Dowiedz się, czym się różnią
Twoi pracownicy działają w trybie home office i obawiasz się niższej produktywności? Zaplanuj dla nich szkolenia online i wykorzystaj najbliższy czas na zdobywanie potrzebnych Wam kompetencji. Rozwijaj zespół zdalnie!
Nasze szkolenia online pozwalają na intensywną naukę w elastycznej formie, spersonalizowanej pod uczestnika. Korzystamy z rozwiązań i platform, które umożliwają stworzenie zarówno w wersji interaktywnej - webinara, jak i szkolenia online osadzonego na naszej platformie e-learningowej. Daje to możliwość dostępu do wiedzy zarówno indywidualnym uczestnikom jak i całym zespołom.
Zastanawiasz się, ktore szkolenie będzie dla Ciebie najlepsze? Poznaj najważniejsze cechy każdego z nich
Dowiedz się, jak krok po kroku wygląda proces szkolenia dedykowanego!
Aby zaprojektować odpowiednią ścieżkę rozwojową dla Twojej organizacji, składającą się z modułów online, musimy wspólnie określić sytuację wyjściową, poziom grupy, potrzeby i cele.
Nasz zespół może przygotować model łączący webinar - konsultacje online live z trenerem oraz dostęp do platformy e-learningowej.
Na podstawie pozyskanych informacji oraz ewentualnego testu wiedzy członków Twojego zespołu, zaprojektujemy kolejne kroki ścieżek rozwojowych.
Nasza platforma online jest prosta i intuicyjna w obsłudze. Po otrzymaniu dostępu i założeniu kont Ty i Twój zespół możecie w pełni korzystać z przygotowanych dla Was materiałów. Ścieżki, które dla Was zaprojektujemy, podzielone są według zagadnień na przejrzyste moduły. Materiały tam umieszczone, można przeglądać online lub pobrać na dysk.
Platforma daje też możliwość prowadzenia dyskusji pod każdym z zagadnień, więc cały zespół może wymieniać się doświadczeniami oraz opiniami w trakcie trwania procesu nauki.
Po każdym zakończonym module możesz sprawdzić poziom Twojej wiedzy i ewentualnie powrócić do poprzednich materiałów.
Jeśli w trakcie kursu pojawią się dodatkowe pytania, trener jest do Twojej dyspozycji w trybie online, na bieżąco śledzi Twoją pracę na platformie, dodaje komentarze i wskazówki do poszczególnych modułów oraz bierze udział w dyskusji.
Nasza platforma online daje możliwość monitorowania aktywności uczestników ścieżki rozwojowej. Dzięki śledzeniu obecności użytkowników na platformie, ich aktywności w poszczególnych lekcjach, progresu nauki i jej efektów, możesz na bieżąco koordynować proces edukacji. Masz dostęp do danych i raportów.
To duża przewaga naszych szkoleń nad innymi formatami szkoleń online.
Przygotowanie dedykowanego szkolenia lub cyklu szkoleń, nierozerwalnie wiąże się z dokładnym zbadaniem potrzeb Twoich i Twojego zespołu. Zazwyczaj odbywa się to w trakcie rozmowy telefonicznej, ale czasami niezbędne jest spotkanie z całym zespołem.
W oparciu o pozyskane wcześniej informacje, przygotujemy spersonalizowaną ofertę zawierającą założenia szkolenia, wstępną propozycję programu z podziałem na zagadnienia oraz czas poszczególnych modułów. Zaproponujemy również trenera, który przeszkoli Twój zespół.
Po zapoznaniu się z naszą wstępną ofertą, możemy dokonać modyfikacji poszczególnych jej elementów. Ostateczny konspekt to wynik naszej wspólnej pracy.
Nasz trener przygotowuje indywidualnie zaprojektowane ćwiczenia, dokonuje analizy działań marek z Twojej branży oraz ocenia dotychczasową komunikację Twojej marki, przygotowując konkretne wskazówki gotowe do wdrożenia.
W zależności od oferty, Twoje szkolenie może trwać jeden lub kilka dni, a może to być też proces rozwojowy rozłożony w czasie.
Nasz trener realizuje z Twoim zespołem wybrane zagadnienia, przeprowadza warsztaty i praktyczne ćwiczenia. Każdy z uczestników otrzymuje dostęp do materiałów omawianych na zajęciach.
Po zakończonym szkoleniu masz możliwość dokonania ewaluacji wiedzy zespołu i wdrożonych rozwiązań. W tym celu proponujemy sesje konsultacyjne, na których odpowiemy na dodatkowe pytania oraz omówimy podjęte działania.
Praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii.
Od 2016 związana z marketingiem. Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Prowadzi zajęcia z content marketingu i mediów społecznościowych w ramach certyfikowanego kursu Digital Marketing prowadzonego na licencji Digital Marketing Institute.
Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media.
Ze światem digital, a szczególnie z mediami społecznościowymi związana jest od 6 lat - pracowała między innymi dla takich firm jak: Snickers, Bosch, Siemens, Bonduelle, Dr Oetker, Jurajska, Grupa Żywiec, Medicine, Grohe, Województwo Łódzkie, Carrefour oraz Hard Rock Cafe. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji kampanii z influencerami. Obecnie w Socjomanii prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego, projekty dedykowane. Jest także wykładowcą w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.
Strateg marketingowy. W pracy stawia na nieszablonowe i nowatorskie rozwiązania, gdzie w centrum stawiany jest użytkownik. Współpracowała z markami tj.: Skanska, Nokia, czy Santander Consumer Bank Polska. Szerokie doświadczenie w branży e-commerce zdobywała zarządzając projektami z obszaru budowania marki, mediów społecznościowych oraz kampanii SEO/SEM. Certyfikowany facylitator i miłośniczka procesu Design Thinking, co zwieńcza organizacją corocznej charytatywnej konferencji I DESIGN. W Socjomanii prowadzi szkolenia zajęcia w ramach kursów DMI, a także projekty dedykowane.
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych m.in. na ALK, AGH i WSB. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute.
Od samego początku związana z planowaniem działań marketingowych oraz ich egzekucją. Brała czynny udział w kształtowaniu modelu biznesowego oraz w procesie pozyskiwania pierwszych 4000 płacących klientów. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści.
Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.
Połączenie doświadczenia i umiejętności w zakresie znajomości metod badawczych, procesów strategicznych w metodyce service design i wiedzy o narzędziach digital pozwalają jej na właściwe rozumienie potrzeb i proponowanie rozwiązań. Prowadzi projekty konsultingowe (zaangażowanie działów biznesu, sprzedaży, marketingu i R&D) m.in. dla Continental, DNB Bank Polska S.A., Volvo, Kupiec, Onet Ras Polska, HPE, Velux, ABC Data. W Socjomanii rozwija usługę digitalizacji wspierając się wiedzą z service design (MBA, Helsinki).