0
EN
szkolenia otwarte
28.11

Facebook dla biznesu

Ocena szkolenia (597)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Facebook dla biznesu

Informacje o szkoleniu

Facebook to obecnie największy serwis społecznościowy w Polsce i na świecie, a dzięki niemu można dotrzeć do przedstawicieli niemalże każdej grupy docelowej. „Ekosystem” Facebooka ciągle się rozszerza, przez co od ponad 5 lat leży w obszarze zainteresowania marketerów. Ze względu na szereg zmian i nowości oraz rosnącą konkurencję, coraz trudniej być na bieżąco ze wszystkimi funkcjami i z powodzeniem realizować cele marketingowe. Nasze szkolenie z Facebooka pozwoli Ci poznać najnowsze rozwiązania dostępne w serwisie oraz pokaże sposoby i strategie jego wykorzystania w promocji swojej działalności.

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie agendy szkolenia
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników
10:15

Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Inspirujące trendy na Facebooku
  • Polski użytkownik ekosystemu Facebooka
  • Facebook jako baza wiedzy o kliencie, jego preferencjach i potrzebach
  • Jak zmieniają się relacje pomiędzy konsumentem a firmą w dobie social media?
  • Era mobile – charakterystyka i wpływ mobilnego Facebooka na zachowania użytkowników i konsumpcję treści
11:00

Mechanika serwisu Facebook i strategia działania

  • Algorytmy News Feedu i dystrybucja treści na Facebooku
  • Sposoby na zwiększanie zasięgów organicznych
  • Styl komunikacji i dopasowanie go do grupy docelowej
  • Wprowadzenie do „klucza analizy fan page*”
11:50

Przerwa na kawę

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

12:00

Content marketing – komunikacja na Facebooku

  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku
  • Charakterystyka wartościowego content marketingu
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści i natywnych funkcji Facebooka
12:30

Komunikacja wizualna – trendy, wpływ na tworzenie, konsumpcję i dystrybucję treści cz.1

  • Najbardziej angażujące i najnowsze formaty wizualne – grafiki, infografiki, wideo, GIFy, Slideshows, Cinemagraphs
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku – Canva, Pixlr, serwisy zdjęciowe, Flipagram, Hyperlapse i inne
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Komunikacja wizualna – trendy, wpływ na tworzenie, konsumpcję i dystrybucję treści cz.2

  • Budowanie i angażowanie społeczności
  • Case studies i przykłady działań content i real-time marketingowych na Facebooku
14:30

Marketing video na Facebooku

  • Facebook vs. YouTube – porównanie serwisów pod kątem materiałów filmowych
  • Zasady tworzenia filmów na Facebooku
  • Facebook Live – angażujące transmisje na żywo
  • Mobile video marketing na Facebooku
15:00

Świadome podejście – analityka i planowanie działań na Facebooku

  • Analiza efektywności działań – statystyki strony, Sotrender i Google Analytics
  • Sposoby analizy zachowań grupy docelowej
  • Analiza obecnych fanów, konkurencji, zainteresowań grupy docelowej z wykorzystaniem Graph Search i zewnętrznych narzędzi
  • Monitoring Internetu – przegląd narzędzi i sposoby wykorzystania
  • Przykłady podziału treści i przygotowania harmonogramu publikacji
  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem działań na Facebooku
16:00

Facebook a obsługa klienta

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych
  • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi radzić?
  • Messenger jako kanał obsługi klienta i CRM
  • Messenger – boty, zintegrowane aplikacje i API
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Facebook a inne kanały – sposoby integracji serwisów społecznościowych
  • Najnowsze zmiany i nowości w ekosystemie Facebooka
  • Czy Facebook umiera? – przyszłość serwisu i trendy
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie serwisu  i wykorzystać w pełni jego możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w serwisie, chcących poznać możliwości Facebooka oraz najciekawsze przykłady jego wykorzystania do komunikacji z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania serwisu Facebook

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o serwisie, poznać najnowsze trendy oraz narzędzia związane z Facebokiem.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?