startują indywidualnie dla każdego uczestnika - po zapisie i odnotowaniu płatności za kurs
Karnet open na wiedzę - dostęp do wszystkich autorskich kursów Socjomanii z listy poniżej + 5 nowych.
PAKIETY:
Nasze najpopularniejsze szkolenia zaplanowaliśmy także w formie online na żywo - realizowanych za pomocą platformy Google Meet:
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu
➝ 28 listopada
Linkedin Marketing i personal branding
➝ 13 listopada
➝ 6 grudnia
To najpopularniejszy globalny standard certyfikacji w zakresie kompetencji digital marketing. Szkolenia na licencji DMI prowadzimy w dwóch formułach.
Otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych, osadzonych na platformie e-learningowej.
W formule webinarowej za pomocą narzędzia Google Meet prowadzimy Certyfikowany kurs Digital Marketing.
To oferta naszych autorskich bestsellerowych szkoleń otwartych w formule stacjonarnej. Sprawdź najbliższe terminy!
W WARSZAWIE:
Social Media Marketing
➝ 13-14 listopada 2024 r. GWARANCJA STARTU
Voucher na szkolenie to możliwość wcześniejszego przedpłacenia szkolenia online na żywo, kursu online lub usług dedykowanych bez konieczności wyboru tematyki oraz konkretnego terminu. To idealny pomysł na prezent lub na wykorzystanie końcówki budżetu.
Kliknij poniżej, aby dowiedzieć się więcej:
Szukasz sposobu na efektywniejszą rekrutację i przyciągnięcie do Twojej organizacji nowych talentów, które pomogą Wam działać szybciej, skuteczniej i wyróżnić się od konkurencji? Być może masz już poukładany proces rekrutacyjny i/lub wykorzystujesz wszystkie dostępne kanały dotarcia i kontaktu z kandydatami, ale wciąż nie udaje Ci się pozyskać takich zgłoszeń, na których Ci zależy, a co najważniejsze - sprawić, by Ci najlepsi zasilili zespół w Twojej firmie?
Wiemy, jakiego składnika brakuje. Dlatego, że w większości organizacji jest on pomijany, ale tam, gdzie się o niego dba - widać o wiele większą skuteczność procesu rekrutacji i budowania satysfakcji zrekrutowanych pracowników. Tym składnikiem jest budowanie doświadczeń kandydatów, osób w procesie rekrutacyjnych, jak i pracowników. Razem z nami nauczysz się nie tylko budować X (jak experience!), ale też je zmieniać, optymalizować i nim zarządzać.
Jakie przykładowe wyzwania ten produkt rozwiązuje?
Specjalizuje się w temacie service design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji. Jest absolwentką londyńskich studiów Digital Management na Hyper Island, drugą w Polsce posiadaczką międzynarodowej certyfikacji SDN Accredited Service Design Professional, uczestnikiem programu tw:in (TrendWatching’s Insight Network). Doradza klientom w zakresie komunikacji w kanałach digital i projektowania innowacji. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia.
Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Jego mocną stroną są szkolenia z content marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.
Projektantka usług, certyfikowany trener Digital Marketing Insitute. Współtwórca polskiego oddziału SDN i Stowarzyszenia Service Design Poland, wykładowca i praktyk metodyki service design i design thinking oraz netnografii. Szkoli z potencjału narzędzi biznesowych (głównie Linkedin). Posiada MBA z Service Innovation (Laurea University, Helsinki). Przez ostatnie 6 lat przeprowadziła +200 szkoleń dla klientów z różnych branż od działów biznesowych, sprzedaży, HR, employer brandingu do kadry zarządzającej.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.
Ze światem social media związana jest od ponad 6 lat, w tym czasie miała okazję przygotowywać i wdrażać strategie obecności w kanałach społecznościowych dla dziesiątek firm z sektora MŚP oraz klientów korporacyjnych. Zdobytą wiedzą praktyczną dzieli się na szkoleniach z Facebooka oraz Serwisów społecznościowych. Uczy w jaki sposób wykorzystywać platformy socialowe, zarówno od strony narzędziowej jak i contentowej.
Praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii.
Od 2016 związana z marketingiem. Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Prowadzi zajęcia z content marketingu i mediów społecznościowych w ramach certyfikowanego kursu Digital Marketing prowadzonego na licencji Digital Marketing Institute.
Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media.
Od samego początku związana z planowaniem działań marketingowych oraz ich egzekucją. Brała czynny udział w kształtowaniu modelu biznesowego oraz w procesie pozyskiwania pierwszych 4000 płacących klientów. Praktyk w zakresie działań marketingowych zarówno w sektorze B2B, jak i B2C. Każde działanie rozpoczynała od planowania strategii marki w zakresie mediów społecznościowych, po optymalizacje i testowanie różnych kanałów w celu zapewnienia optymalnej wydajności treści.
Pomaga zrozumieć świat mediów społecznościowych, jak się po nich poruszać oraz które narzędzia najlepiej wybrać. Uczy jak stworzyć lepszą komunikację oraz kampanie reklamowe. Prowadzi szkolenia dedykowane z zakresu mediów społecznościowych, przeprowadza audyty oraz screeningi.