Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

14.09 LinkedIn Warszawa Cena: 1 060.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 7

14.09, Warszawa

LinkedIn

Cena: od 1 060.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno marki (firmy/organizacji), jak i marki osobistej. Dopiero synergia tych działań daje wymierne efekty. Na jakie czynniki zwrócić uwagę przy decyzji włączenia serwisu, jako elementu strategii marketingowej? Jak wykonać badanie potencjału działań w serwisie i określić cele? Jak prawidłowo wyszukiwać informacje oraz ocenić obecność potencjalnych odbiorców - klientów na Linkedin? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników (managerowie, dyrektorzy, eksperci, CEO)? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań trener udzieli podczas szkolenia.

W oparciu o doświadczenia pozyskane w ciągu ostatnich 3 lat, ponad 100 szkoleń i projektów konsultingowo-strategicznych (wśród marek m.in. COTY, Grupa Onet-Ras Polska, Union Investment, BZWBK Leasing, LPE, Oriflame, ABC Data), kilkunastu wystąpień na konferencjach, w których serwis Linkedin był kluczowym kanałem, przygotowaliśmy specjalny program szkolenia. Jego zakres jest dynamiczny, dopasowuję się bowiem do potrzeb zgłoszonych przez przyszłych uczestników. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z 3 modułów: przekazanie wiedzy, warsztaty strategiczne oraz dyskusja i wymiana doświadczeń. Część z tych zagadnień to z naszego doświadczenia kluczowa wiedza dotycząca działań na LinkedIn, natomiast ostatnie 2 godziny pozostawiam na tematy zidentyfikowane jako ważne z perspektywy interesu i potrzeb grupy szkoleniowej.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli firm zarówno z zakresu B2B jak i B2C, zainteresowanych budowaniem wizerunku marki w serwisie biznesowym. Szkolenie dedykujemy w szczególności: ekspertom branżowym, managerom wyższego szczebla, specjalistom ds. PR, pracownikom działów HR i Employer Branding oraz specjalistom ds. sprzedaży.

Czym jest moduł dynamiczny?

Treści omawiane w tym module zostaną dobrane przez trenera i Concierge na podstawie poziomu uczestników szkolenia, ich działalności oraz zidentyfikowanych przez trenera potrzeb.

Mapa szkolenia

Dzień 1

10:00StartPowitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Przedstawienie prowadzącego oraz agendy szkolenia.
  • Statystyki serwisów biznesowych w Polsce i na świecie.
  • LinkedIn - obecna sytuacja serwisu (dane, statystyki, grupa docelowa), prognozy co do rozwoju serwisu, najważniejsze trendy.

10:30Warsztat strategiczny

  • Jak ocenić potencjał serwisu LinkedIn w strategii komunikacji?
  • Kroki audytu serwisu Linkedin, czyli 1 krok działań (checklista profilu prywatnego, wykorzystanie potencjału wyszukiwarki LinkedIn, określenie możliwego zasięgu działań na LinkedIn, rozpoznanie konkurencji i potencjału w obrębie danej branży/tematyki/poziomu stanowiska).

11:30Marka na Linkedin

  • Marka na LinkedIn - Company Page czy Showcase Page?
  • Marka na LinkedIn - czy zakładać grupę na LinkedIn? W jakich przypadkach?
 Jakie może spełnić cele?
  • Employer branding i HR na LinkedIn - rozwiązania, cele, dobre praktyki.

12:30Marka osobista na LinkedIn (personal branding)

  • Jak zbudować i prowadzić strategię wizerunkową?
  • Savoir vivre na LinkedIn - od poszukiwania kontaktów, przez strategię kontaktów do follow up i utrzymywania relacji.
  • Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju wiedzy profesjonalnej (LinkedIn Publishing, LinkedIn Learning).

13:00Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch.

14:00Content marketing i reklama na LinkedIn

  • Content marketing na LinkedIn - aktualizacje a forma artykułu (LinkedIn Publishing).
  • Content marketing na LinkedIn - rola serwisu Slideshare w strategii content marketingu.
  • Jak stworzyć harmonogram komunikacji na LinkedIn? (częstotliwość, mierniki efektywności).
  • Działania reklamowe na LinkedIn - reklama self ads, reklama inmail, ogłoszenia rekrutacyjne.

15:00Moduł dynamiczny - omówienie wybranych tematów

  • Employer branding na LinkedIn - ujęcie strategiczne.
  • Personal branding na LinkedIn - jak wdrożyć strategię personal brandingu w organizacji? (wskazówki).
  • Zaawansowane działania HR na LinkedIn - potencjał narzędzi LinkedIn Recruiter.
  • Sposoby integracji działań na LinkedIn z pozostałymi działaniami marki w obszarze content marketingu.
  • Zaawansowane narzędzia dla działów sprzedaży na Linkedin - Linkedin Sales Navigator i pakiety Premium - możliwości, wskazówki działania.
  • Reklama Premium na LinkedIn - potencjał targetowania i możliwości formatów reklamowych.
  • Content marketing na LinkedIn - LinkedIn Publishing - wskazówki dotyczące tworzenia publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści (dystrybucji w pozostałych kanałach marketingowych).
  • Specyfika zachowań grupy business decision makers na LinkedIn w Polsce (przykłady, wskazówki co do strategii komunikacji stosowanej do grupy).

17:00ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.

Profil trenera

Prowadzący Łukasz Dębski

Od 8 lat związany zawodowo z nowymi mediami. Pracował w Agencji 121PR oraz Isobar Poland, gdzie zajmował się tworzeniem strategii obecności marki w social media (szczególnie Facebook) oraz kontaktem z liderami opinii.

Łukasz Dębski

Digital Marketing Consultant

For 9 years he is working in social media area. For over 7 years he worked in SM Agencies: 121PR and Socializer/Isobar Poland, where he was responsible for communication, adverts and strategy for clients like Mercedes, LEGO, citibank. In Socjomania he is social media trainer. He uses his knowledge to help people to better understand most popular social media services.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211