Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

20.06 Facebook dla biznesu Warszawa Cena: 1 020.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 5

20.06, Warszawa

Facebook dla biznesu

Cena: od 1 020.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Facebook to obecnie największy serwis społecznościowy w Polsce i na świecie, a dzięki niemu można dotrzeć do przedstawicieli niemalże każdej grupy docelowej. „Ekosystem” Facebooka ciągle się rozszerza, przez co od ponad 5 lat leży w obszarze zainteresowania marketerów. Ze względu na szereg zmian i nowości oraz rosnącą konkurencję, coraz trudniej być na bieżąco ze wszystkimi funkcjami i z powodzeniem realizować cele marketingowe. Nasze szkolenie z Facebooka pozwoli Państwu poznać najnowsze rozwiązania dostępne w serwisie oraz pokaże sposoby i strategie jego wykorzystania w promocji swojej działalności.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Warsztaty z Facebooka kierujemy przede wszystkim do osób związanych z marketingiem: specjalistów ds. marketingu, e-marketingu i PRu, brand managerów, managerów ds. komunikacji. Kurs zainteresuje również właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw oraz osoby chcące lepiej poznać i zrozumieć zasady działania serwisu Facebook.

Mapa szkolenia

Dzień 1

9:00StartPowitanie

  • Powitanie, przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia

9:15Idea social media i implikacje dla biznesu

  • Inspirujące trendy na Facebooku
  • Polski użytkownik ekosystemu Facebooka
  • Facebook jako baza wiedzy o kliencie, jego preferencjach i potrzebach
  • Jak zmieniają się relacje pomiędzy konsumentem a firmą w dobie social media
  • Era mobile – charakterystyka i wpływ mobilnego Facebooka na zachowania użytkowników i konsumpcję treści

10:00Mechanika serwisu Facebook i strategia działania

  • Algorytmy News Feedu i dystrybucja treści na Facebooku
  • Sposoby na zwiększanie zasięgów organicznych
  • Styl komunikacji i dopasowanie go do grupy docelowej
  • Wprowadzenie do „klucza analizy fan page*”

11:00Content marketing – komunikacja na Facebooku

  • Zasady publikacji i skutecznej komunikacji na Facebooku
  • Charakterystyka wartościowego content marketingu
  • Efektywne wykorzystanie dostępnych formatów treści i natywnych funkcji Facebooka

11:30Komunikacja wizualna – trendy, wpływ na tworzenie, konsumpcję i dystrybucję treści

  • Najbardziej angażujące i najnowsze formaty wizualne – grafiki, infografiki, wideo, GIFy, Slideshows, Cinemagraphs
  • Przydatne narzędzia i serwisy wspierające działania na Facebooku – Canva, Pixlr, serwisy zdjęciowe, Flipagram, Hyperlapse i inne
  • Budowanie i angażowanie społeczności
  • Case studies i przykłady działań content i real-time marketingowych na Facebooku

12:30Zasady tworzenia filmów na Facebooku

  • Facebook vs. YouTube – porównanie serwisów pod kątem materiałów filmowych
  • Facebook Live – angażujące transmisje na żywo
  • Mobile video marketing na Facebooku

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00Świadome podejście – analityka i planowanie działań na Facebooku

  • Analiza efektywności działań – statystyki strony, Sotrender i Google Analytics
  • Sposoby analizy zachowań grupy docelowej
  • Analiza obecnych fanów, konkurencji, zainteresowań grupy docelowej z wykorzystaniem Graph Search i zewnętrznych narzędzi
  • Monitoring Internetu – przegląd narzędzi i sposoby wykorzystania
  • Przykłady podziału treści i przygotowania harmonogramu publikacji
  • Optymalizacja strony internetowej pod kątem działań na Facebooku

15:00Facebook a obsługa klienta

  • Zasady obsługi klienta w mediach społecznościowych
  • Sytuacje kryzysowe – jak sobie z nimi radzić
  • Messenger jako kanał obsługi klienta i CRM
  • Messenger – boty, zintegrowane aplikacje i API

16:00ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Facebook a inne kanały – sposoby integracji serwisów społecznościowych
  • Najnowsze zmiany i nowości w ekosystemie Facebooka
  • Czy Facebook umiera – przyszłość serwisu i trendy
  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów

Profil trenera

Prowadzący Anna Żurek

Od 6 lat związana z digital marketingiem. Pracowała w agencjach interaktywnych, w których była odpowiedzialna za tworzenie strategii obecności marek w social media, a także raportowanie i analizę działań w mediach społecznościowych.

Anna Zurek

Social Media Consultant

She has been working for 6 years in digital marketing. Anna gathered her experience in interactive agencies, where she was responsible for social media strategy.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Opinie uczestników 29 opinii

Aleksandra PrywerWedług mnie to było bardzo fajne szkolenie, część wiedziałam, ale wielu rzeczy się dowiedziałam, także naprawdę super, że wzięłam w nim udział. Ania mega miła osoba, kompetentna, i bardzo miło mi się jej słuchało. Co do uwag, to wydaje mi się, że jednak te 7h szkolenia z przerwą, to na taki materiał to trochę za mało – dodatkowe max. 1-5h / 2h byłoby idealne. Natomiast to tylko kwestia ograniczenia czasowego, bo przekazana wiedza i informacje naprawdę na spoko poziomie :) Z pewnością skorzystam z Waszych szkoleń w przyszłości, bo nie dość, że macie wiedzę i się w fajny sposób nią dzielicie, to jeszcze lokalizacja Socjomanii i atmosfera pobija stawkę :) Jakub SzewczykSzkolenie podobało mi się, było interesujące, na luzie, a jednocześnie profesjonalne. Odpowiednio liczna była także grupa uczestników. Wiele zagadnień było ciekawych i godnych wspomnienia, jednak mi osobiście najbardziej podobała się kwestia sklepu na FB z przekierowywaniem na właściwą stronę zakupową. Fajne były też tematy związane ze zdjęciami, na przykład pokazy slajdów, czy przesuwanie zdjęć w poście. Jedyne co można by ewentualnie poprawić, to poświęcić nieco więcej czasu na zagadnienie działań reklamowych na FB, choć zdaję sobie jednocześnie sprawę że temu zagadnieniu dedykowany jest oddzielny kurs. Tym niemniej szkolenie oceniam pozytywnie i dziękuję za miłe spędzenie czasu. No i czekam na materiały ze szkolenia ;) Anna KlesiewiczWrażenia związane ze szkoleniem mam jak najbardziej pozytywne. Przemiła atmosfera. Dla mnie, laika jeśli chodzi o prowadzenie fanpage, większość informacji było nowych, ilość materiału była obszerna co wymuszało szybkie tempo. Po szkoleniu otrzymaliśmy skrupulatną prezentację, która pozwoliła na spokojnie wrócić do nurtujących zagadnień.

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211