0
EN
szkolenia otwarte

Facebook dla biznesu

Ocena szkolenia (597)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Facebook dla biznesu
12.06 3 wolne miejsca 08.08 6 wolnych miejsc 02.10 7 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „LinkedIn" — Katarzyna Młynarczyk

1:21 min

Informacje o szkoleniu LinkedIn

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno marki (firmy/organizacji), jak i marki osobistej. Dopiero synergia tych działań daje wymierne efekty. Na jakie czynniki zwrócić uwagę przy decyzji włączenia serwisu, jako elementu strategii marketingowej? Jak wykonać badanie potencjału działań w serwisie i określić cele? Jak prawidłowo wyszukiwać informacje oraz ocenić obecność potencjalnych odbiorców - klientów na Linkedin? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników (managerowie, dyrektorzy, eksperci, CEO)? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań trener udzieli podczas szkolenia.

W oparciu o doświadczenia pozyskane w ciągu ostatnich 3 lat, ponad 100 szkoleń i projektów konsultingowo-strategicznych (wśród marek m.in. COTY, Grupa Onet-Ras Polska, Union Investment, BZWBK Leasing, LPE, Oriflame, ABC Data), kilkunastu wystąpień na konferencjach, w których serwis Linkedin był kluczowym kanałem, przygotowaliśmy specjalny program szkolenia. Jego zakres jest dynamiczny, dopasowuję się bowiem do potrzeb zgłoszonych przez przyszłych uczestników. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z 3 modułów: przekazanie wiedzy, warsztaty strategiczne oraz dyskusja i wymiana doświadczeń. Część z tych zagadnień to z naszego doświadczenia kluczowa wiedza dotycząca działań oraz reklamy na LinkedIn, natomiast ostatnie 2 godziny pozostawiam na tematy zidentyfikowane jako ważne z perspektywy interesu i potrzeb grupy szkoleniowej.

Jeśli szukasz szkolenia, które pomoże Ci przygotować plan działań na LinkedIn, zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia Strategia działań na LinkedIn.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Social media i Facebook w 2019 roku

  • Polski użytkownik mediów społecznościowych i Facebooka.
  • Podstawowe różnice między serwisami społecznościowymi - Facebook na tle innych platform.
  • Jak wygląda Facebook w 2019 roku (wpływ rozwoju mobile, algorytm Facebooka, zasięgi na Facebooku).
  • Jakie cele marki mogą realizować na Facebooku oraz zastosowania Facebooka i danych, którymi dysponuje.
10:45

Strona na Facebooku, czyli fanpage Twojej marki - konfiguracja

  • Elementy budowy strony na Facebooku.
  • Klucz analizy strony na Facebooku - 26 elementów, dzięki którym Twoja strona będzie działała skutecznie - warsztat.
11:30

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:40

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 1

  • Audyt i analiza celów i działań na Facebooku - wprowadzenie.
  • Analiza grupy docelowej i monitoring wzmianek na temat marki (sposoby oraz narzędzia: m.in. Facebook Audience Insights, SentiOne, Brand24) - warsztat .
  • Co publikować i o czym mówić - zasady skutecznej komunikacji na Facebooku.
  • Jak mówić na Facebooku - określanie stylu komunikacji marki.
  • Jakie formaty i typy postów stosować do realizacji naszych celów - efektywne wykorzystanie formatów treści i natywnych funkcji Facebooka.
  • Komunikacja wizualna: grafiki, infografiki, GIFy, zdjęcia 360, zdjęcia 3D, pokazy slajdów.
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Planowanie komunikacji na Facebooku - część 2

  • Video na Facebooku - jak efektywnie wykorzystać ten format.
  • Facebook Live - kiedy i jak tworzyć transmisje na żywo.
  • Wybrane narzędzia wspomagające tworzenie treści (m.in. Canva, Adobe Spark, Facebook Creative Hub).
14:30

Dystrybucja treści na Facebooku

  • Kanały dystrybucji: strona - grupa - wydarzenie.
  • Kiedy i jak często publikować na Facebooku - dobre praktyki .
  • Tworzenie kalendarza publikacji treści - warsztat.
  • Reklama na Facebooku - podstawy (czym są reklamy na Facebooku, co pozwalają osiągnąć, typy reklam, targetowanie).
15:30

Obsługa klienta na Facebooku

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych - dobre praktyki.
  • Messenger jako kanał obsługi klienta.
  • Sytuacje kryzysowe - jak sobie z nimi radzić.
  • Boty na Facebooku - czym są i jak je wykorzystać.
16:00

Analityka na Facebooku

  • Analiza efektywności działań - jakie dane udostępnia nam Facebook, gdzie je znaleźć i które z nich są dla nas istotne.
  • Jak zewnętrzne narzędzia mogą nam pomóc w analizie naszych działań + przykładowe narzędzia.
  • Jak testować i optymalizować działania na Facebooku?
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i jak być na bieżąco.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób zainteresowanych Employer oraz Personal Brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej jak również firmowej.

HR managerów

Zainteresowanych poznaniem potencjału  narzędzi LinkedIn Recruiter.

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerów

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?