0
EN
szkolenia otwarte

Content marketing w strategii digital

Ocena szkolenia (26)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Content marketing w strategii digital
Online 8 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w erze pracy hybrydowej?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach.

Informacje o szkoleniu

Content Marketing w strategii digital

To szkolenie jest dedykowane osobom, które projektują i zarządzają komunikacją w różnych kanałach digital swojej marki.

Dwudniowe szkolenie łączy w sobie części wykładowe z praktycznymi ćwiczeniami - na własnym przykładzie:

- przetestujesz strategię wyboru słów kluczowych (przy wykorzystaniu takich narzędzi jak Google Keyword Planner, Answer The Public czy Buzzsumo),

- zrobisz audyt on-site, jak Twoje treści pozycjonują się w wyszukiwarce Google (poznasz dzięki temu podstawy SEO i najważniejsze narzędzia, które ułatwią Ci optymalizację treści),

- sprawdzisz potencjał e-mail marketingu, displayu, social i mobile marketingu dla swojej marki,

- ocenisz możliwość wdrożenia wybranych trendów w content marktingu i dowiesz się, jak je wykorzystać w praktyce,

- dowiesz się, jak przechytrzyć algorytmy w kanałach social media i jak zoptymalizować treści tworzone z myślą o nich,

- poznasz sposoby prostej automatyzacji i gotowych integracji, które przyspieszą Twoją pracę nad tworzeniem, dystrybuowaniem i optymalizowaniem treści,

- stworzysz własne customer journey, by dowiedzieć się, jak urozmaicić komunikację kierowaną do Twojej grupy docelowej,

-poznasz metody tworzenia person na podstawie ćwiczenia mapy empatii,

- wybierzesz mierniki efektywności Twoich startegii content marketingowych,

- dowiesz się, jak pisać pod cele UX i SEO; jak konstruować grafiki i na jakie elementy treści audiowizualnych musisz zwrócić uwagę,

- zaplanujesz własną strategię dystrybucji i recyklingu treści w oparciu o dobre praktyki.

- poznasz cechy charakterystyczne dla każdego rodzaju contentu - tekstowego, graficznego i video - oraz dowiesz się, kiedy ich używać i jak każdy z nich może wpłynąć na Twój biznes.


Wszyscy uczestnicy mają dostęp do platformy online Socjomanii, gdzie są opublikowane wszystkie ćwiczenia, narzędzia i materiały.

Program szkolenia

Moduł 1 35 min

🗞 Czym jest Content Marketing?

  • Jakie jest obecnie największe wyzwanie związane z contentem?
  • Czym jest aktualnie content?
  • Jakie mamy rodzaje contentu?
  • Miejsce contentu w Digital Marketingu
Moduł 2 50 min

♟ Strategiczna rola contentu

  • Czym jest strategia digitalowa i czym różni się od tradycyjnej, marketingowej?
  • Ścieżka komunikacji z Odbiorcą.
  • Jaki cel strategiczny może realizować content?
  • Rola contentu w obsłudze posprzedażowej.
Moduł 3 35 min

🧩 Tworzenie strategii content marketingowej

  • Analiza aktualnej sytuacji, język komunikacji, postrzeganie marki.
  • Nasze cele strategiczne
  • Persony
  • Największe wyzwania dla contentu
Moduł 4 80 minut

🎯 Taktyki content marketingu

  • Typy źródeł contentu - Paid / Earned / Shared / Owned
  • Search Engine Result Page oraz algorytmy Google. Dobre i złe praktyki.
  • Wpływ contentu na kampanie płatne.
  • Inbound marketing - czyli marketing organiczny.
Moduł 5 55 minut

📝 Jak tworzyć skuteczny content?

  • Słowa kluczowe.
  • Poszukiwanie unikatowej treści
  • Content dla różnych wyszukiwarek
  • Mikrokodowanie i meta-content
Moduł 6 55 min

⭐️ Jakość naszego contentu

  • Social Listening
  • Share'owanie przez osoby zewnętrzne
  • Prasówki
  • Dopasowanie do Person
  • Język naszej treści oraz osobowość marki
Moduł 7 30 min

🏗 Content poprawny technicznie

  • Techniczne SEO
  • Przyjazne URL
  • Responsive Web Design
Moduł 8 30 min

📣 Outbound Content Marketing

  • E-mail marketing
  • Związek contentu z PPC
Moduł 9 50 min

💬 Social Media

  • Mikromomenty
  • Typy i formaty contentu w Social Mediach
  • Dystrybucja treści w Social Mediach
  • Fora dyskusyjne i grupy
Moduł 10 40 min

🗓 Content Plan

  • Content Plan
  • Prowadzenie Content Planu
  • Raportowanie Content Planu
Moduł 11 60 min

📊 Mierzenie skuteczności contentu

  • Kiedy content jest skuteczny?
  • Atrybucja i ścieżki konwersji
  • Monitorowanie linków odsyłających
  • Monitorowanie zdarzeń na stronie
  • Monitorowanie zachowań użytkowników
Moduł 12 30 min

♻️ Recycling treści

  • Aktualności i Evergreeny
  • Ekosystem redystrybucji
Moduł 13 50 min

🛠 Narzędzia tworzenia contentu

  • Content Toolbox
  • Videocontent
  • Creatory treści i CMS
Koniec 60 min

🏆 Podsumowanie i test sprawdzający wiedzę

Jeśli chcesz uzyskać Certyfikat Socjomanii, poświadczający, że zdobyłeś wiedzę z zakresu strategicznego wykorzystania treści - wypełnij test zawierający 20 pytań z całości materiału kursu. Na pewno sobie poradzisz! :)

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących działania Content Marketingowe

 Chcących poznać dobre praktyki zwiazane z przygotowywaniem i dystrybucją treści w Internecie.

Zainteresowanych nowymi trendami w Content Marketingu

Poszukujących najciekawszych case study ze świata oraz inspiracji do przyszłych działań.

Zainteresowanych komunikacją audiowizualną

Zainteresowanych poznaniem sposobów wykorzystania komunikacji audiowizualnej.

Osób wykorzystujących w swojej komunikacji wiele platform

Poszukujących wiedzy z zakresu integracji prowadzonej komunikacji pomiędzy kanałami.

Sprawdź naszą wiedzę

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?