0
EN
case study

Media Impact

Spersonalizowana ścieżka współpracy dla dużego działu

ikona

Jaki był problem?

Media Impact jest organizacją sprzedażową Ringier Axel Springer Polska. Główne marki grupy to między innymi Onet, Newsweek, Forbes, Noizz, Fakt, Business Insider, Auto Świat, Przegląd Sportowy. Klient zgłosił się z potrzebą rozwinięcia wiedzy z zakresu tworzenia i optymalizowania kampanii contentowych oraz zdobycia inspiracji co do trendów i podstaw strategicznego wykorzystania kanałów digital

Socjomania współpracuje z Media Impact od 2018 roku, kiedy to przeprowadziliśmy pierwsze szkolenie z content marketingu dla 40 uczestników z organizacji. W poniższym case study możecie zapoznać się ze ścieżką dedykowanych szkoleń, które realizowaliśmy dla Klienta Media Impact.

ikona

Rozwiązanie?

Dla Media Impact przeprowadziliśmy 4 szkolenia dedykowane z zakresu content marketingu. Były to dwudniowe szkolenia warsztatowe, gdzie pracownicy mogli sprawdzić swoje umiejętności (tworzenia Value Proposition, Digital Customer Journey, person marketingowych, harmonogramów contentowych) w praktyce. Uczestnikami szkoleń byli członkowie działów sprzedaży, projektów specjalnych oraz wideo. Szkolenia bazowały na kanwie szkolenia otwartego Content Marketing w strategii digtal, jednak zostały spersonalizowane pod potrzeby Klienta. Wśród obszarów poruszonych podczas szkoleń znalazły się zadania i cele content marketingu, formy contentu i kanały dystrybucji, globalne trendy, kwestie SEO oraz sposoby dopasowania treści do oczekiwań grupy docelowej.

Wszyscy uczestnicy uzyskali dostęp do zamkniętej platformy edukacyjnej Socjomanii. Przed szkoleniem mieli możliwość zapoznać się z materiałami szkoleniowymi oraz dodatkowymi treściami zamieszczonymi na platformie online. Platforma była także miejscem ewaluacji przygotowywanych przez uczestników zadań i stanowiła przestrzeń do wymiany wiedzy.

Kolejnym szkoleniem zrealizowanym dla Klienta było szkolenie z zakresu Performance Marketingu. Celem szkolenia było poznanie możliwości reklamowych Facebooka oraz procesu przygotowywania i tworzenia kampanii reklamowych, poznanie formatów i narzędzi związanych z działaniami reklamowymi na Facebooku, poznanie możliwości określania grupy docelowej i targetowania wybranych kampanii, a także zdobycie umiejętności prowadzenia działań performance marketingowych poprzez dostępne na Facebooku rozwiązania reklamowe. 

Następnym krokiem było szkolenie ze storytellingu. Podczas szkolenia Konsultant Socjomanii zaznajomił Klienta z podstawowymi zasadami storytellingu, budowaniem narracji oraz praktycznymi technikami i zasadami tworzenia historii. Konsultant, w oparciu o przykłady, pokazał także w jaki sposób można tworzyć i pokazywać historie z wykorzystaniem taktyk historie taktyk grywalizacyjnych i narracyjnych. Szkolenie miało formę warsztatową.

 

ikona

Efekty?

Dzięki przeprowadzonym szkoleniom oraz całej ścieżce procesu, Media Impact uzyskał know-how oraz kompetencje, które pozwolą wszystkim zaangażowanym uczestnikom realizować działania contentowe na poziomie strategicznym.

Dzięki użyciu dedykowanej platformy online Socjomanii podczas każdego ze zrealizowanych szkoleń, udało się zaangażować uczestników oraz stworzyć miejsce do dyskusji i wymiany spostrzeżeń. Dzięki platformie każdy zalogowany pracownik mógł w dowolnym czasie i miejscu wrócić do materiałów ze szkolenia, znaleźć polecane narzędzia i rozpocząć tematyczną dyskusję.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Bartłomiej Rak

[email protected]

696 024 082

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?