0
EN
szkolenia otwarte

Content marketing w strategii digital

Ocena szkolenia (263)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Content marketing w strategii digital
05 - 06.12 2 wolne miejsca

Informacje o szkoleniu

Content Marketing w strategii digital

To szkolenie jest dedykowane osobom, które projektują i zarządzają komunikacją w różnych kanałach digital swojej marki.

Dwudniowe szkolenie łączy w sobie części wykładowe z praktycznymi ćwiczeniami - na własnym przykładzie:


Wszyscy uczestnicy mają dostęp do platformy online Socjomanii, gdzie są opublikowane wszystkie ćwiczenia, narzędzia i materiały.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

atmosphere

Unikalna
atmosfera

group

Małe grupy
max. 8 osób

contact

Bezpośredni kontakt
z prowadzącym

calendar

Elastyczny
kalendarz

tools

Zajęcia prowadzone
na narzędziach

Program szkolenia

10:00

Przywitanie uczestników szkolenia

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia
10:15

Content marketing 2019

  • Content marketing w strategii digital
  • Jakie cele może realizować CM
  • Globalne trendy
11:00

Strategia content marketingowa

  • Jak i o czym chcesz powiedzieć światu? I jak wyróżnisz się na tle konkurencji?
  • Digital Customer Journey
  • Buyer Persona: jak odkryć i odpowiedzieć na potrzeby grupy docelowej?
  • Media własne: wady, zalety, alternatywa
  • Kalendarz wydawniczy
  • Generowanie pomysłów content marketingowych
  • Współpraca z autorami zewnętrznymi
  • Guest blogposting
  • Narzędzia
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Digital Content Marketing: format i dopasowanie go do etapu Buyers Journey

  • Text content marketing 
  • Reklama natywna
  • Visual content marketing (video, photo, infografiki, memy, gify)
  • Audio content marketing (podcasty)
  • User Generated Content
  • Real Time Marketing
  • Narzędzia
17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
10:00

Przywitanie uczestników szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy z pierwszego dnia szkolenia
  • Wspólna kawa/herbata
10:15

Dystrybucja i promocja: jak dotrzeć ze swoim contentem do jak największej liczby osób?

  • Klastry tematyczne, pillar pages i link building: nowy wymiar pozycjonowania treści
  • Kanały dystrybucji (ekosystem Google, Facebooka, LinkedIna; YouTube’a; Influencer Marketing, E-mail marketing, gated content, i inne)
  • Model PESO w praktyce
  • Recycling treści
  • Narzędzia
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Lead generation: jak pozyskiwać jakościowe leady?

  • Współpraca na linii Marketing - Sprzedaż - Obsługa Klienta
  • Lejki content marketingowe 
  • Scoring - po co tworzyć i jak się za to zabrać?
  • Marketing automation
  • Narzędzia
15:30

Mierzenie efektywności działań content marketingowych

  • Mierniki
  • Raporty
  • Narzędzia
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących działania Content Marketingowe

 Chcących poznać dobre praktyki zwiazane z przygotowywaniem i dystrybucją treści w Internecie.

Zainteresowanych nowymi trendami w Content Marketingu

Poszukujących najciekawszych case study ze świata oraz inspiracji do przyszłych działań.

Zainteresowanych komunikacją audiowizualną

Zainteresowanych poznaniem sposobów wykorzystania komunikacji audiowizualnej.

Osób wykorzystujących w swojej komunikacji wiele platform

Poszukujących wiedzy z zakresu integracji prowadzonej komunikacji pomiędzy kanałami.

Opinie naszych uczestników

Sprawdź naszą wiedzę

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?