Efekty?
Na zakończenie warsztatu, uczestnicy ustalili kolejne kroki wdrożenia narzędzi AI do codziennej pracy. Obecnie cały dział korzysta z tych narzędzi, dzieli się dobrymi praktykami, sukcesami i porażkami, co przyczynia się do usprawnienia ich procesów i efektywniejszej realizacji celów marketingowych oraz rozwoju umiejętności członków zespołu. Wiedza na temat AI została rozpowszechniona w zespole, co pozwala na świadome korzystanie z nowoczesnych technologii w pracy z zachowaniem niezbędnych środków ostrożności, chroniących przed zagrożeniami związanymi z korzystania z rozwiązań AI. Dzięki naszej współpracy pracownicy Saint-Gobain Glass i Glassolutions z powodzeniem wykorzystują potencjał sztucznej inteligencji w swoim działaniu.
Ponoć „z pustego to i Salomon nie naleje” – a dziewczyny z Socjomanii potrafią😊 Kiedy zadzwoniłam do Karoliny z prośbą o przygotowanie warsztatu o AI dla mojego zespołu, to wiedziałam tylko tyle, że chcę, aby AI została członkiem naszego zespołu. I tyle. Nie znałam narzędzi, nie znałam zastosowań, promptowanie wydawało mi się wyższym poziomem magii… Karolina doskonale potrafiła przeprowadzić mnie przez zakamarki mojego myślenia i propozycja współpracy, która dostałam była jedną z lepszych, jakie w życiu dostałam. Doskonale rozpoznane potrzeby, o których sama nie miałam pojęcia, nazwane wyzwania i wskazane możliwe drogi rozwiązań. Tylko Karolina wie, ile z tej oferty to zasługa wielkiego serca i oddania tematowi zespołu, a ile zdolności AI😊. Warsztaty były dynamiczne i praktyczne, dały przestrzeń dla tych członków zespołu, którzy z AI już pracują i dla tych, którzy mniej lub wcale. Dzisiaj AI pracuje u nas na stałe😊. Socjomania – dziękuję!
Magdalena Piekosz, Marketing director Saint-Gobain Glass&Glassolutiosn
Trenerzy, którzy realizowali to szkolenie:
Karolina Kociołek
Praktyk z zakresu digital marketingu i wykorzystania narzędzi AI w codziennej pracy, trenerka, facylitatorka, entuzjastka digitalu i nowych technologii. Skupiona na poszukiwaniu rozwiązań, które realnie wpływają na rozwiązywaniu problemów i poprawie wyników klientów.
Anna Żurek-Lisowska
Facylitator, strateg, trener, project manager. Projektuje procesy strategiczne, a także czuwa nad ich przebiegiem jako project manager. Wspiera w wypracowaniu ekosystemu digital dla danej marki oraz całej organizacji. W swojej pracy wykorzystuje różne metody badawcze oraz narzędzia digitalowe.
💡 Chcesz zorganizować z nami podobny proces?
Stoisz przed wyzwaniem lepszego zrozumienia i wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) w codziennej pracy swojego zespołu?
Naszym rozwiązaniem dla Ciebie są warsztaty AI dla zespołu marketingu, zaprojektowane i przeprowadzone przez facylitatorów z naszego zespołu. Zgłaszasz nam swoje wyzwanie, a my diagnozujemy Twoje potrzeby i nastawienie zespołu do zmiany – dbamy zarówno o dobór właściwych narzędzi i metod, jak i o ludzi, którzy mają te narzędzia właściwie wykorzystać.