Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Przeprowadziliśmy już ponad 461 warsztatów i mamy ochotę na więcej!109zrealizowane projekty dedykowane

Dlaczego dedykowane?

Nie ma u nas szablonowej oferty na szkolenie dedykowane. Jego program tworzymy po ustaleniach z Tobą, w miarę, jak coraz lepiej poznajemy Twoje oczekiwania. Jesteśmy skrupulatni, ponieważ chcemy udzielić Ci fachowego wsparcia składając w spójną całość: Twoje obecne zasoby i cele, obszary Twojego zainteresowania i naszą wiedzę oraz doświadczenie. Niekiedy szkolenie dedykowane będzie dla Twojego zespołu wstępem do budowy strategii komunikacji, innym razem posłuży jako narzędzie do wdrożenia jej w życie. Dlatego ważne jest, byśmy poznali Twoją sytuację i oczekiwania, aby przygotować jego adekwatny plan.

Dlaczego warto?

Przekazujemy wyłącznie sprawdzoną i przydatną wiedzę o digital marketingu! Nasze szkolenia prowadzimy tak, aby Twój zespół wziął aktywny udział w zajęciach i zdobył konkretne umiejętności. Poziom warsztatów jest zawsze dopasowany do aktualnej wiedzy uczestników i zakłada zdobycie nowej, potrzebnej do realizacji celów Twojej firmy. Warsztaty prowadzą eksperci - praktycy, którzy na co dzień zajmują się omawianymi tematami. Wychodzimy z założenia, że dla Ciebie liczą się efekty. Zapewne zatem chcesz zainwestować czas i pieniądze w najbardziej wydajną usługę. Taką jest szkolenie dedykowane.

Przykładowe tematy naszych szkoleń

  • Budowa strategii digital marketingu w oparciu o audyt grup docelowych
  • Obsługa klienta w social media dla e-commerce
  • Content marketing dla marki z sektora farmaceutycznego
  • Digital marketing dla sektora B2B
  • Twój temat szkolenia

Poznaj naszych trenerów

Prowadzący Martyna Tarnawska

Praktyk i najmłodszy trener w Socjomania. Specjalizuje się w content marketingu na Twitterze oraz nowych aplikacjach i portalach społecznościowych dedykowanych millenialsom. Doświadczenie zdobywała m.in. jako community manager w Brand24.

Martyna Tarnawska

Digital Marketing Consultant

The youngest trainer at Socjomania, where she’s preparing and conducting trainings about social media networks and apps dedicated millenials. Social media enthusiast interested in the world of the Internet and new technologies almost from birth (that is, from when the first world website appeared).

Prowadzący Karol Dziedzic

Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Na swoim koncie ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci i prelegent na konferencjach branżowych.

Karol Dziedzic

Google Certified Trainer

Analytics and AdWords certificated trainings with long experience. SEM/SEO/Analytics Audits & Consulting specialist. Professional dedicated trainer, who works with top polish startups, ecommerce sites and real estate developers. Lecturer at Collegium da Vinci in Poznan.

Prowadzący Maciej Wojtowicz

Doświadczenie z zakresu SEO, Google AdWords oraz Google Analytics zdobywał w pracy w agencji SEO/SEM, gdzie obsugiwał projekty dla Klientów z wielu różnych branż. Potwierdzeniem jego wiedzy są posiadane certyfikaty Google AdWords oraz Analytics.

Maciej Wojtowicz

Digital Marketing Consultant

He achieved a practical experience in a SEO, Google AdWords and Google Analytics field during his work in a digital agency. He has cooperated with Clients from different industries for almost 3 years. His knowledge is based also on external courses and conferences. He has received Google AdWords and Google Analytics certificates.

Prowadzący Szymon Lisowski

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w social media. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Specjalista do spraw kampanii reklamowych w serwisie Facebook.

Szymon Lisowski

Digital Marketing Consultant

Szymon is the youngest certified Digital Marketing Institute trainer. From an early age fascinated with the marketing potential of social media and digital channels. He prepares and helps brands implement digital marketing strategies, conducts trainings and gives lectures.

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Prowadzący Bartłomiej Rak

Bartek ma na swoim koncie 200+ przeprowadzonych szkoleń oraz 50 wystąpień publicznych, które przekładają się na 2000+ godzin doświadczenia trenerskiego. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi.

Bartłomiej Rak

The Vice

Bartek experience includes more than 200 trainings and 50 public speeches, which translates into 2,000 hours of coaching. He specializes in digital strategy planning and managing web projects.

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Karolina Majewska

Psycholog o specjalizacji z zakresu reklamy i zachowań konsumenckich. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym dla marek komercyjnych i z sektora publicznego.

Karolina Majewska

Digital Marketing Consultant

A psychologist specialized in the field of advertising and consumer behavior. She has over 7 years of experience in the advertising industry. She specializes in: strategic planning for the brands commercial and public sector, communication strategy, brand strategy, marketplace strategy (cities & regions), strategy workshops, digital strategy, EB strategy.

Poznaj case studies z naszych projektów

Opinie klientów

Jakub Duraj Product Manager, Veracomp SA Kasia z pasją odkrywa zakamarki mediów społecznościowych o których istnieniu nie miałeś pojęcia. Przetłumaczy na polski zawiłe algorytmy. O tak! Bo za wallami kryje się matematyka, narzędzie, jak się okazuje, do okiełznania. Kasia inspiruje wiedzą i zaangażowaniem, które potrafi zaprezentować językiem praktyki i biznesowych korzyści.

Anna Karpińska Specjalista ds. PR, Solar Company S.A. Ze szkolenia jestem bardzo zadowolona. Gratuluję prowadzącej wiedzy, łatwości jej przekazywania oraz chęci dzielenia się swoją pasją z uczestnikami szkolenia. Twórcza atmosfera, mnóstwo bardzo inspirujących przykładów i konstruktywne wskazówki - to najmocniejsze punkty warsztatów. Tego typu szkolenia uświadamiają jaki potencjał leży w social mediach dla marek z branży Fashion i jak ważnym jest umiejętne ich wykorzystanie oraz zaistnienie w ich przestrzeni.

Paulina Krasnopolska Director of Communications, JLL Kasia Młynarczyk jest profesjonalistką jeśli chodzi o szkolenia z mediów społecznościowych, choć mówi o sobie "entuzjastka". Po przejściu wielu szkoleń z Kasią (LinkedIn, Facebook, Twitter, YouTube, Social Media Strategy) oraz konsultacji i szkoleń dedykowanych mogę śmiało powiedzieć, że przyniosły one niesamowitą wartość rozwiązań strategicznych dla naszej firmy. Kasia odegrała kluczową rolę w budowaniu strategii rozwoju JLL. Kasia wierzy, że długofalowe doświadczenie jest bardzo ważne w każdym biznesie, także w branży nieruchomości. Zdecydowanie rekomenduję współpracę z Kasią w kwestii mediów społecznościowych i szkoleń z zakresu digital marketingu.

Szkoliliśmy

wosp-logo.png
raben_logo.png
cocodrillo-logo.png
polityka.png
jll-logo.png
uw-logo.png
pkp-cargo-logo.png
wsb-logo.png