Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Przeprowadziliśmy już ponad 420 warsztatów i mamy ochotę na więcej!1892przeszkolonych osób na kursach otwartych 109zrealizowanych projektów dedykowanych

Prowadzimy szkolenia z marketingu internetowego, w tym także kursy z social media oraz content marketingu. Uczymy jak sprawnie wykorzystać kanały społecznościowe w biznesie.
Sprawdź najbliższe terminy szkoleń w Warszawie i Krakowie!

Najbliższe szkolenia

27.06 - 28.06 Social listening Kraków Cena: 2 450.00 zł Warsztaty Wolne miejsca: 7 więcej 27.06 - 28.06 Google Adwords Warszawa Cena: 1 320.00 zł Zaawansowane Wolne miejsca: 6 więcej 30.06 Facebook dla biznesu Kraków Cena: 820.00 zł Popularne Wolne miejsca: 6 więcej 03.07 - 04.07 Google Analytics Warszawa Cena: 1 320.00 zł Zaawansowany Wolne miejsca: 6 więcej 10.07 - 11.07 Serwisy społecznościowe Warszawa Cena: 1 320.00 zł Popularne Wolne miejsca: 7 więcej Profesjonalne kursy Digital Marketing i Strategy & Planning Międzynarodowa współpraca szkoleniowa więcej Szukam innego szkolenia kontakt

Wczytaj więcej

Zajrzyj do sali szkoleniowej
i poznaj trenerów

Marlena Stawarz Assistant Designer, BOHOBOCO Szkolenie otwiera oczy na to jakim potencjałem są media społecznościowe. Uświadamia, że aktywność marki na tych wszystkich polach jest niezbędna, nawet jeśli nie jesteśmy przekonani, że to miejsce dla naszej firmy. Szkolenie to ogromna dawka rzetelnie zebranych informacji o mediach społecznościowych. Mnogość przykładów inspiruje i motywuje do pracy. Zebrane przykłady pokazują również, że media społecznościowe budują nie tylko wzrost popularności marki, ale także mogą mieć duży wpływ na realne zyski. Szkolenie jest prowadzone w malej grupie, dzięki czemu, każdy ma możliwość wypowiedzenia się, skonsultowania i wyjaśnienia wątpliwości.

Natalia Kondraciuk Szkolenie było bardzo obfite w mnóstwo informacji. Niektóre dla mnie nie do końca zrozumiałe, ponieważ były nowością i należy się z nimi odpowiednio zapoznać. Część rzeczy, które juz wiedziałam zostały potwierdzone na szkoleniu co też mnie cieszy, znaczy że myślę w dobrym kierunku. Ciekawe doświadczenie i sporo wskazówek. Jeśli chodzi o organizację, bardzo duży plus. Sala, sprzęt, poczęstunek, obiad. Wyglada to bardzo profesjonalnie. Dbacie o szczegóły, co bardzo cenię jako kursantka. Trener Szymon- bardzo kompetentny i cierpliwy, dobrze przygotowany, posiada ogrom wiedzy i informacji oraz udzielał mnóstwa wskazówek. Atmosfera na szkoleniu była bardzo przyjazna i luźna. Sugeruję, że fajnie gdyby więcej uwagi skupić na branżach kursantów i dopasować pewne kwestie w miarę możliwości indywidualnie. Spodziewałam się, że będziemy omawiać konkretnie swoje fan page i uczyć się na własnych przykładach lub innych uczestników, tego mi chyba tylko zabrakło. Dzień szkolenia oceniam bardzo wysoko.

Iwona Wojciechowska Jestem pod ogromnym wrażeniem wiedzy i umiejętności Łukasza, a także sposobu jej przekazywania, no i oczywiście postawy trenerskiej - świetny kontakt z grupą, życzliwość, otwartość, brak charakterystycznego dla wielu tzw. zadęcia trenerskiego (przygotowuję przyszłych trenerów do pracy, więc wiem, co mówię ;)) oraz elastyczność i umiejętność dostosowania do zróżnicowanych potrzeb uczestników. Wielki plus za używanie zrozumiałego języka, bez branżowego slangu (to bardzo ważne dla uczestników i jednocześnie trudne dla specjalisty ;)). Bardzo dobry pomysł z wyjściem na obiad poza salę szkoleniową i dotlenienie się ;) Obsługę klienta w Socjomanii już chwaliłam, ale się powtórzę – również bardzo profesjonalnie. Prowadzę szkolenia z różnymi ludźmi, współpracuję z kilkoma uczelniami, robię doktorat z nauk o mediach – na pewno będę Was polecać w swoim środowisku. I studentom na zajęciach też pewnie wspomnę ;)

Prowadzący Szymon Lisowski

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w social media. Doświadczenie zdobywał prowadząc kampanie dla marek działających zarówno w sektorze B2B jak i B2C. Specjalista do spraw kampanii reklamowych w serwisie Facebook.

Szymon Lisowski

Digital Marketing Consultant

Szymon is the youngest certified Digital Marketing Institute trainer. From an early age fascinated with the marketing potential of social media and digital channels. He prepares and helps brands implement digital marketing strategies, conducts trainings and gives lectures.

Prowadzący Karolina Majewska

Psycholog o specjalizacji z zakresu reklamy i zachowań konsumenckich. Posiada ponad 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Specjalizuje się w planowaniu strategicznym dla marek komercyjnych i z sektora publicznego.

Karolina Majewska

Digital Marketing Consultant

A psychologist specialized in the field of advertising and consumer behavior. She has over 7 years of experience in the advertising industry. She specializes in: strategic planning for the brands commercial and public sector, communication strategy, brand strategy, marketplace strategy (cities & regions), strategy workshops, digital strategy, EB strategy.

Prowadzący Bartłomiej Rak

Bartek ma na swoim koncie 200+ przeprowadzonych szkoleń oraz 50 wystąpień publicznych, które przekładają się na 2000+ godzin doświadczenia trenerskiego. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi.

Bartłomiej Rak

The Vice

Bartek experience includes more than 200 trainings and 50 public speeches, which translates into 2,000 hours of coaching. He specializes in digital strategy planning and managing web projects.

Prowadzący Karol Dziedzic

Certyfikowany Trener Google AdWords i specjalista Google Analytics. Na swoim koncie ma ponad 500 przeszkolonych firm. Współpracuje z podmiotami z branży finansowej, FMCG, e-commerce. Wykładowca na Collegium da Vinci i prelegent na konferencjach.

Karol Dziedzic

Google Certified Trainer

Analytics and AdWords certificated trainings with long experience. SEM/SEO/Analytics Audits & Consulting specialist. Professional dedicated trainer, who works with top polish startups, ecommerce sites and real estate developers. Lecturer at Collegium da Vinci in Poznan.

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Prowadzący Maciej Wojtowicz

Doświadczenie z zakresu SEO, Google AdWords oraz Google Analytics zdobywał w pracy w agencji SEO/SEM, gdzie obsugiwał projekty dla Klientów z wielu różnych branż. Potwierdzeniem jego wiedzy są posiadane certyfikaty Google AdWords oraz Analytics.

Maciej Wojtowicz

Digital Marketing Consultant

He achieved a practical experience in a SEO, Google AdWords and Google Analytics field during his work in a digital agency. He has cooperated with Clients from different industries for almost 3 years. His knowledge is based also on external courses and conferences. He has received Google AdWords and Google Analytics certificates.

Prowadzący Anna Żurek

Od 6 lat związana z digital marketingiem. Pracowała w agencjach interaktywnych, w których była odpowiedzialna za tworzenie strategii obecności marek w social media, a także raportowanie i analizę działań w mediach społecznościowych.

Anna Zurek

Social Media Consultant

She has been working for 6 years in digital marketing. Anna gathered her experience in interactive agencies, where she was responsible for social media strategy.

Prowadzący Katarzyna Młynarczyk

Szkoliła m.in. Cartoon Network, IBM, HPE, Ambasadę Izraela, Tygodnik Polityka, Rec Global, Jones Lang LaSalle, uczelnie wyższe, marki Apart, SOLAR, Fashion Week Poland. Autorka cykli szkoleniowych z Linkedin i Slideshare (doświadczenie: ponad 80 szkoleń z tego serwisu).

Katarzyna Młynarczyk

CEO Socjomania

Katarzyna is a CEO of Socjomania. She prepares analysis, strategies and consultation projects for clients from both B2C and B2B sector. Involved in development of education in Poland (lecturer and founder of new marketing studies). Currently MBA student of Service Innovation & Design in Helsinki. Cares about team spirit and employer branding.

Prowadzący Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w trendach w content marketingu. Wspiera projekty strategiczne na etapie audytu, monitoringu, tworzenia person i planowania komunikacji marki w kanałach digital. Doświadczenie zdobywała m.in. jako community manager w Brand24.

Martyna Tarnawska

Digital Marketing Consultant

The youngest trainer at Socjomania, where she’s preparing and conducting trainings about social media networks and apps dedicated millenials. Social media enthusiast interested in the world of the Internet and new technologies almost from birth (that is, from when the first world website appeared).

Szkoliliśmy

gazeta-wyborcza-logo.png
ringieraxelspringer_logo.png
allegro-logo.png
orange.png
rtv-euro-agd-logo.png
nordea.png
poczta-polska-logo.png
plus-logo.png