Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Jesteśmy zespołem profesjonalnych socjomaniaków żyjących w dwóch światach2240klientów zaufało nam

The Vice Bartłomiej Rak

Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Współprowadzi spółkę konsultingowo-szkoleniową Socjomania Sp. z o.o., w ramach której tworzy strategie i edukuje z zakresu działań w nowych mediach. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ. Kurator branżowego newslettera #prasowka. Autor artykułów o social media marketingu, które ukazały się w Marketingu w Praktyce, Marketerze+ oraz Online Marketing Polska. Zafascynowany internetem i prawie uzależniony od komunikacji za jego pośrednictwem.

CEO Katarzyna Młynarczyk

Razem z Bartkiem współtworzy Socjomanię jako CEO. Od ponad 9 lat związana zawodowo z promocją i budowaniem wizerunku firm i marek z różnych sektorów. Jeden z sześciu trenerów Digital Marketing Institute w Polsce. Specjalizuje się w serwisie Linkedin oraz strategiach marki, employer brandingu i badaniach (wykorzystanie potencjału danych internetowych do oceny rozwiązań i potencjału produktów i usług). Tworzy audyty, strategie obecności i digitalizacji biznesu, pomaga agencjom zagranicznym jako konsultant ds. wdrożenia projektów na polski rynek. Z wykształcenia edytorka (Uniwersytet Jagielloński), z pasji - marketingowiec, redaktorka i szkoleniowiec. Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i AGH w Krakowie. Kierownik studiów „Nowy Marketing” na Collegium Da Vinci w Poznaniu. Obecnie studentka MBA w Helsinkach (Service Innovation and Design) przygotowuje firmę na wdrożenie nowych usług w metodyce service design.

Digital Marketing Consultant Szymon Lisowski

Doświadczenie zdobywał pracując w jednej ze śląskich spółek, gdzie odpowiedzialny był za stworzenie i wdrożenie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, budowanie jej wizerunku, a także za działania marketingowe i reklamowe. Współpracował jako konsultant ds. reklamy internetowej m.in. z podmiotami z branży IT, e-commerce oraz travel. W Socjomanii prowadzi szkolenia i konsultacje z zakresu marketingu w social media, specjalizuje się w Facebook Ads. Szymon jest także najmłodszym na świecie trenerem Digital Marketing Institute.

Digital Project Manager Monika Orłowska

Nie ma dla niej spraw nie do rozwiązania i rozmów nie do przeprowadzenia. Z marketingiem internetowym związana od 2006 roku. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując najpierw dla agencji interaktywnych, następnie samodzielne tworzyła i realizowała strategie marketingowe jako marketing manager. Z wykształcenia socjolog. W 2014 ukończyła kurs managerski mini MBA. W Socjomanii trzyma pieczę nad efektywną realizacją projektów. Prywatnie: kocha muzykę wszelaką i powieści SF.

Digital Marketing Consultant Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Socializer (obecnie Isobar Poland), gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook), analizami, raportami oraz kontaktem z liderami opinii. Aktywny trener w tematyce social media oraz bloger - autor bloga Infosocialmedia.pl, w którym porusza tematykę popularnych serwisów społecznościowych.

Customer Development Manager Katarzyna Zięba-Lewicka

Absolwentka Akademii Górniczo-Hutniczej, pierwszej edycji specjalności E-gospodarka. Pierwsze kroki stawiała jeszcze na studiach, w mediach studenckich w swojej Alma Mater. Dalej, przez ponad dwa lata zdobywała doświadczenie zawodowe w branży konsultingowej. Prowadziła projekty badań marketingowych i analiz rynku. W kontakcie sprzedawca-klient czuje się jak ryba w wodzie, choć cały czas jeszcze zgłębia tajniki Customer Relationship Management. Wykładowca na studiach podyplomowych Marketing Internetowy na AGH. Prywatnie uczestnik i obserwator zjawisk społecznych w dobie społeczeństwa sieciowego i miłośniczka psów rasy Jack Russell Terrier.

Digital Marketing Consultant Martyna Tarnawska

Najmłodszy trener w Socjomanii; przygotowuje szkolenia dotyczące nowych, szybkich aplikacji i portali społecznościowych dedykowanych millenialsom Światem Internetu i nowych technologii zainteresowana niemal od urodzenia (czyli od kiedy na świecie pojawiła się pierwsza strona internetowa). Doświadczenie zdobywała pracując w Brand24 jako communty manager, gdzie zajmowała się kontaktem z mediami, blogosferą i poszukiwaniem nowego sposobu dotarcia do klientów epoki mediów społecznościowych oraz jako grafik w interaktywnej agencji reklamowej, gdzie współprowadziła kampanie reklamowe na Facebooku klientów z różnych sektorów i przygotowywała dla nich strategie oraz materiały reklamowe. Miłośniczka designu, włoskich podróży i nowych technologii.

Web & Graphic Designer Magdalena Ruta

Z wykształcenia architekt, z zamiłowania webdesigner. Świat e-commerce i social media poznawała jako Manager Marketingu we włoskim dziale International Coupons. Tajniki projektowania graficznego zgłębiała później jako freelancer, realizując się też jako ilustrator (współpraca z magazynem CD-Action). Wszystkie te pasje łączy w autorskim projekcie Sowulka. Po godzinach zajmuje się roślinami owadożernymi, kolekcjonuje kubki, maluje obrazy i szlifuje swój włoski.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński

Specjalista od zadań niewykonalnych. W życiu kieruje się hasłem „Impossible is nothing”. Z obsługą klienta związany od 5 lat, z którą zetknął się po raz pierwszy pracując jako Travel Coordinator na południu Europy. Swoje doświadczenie sprzedażowe budował na stanowisku New Business Specialist w jednej z krakowskich agencji interaktywnych. W wolnych chwilach przemierza świat poznając obce kultury i ich filozofie życia. Prywatnie fan wszelkiego rodzaju jedzenia, motoryzacji i muzyki.

Digital Marketing Consultant Maciej Wojtowicz

Jego zainteresowanie marketingiem internetowym rozpoczęło się na studiach, kiedy to działał w organizacji studenckiej. Następnie przerodziło się w pracę, głównie w agencjach interaktywnych, ale także po drugiej stronie, czyli w dziale marketingu firmy z branży IT.
Posiada ponad 4 letnie doświadczenie z różnych obszarów reklamy internetowej, głównie z SEO oraz Google AdWords. Stale rozwija swoją więdzę z zakresu analityki internetowej. Lubi podróżować, szczególnie w rejon basenu Morza Śródziemnego.

Digital Strategy Consultant Karolina Majewska

Psycholog reklamy o specjalizacji z zakresu reklamy i zachowań konsumenckich. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym dla marek komercyjnych i z sektora publicznego.

Google Certified Trainer Karol Dziedzic

W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM / SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Ostatnio wspiera również rozwój startup’ów na rynkach globalnych. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Digital Marketing Concierge Bartłomiej Pasiowiec

Ze światem digital zawodowo związany od kilku lat, doświadczenie zdobywał pracując najpierw dla firm z sektora NGO jako specjalista ds. PR, później w krakowskich agencjach interaktywnych jako account. W pracy z klientami zorientowany na budowanie partnerskich relacji i rozwiązywanie problemów biznesowych. Obsługiwał m.in takie marki jak Siemens, Bosch, Zelmer, Strongbow, Brackie Pils, Cinema City, Galbani, PAYBACK Polska. Pasjonat nowych technologii, w szczególności Internet of Things. W wolnych chwilach wspina się sportowo i regularnie startuje w zawodach boulderowych.

Social Media Consultant Anna Żurek

Z wykształcenia polonistka, ze światem digital, a szczególnie z mediami społecznościowymi związana jest od 6 lat. Zaczynała od stażu w Marketingu przy Kawie, następnie w agencjach interaktywnych tworzyła i realizowała strategie obecności w social media dla marek (szczególnie na Facebooku). Była odpowiedzialna za realizację działań content marketingowych, kontakt z influencerami a także konkursy internetowe, na których zjadła zęby. Szczególną miłością darzy słodycze, buty i torebki.

Digital Strategy Consultant Małgorzata Sapeta

Zwolenniczka planowania, podejmowania przemyślanych działań poprzedzonych analizą, ciągłym zadawaniem pytań oraz docieraniem do konstruktywnych wniosków. Z branżą związana od 5 lat, w trakcie których pracowała m.in. dla takich klientów jak: Polskie Składy Budowlane, LOT Cargo, RMF MAXXX, Amway, Pałac Kultury i Nauki, Bielmar, Conhpol, Międzynarodowe Targi Poznańskie. Prywatnie wielbicielka wszelakich opowieści, obserwacji ludzi i zmieniającej się rzeczywistości oraz zdobywania nowej wiedzy pozwalającej na permanentny rozwój.

Digital Marketing Consultant Małgorzata Augustyniak

W Socjomanii odpowiedzialna za e-mail marketing i marketing automation. Z wykształcenia hotelarz i polonistka. Z branżą IT związana od 5 lat. Zaczynała jako PM projektu aplikacji dla dzieci ReadKid. Przez 4 lat związana była z platformą e-bookową Woblink jako koordynator strategii e-mail marketingowej i rozwiązań marketing automation. Pełniła tam także rolę marketing managera. Prócz tego, była członkiem zespołu projektowego aplikacji Woblink z modułem akcji CzytajPL. Aktualnie po godzinach spełnia się jako koordynator projektu paczkapietruszkowa.pl. Jest wielką miłośniczką zdrowego odżywiania i takiego stylu życia. Uwielbia także fotografię, muzykę i zatraca się w czytaniu książek. Fotografuje dla Krakowskiej Sceny Muzycznej i Krakowskiego Biura Festiwalowego, gotuje dla przyjaciół oraz tworzy autorskie playlisty na Spotify.

Dotychczas wspierali nas w działaniach:

  • Zuzanna Karwat
  • Marcin Niewęgłowski
  • Magda Laskowska-Burek
  • Monika Czaplicka
  • Natalia Dołżycka
  • Karina Swachta
  • Katarzyna Blak
  • Marzena Żeber
  • Justyna Kwiecień
  • Agnieszka Molęda