Rozwiązanie?
Dla Media Impact przeprowadziliśmy 4 szkolenia dedykowane z zakresu content marketingu. Były to dwudniowe szkolenia warsztatowe, gdzie pracownicy mogli sprawdzić swoje umiejętności (tworzenia Value Proposition, Digital Customer Journey, person marketingowych, harmonogramów contentowych) w praktyce. Uczestnikami szkoleń byli członkowie działów sprzedaży, projektów specjalnych oraz wideo. Szkolenia bazowały na kanwie szkolenia otwartego Content Marketing w strategii digtal, jednak zostały spersonalizowane pod potrzeby Klienta. Wśród obszarów poruszonych podczas szkoleń znalazły się zadania i cele content marketingu, formy contentu i kanały dystrybucji, globalne trendy, kwestie SEO oraz sposoby dopasowania treści do oczekiwań grupy docelowej.
Wszyscy uczestnicy uzyskali dostęp do zamkniętej platformy edukacyjnej Socjomanii. Przed szkoleniem mieli możliwość zapoznać się z materiałami szkoleniowymi oraz dodatkowymi treściami zamieszczonymi na platformie online. Platforma była także miejscem ewaluacji przygotowywanych przez uczestników zadań i stanowiła przestrzeń do wymiany wiedzy.
Kolejnym szkoleniem zrealizowanym dla Klienta było szkolenie z zakresu Performance Marketingu. Celem szkolenia było poznanie możliwości reklamowych Facebooka oraz procesu przygotowywania i tworzenia kampanii reklamowych, poznanie formatów i narzędzi związanych z działaniami reklamowymi na Facebooku, poznanie możliwości określania grupy docelowej i targetowania wybranych kampanii, a także zdobycie umiejętności prowadzenia działań performance marketingowych poprzez dostępne na Facebooku rozwiązania reklamowe.
Następnym krokiem było szkolenie ze storytellingu. Podczas szkolenia Konsultant Socjomanii zaznajomił Klienta z podstawowymi zasadami storytellingu, budowaniem narracji oraz praktycznymi technikami i zasadami tworzenia historii. Konsultant, w oparciu o przykłady, pokazał także w jaki sposób można tworzyć i pokazywać historie z wykorzystaniem taktyk historie taktyk grywalizacyjnych i narracyjnych. Szkolenie miało formę warsztatową.