Jaki był problem?
Celem procesu było opracowanie ścieżki Candidate Experience dla British American Tobacco Augustów.
Celem procesu było opracowanie ścieżki Candidate Experience dla British American Tobacco Augustów.
Zaproponowane rozwiązanie obejmowało audyt komunikacji wraz z rekomendacjami. Na bazie stworzonego audytu, opracowany został cykl warsztatów, dzięki którym powstały konkretne taktyki i rozwiązania. Aby osiągnąć zamierzony efekt wykorzystaliśmy m.in : social listening, Sentione i pracę ręczną na facebookowych grupach lokalnych, opracowanie na narzędziu Murall Candidate Experience Map, projektowanie person, szablony odpowiedzi.
W rozwiązaniu skupiliśmy się na dwóch aspektach: przekazaniu wiedzy praktycznej Klientowi (jak samodzielnie monitorować narzędzia komunikacyjne w Internecie) oraz stworzeniu konkretnych taktyk i rozwiązań, które wpłyną na budowanie wizerunku pracodawcy pośród zdefiniowanych grup interesariuszy.
Całość została zrealizowana w sześcioetapowym procesie współtworzenia