Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Przeprowadziliśmy już ponad 420 warsztatów i mamy ochotę na więcej!1892przeszkolonych osób na kursach otwartych 109zrealizowanych projektów dedykowanych

Prowadzimy szkolenia z marketingu internetowego, w tym także kursy z social media oraz content marketingu. Uczymy jak sprawnie wykorzystać kanały społecznościowe w biznesie.
Sprawdź najbliższe terminy szkoleń w Warszawie i Krakowie!

Najbliższe szkolenia

28.03 - 29.03 Google Adwords Warszawa Cena: 1 100.00 zł Zaawansowane Rekrutacja zakończona więcej 29.03 Facebook dla biznesu Kraków Cena: 820.00 zł Popularne Wolne miejsca: 4 więcej 04.04 - 05.04 Serwisy społecznościowe Warszawa Cena: 1 020.00 zł Popularne Rekrutacja zakończona więcej 11.04 - 12.04 Content marketing w strategii digital Warszawa Cena: 1 320.00 zł Warsztat Wolne miejsca: 3 więcej 19.04 - 20.04 Serwisy społecznościowe Kraków Cena: 1 020.00 zł Popularne Wolne miejsca: 4 więcej Profesjonalne kursy Digital Marketing i Strategy & Planning Międzynarodowa współpraca szkoleniowa więcej Szukam innego szkolenia kontakt

Wczytaj więcej

Zajrzyj do sali szkoleniowej
i poznaj trenerów

Marlena Stawarz Assistant Designer, BOHOBOCO Szkolenie otwiera oczy na to jakim potencjałem są media społecznościowe. Uświadamia, że aktywność marki na tych wszystkich polach jest niezbędna, nawet jeśli nie jesteśmy przekonani, że to miejsce dla naszej firmy. Szkolenie to ogromna dawka rzetelnie zebranych informacji o mediach społecznościowych. Mnogość przykładów inspiruje i motywuje do pracy. Zebrane przykłady pokazują również, że media społecznościowe budują nie tylko wzrost popularności marki, ale także mogą mieć duży wpływ na realne zyski. Szkolenie jest prowadzone w malej grupie, dzięki czemu, każdy ma możliwość wypowiedzenia się, skonsultowania i wyjaśnienia wątpliwości.

Małgorzata Śmiechowicz Specjalista ds. Web Marketingu, Bank Pocztowy S.A. Cieszę się, że mogłam przez te dwa dni chłonąć wiedzę od Łukasza, który nie tylko tę wiedzę posiada, ale ją szybko aktualizuje. Pomimo różnego stopnia wiedzy uczestników, Łukasz potrafił dostosować swój przekaz do każdego z nas. Cierpliwie odpowiadał na pytania i ze stoickim spokojem tłumaczył każdą kwestię. Dla mnie zabrakło trochę czasu na poszerzenie wiedzy na temat współpracy marka - influencerzy (pewnie dodatkowy czas by się przydał). Znam ten temat od strony blogosfery i chętnie poznałabym, jak pewne kwestie są postrzegane przez marki, np. jak powinno wyglądać idealne zapytanie o współpracę. Jestem przekonana, że szkolenie mogłoby trwać przynajmniej o jeden dzień dłużej, aby pogłębić pewne zagadnienia. Jednak na pewno Łukasz jest moim faworytem trenerów zagadnień social media, jeśli nie trenerów ogólnie, w związku ze swoim podejściem do uczestników i otwartością na dzielenie się wiedzą. :)

Magda Mojduszka Sama się sobie dziwię, że tak długo udawało mi się działać zawodowo bez szkolenia i materiałów. Zainspirowaliście mnie do tego, żeby uważniej się przyjrzeć social media i przemyślanie zacząć z nich korzystać. Jako osoba raczkująca w temacie szczególnie chwalę sobie konkretne przykłady, które Szymon przedstawiał na szkoleniu i mowa tu zarówno tych dobrych i tych złych praktykach w mediach społecznościowych. Cenne dla mnie były także informacje o trendach, zapowiedziach, aktualnościach, czyli o tym wszystkim, o czym mówi się "na mieście", a o czym nie ma gdzie przeczytać. To trudno dostępne niuanse. Cel szkolenia określiłam sobie luźno - poznanie rodzajów social media, oswojenie się z nimi, zebranie opinii i informacji, do czego najlepiej się przydadzą. Cel został osiągnięty.

Prowadzący Karol Dziedzic

Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Na swoim koncie ma ponad 500 przeszkolonych firm. Współpracuje z podmiotami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Wykładowca na Collegium da Vinci i prelegent na konferencjach.

Karol Dziedzic

Google Certified Trainer

Analytics and AdWords certificated trainings with long experience. SEM/SEO/Analytics Audits & Consulting specialist. Professional dedicated trainer, who works with top polish startups, ecommerce sites and real estate developers. Lecturer at Collegium da Vinci in Poznan.

Prowadzący Anna Żurek

Od 6 lat związana z digital marketingiem. Pracowała w agencjach interaktywnych, w których była odpowiedzialna za tworzenie strategii obecności marek w social media, a także raportowanie i analizę działań w mediach społecznościowych.

Anna Zurek

Social Media Consultant

She has been working for 6 years in digital marketing. Anna gathered her experience in interactive agencies, where she was responsible for social media strategy.

Prowadzący Maciej Wojtowicz

Doświadczenie z zakresu SEO, Google AdWords oraz Google Analytics zdobywał w pracy w agencji SEO/SEM, gdzie obsugiwał projekty dla Klientów z wielu różnych branż. Potwierdzeniem jego wiedzy są posiadane certyfikaty Google AdWords oraz Analytics.

Maciej Wojtowicz

Digital Marketing Consultant

He achieved a practical experience in a SEO, Google AdWords and Google Analytics field during his work in a digital agency. He has cooperated with Clients from different industries for almost 3 years. His knowledge is based also on external courses and conferences. He has received Google AdWords and Google Analytics certificates.

Prowadzący Szymon Lisowski

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w social media. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Specjalista do spraw kampanii reklamowych w serwisie Facebook.

Szymon Lisowski

Digital Marketing Consultant

Szymon is the youngest certified Digital Marketing Institute trainer. From an early age fascinated with the marketing potential of social media and digital channels. He prepares and helps brands implement digital marketing strategies, conducts trainings and gives lectures.

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Martyna Tarnawska

Praktyk i najmłodszy trener w Socjomania. Specjalizuje się w content marketingu na Twitterze oraz nowych aplikacjach i portalach społecznościowych dedykowanych millenialsom. Doświadczenie zdobywała m.in. jako community manager w Brand24.

Martyna Tarnawska

Digital Marketing Consultant

The youngest trainer at Socjomania, where she’s preparing and conducting trainings about social media networks and apps dedicated millenials. Social media enthusiast interested in the world of the Internet and new technologies almost from birth (that is, from when the first world website appeared).

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Prowadzący Bartłomiej Rak

Bartek ma na swoim koncie 200+ przeprowadzonych szkoleń oraz 50 wystąpień publicznych, które przekładają się na 2000+ godzin doświadczenia trenerskiego. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi.

Bartłomiej Rak

The Vice

Bartek experience includes more than 200 trainings and 50 public speeches, which translates into 2,000 hours of coaching. He specializes in digital strategy planning and managing web projects.

Prowadzący Karolina Majewska

Psycholog o specjalizacji z zakresu reklamy i zachowań konsumenckich. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym dla marek komercyjnych i z sektora publicznego.

Karolina Majewska

Digital Marketing Consultant

A psychologist specialized in the field of advertising and consumer behavior. She has over 7 years of experience in the advertising industry. She specializes in: strategic planning for the brands commercial and public sector, communication strategy, brand strategy, marketplace strategy (cities & regions), strategy workshops, digital strategy, EB strategy.

Szkoliliśmy

gazeta-wyborcza-logo.png
plus-logo.png
ringieraxelspringer_logo.png
nordea.png
allegro-logo.png
tvn.png
rtv-euro-agd-logo.png
ministerstwo-gospodarki.png