coraz częściej. Facebook zapowiedział, że sami także będziemy mogli dodawać tego rodzaju treści do serwisu.

Podsumowanie 2016 roku w świecie SEM

2 stycznia 2017 Maciej Wojtowicz

Poprzedni rok obfitował w różnego rodzaju nowości i zmiany, jeśli chodzi o digital marketing. Dużo działo się także w świecie SEO oraz reklamy Google AdWords. Nie wszystkie zmiany możemy już ocenić – na efekty i wyciąganie wniosków potrzeba więcej czasu. Jednak już teraz możemy wskazać te wydarzenia, które na pewno mają (oraz będą miały!) duży wpływ na działania reklamodawców w obrębie wyszukiwarek. Wybrałem osiem, moim zdaniem, najistotniejszych wydarzeń, jakie miały miejsce w 2016 roku. Większość z nich nawiązuje do trendu mobile, co już nikogo nie powinno dziwić.

Wczytaj więcej