Przygotujemy ankietę online zawierającą kilkanaście pytań otwartych i zamkniętych dotyczących AI oraz podejścia do zmiany. Celem badania jest weryfikacja podejścia Twojego zespołu do AI oraz ocena ich gotowości do zmian. Wyniki ankiety pozwolą zapoznać się z sytuacją wyjściową w Twoim zespole i ocenić możliwości wdrożenia faktycznych zmian w codziennej pracy.
Interaktywny digitalk dla działu marketingu omówi definicje, rodzaje, cele i zastosowania sztucznej inteligencji w codzienności i biznesie, z konkretnymi przykładami z marketingu. Poruszy także zmiany na rynku pracy, wymagane kompetencje, przygotowanie do przyszłości, zagrożenia z rozwojem AI oraz kwestie regulacji prawnych.
Czas trwania: 2h
Formuła organizacji warsztatów: online lub offline
Spotykamy się z Tobą w celu omówienia wyników ankiet i zmapowania workflow Twojego zespołu. Wskażemy miejsca/działania, w których AI może stać się faktycznym wsparciem w bieżącej pracy, dzięki czemu dobierzemy odpowiednie narzędzia dla Ciebie i Twojego zespołu.
Czas trwania: 1,5h
Wszyscy uczestnicy warsztatów otrzymają od nas instrukcje z zadaniem domowym do wykonania. Ty i Twój zespół zostaniecie poproszeni o rejestrację w wybranych narzędziach i wykonanie kilku prostych ćwiczeń. Uzupełnieniem będzie krótka prasówka na temat tworzenia promptów. Pre-work pozwoli na wstępne zapoznanie się z wybranymi narzędziami i pozwoli na bardziej efektywną pracę podczas samych warsztatów.
Twój zespół pozna narzędzia AI, które usprawnią bieżącą pracę i pomogą efektywniej wykonywać dotychczasowe zadania. Podczas warsztatu wspólnie wypracujemy nowy workflow uwzględniający pomoc AI i ustalimy zasady wykorzystania AI w organizacji. Zastanowimy się także nad zestawem kompetencji niezbędnych do pracy z narzędziami AI oraz tym jak skutecznie dzielić się wiedzą na temat AI wewnątrz zespołu. Dokładna agenda warsztatu zostanie zaproponowana po analizie odpowiedzi z badania ankietowego zespołu.
Czas trwania: 7h
Maksymalna grupa uczestników: 12 osób
Formuła organizacji warsztatów: online lub offline
Po zakończeniu szkolenia oferujemy koordynatorowi i/lub uczestnikom szkolenia 4 godziny dodatkowych konsultacji i wsparcia we wdrażaniu narzędzi AI w codziennej pracy.
Liczba godzin do wykorzystania: 4h
Praktyk z zakresu marketingu w mediach społecznościowych, trenerka, entuzjastka digitalu i nowych technologii.
Od 2016 związana z marketingiem. Przeprowadza audyty, współtworzy startegie, doradza i szkoli. Prowadzi zajęcia z content marketingu i mediów społecznościowych w ramach certyfikowanego kursu Digital Marketing prowadzonego na licencji Digital Marketing Institute.
Doświadczenie zdobywała w agencjach socialmediowych, PR-owych i digtalowych, zajmując stanowiska od specjalistki i trenerki po team leaderkę działu social media.
Ze światem digital, a szczególnie z mediami społecznościowymi związana jest od 6 lat - pracowała między innymi dla takich firm jak: Snickers, Bosch, Siemens, Bonduelle, Dr Oetker, Jurajska, Grupa Żywiec, Medicine, Grohe, Województwo Łódzkie, Carrefour oraz Hard Rock Cafe. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt realizacji kampanii z influencerami. Obecnie w Socjomanii prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego, projekty dedykowane. Jest także wykładowcą w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie.