Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

social media socjomania youtube
5 września 2012 Bartłomiej Rak

SocjoTV odc. 1 - Social Nation, Pinterest, CSR 2.0

Oto nadszedł ważny dzień w historii Socjomanii. Publikujemy pierwszy odcinek naszego videobloga! Oczywiście nie obyło się bez drobnych błędów na początek - fonia jest lekko przesunięta względem obrazu. Mamy jednak nadzieję, że nie przeszkodzi Wam to w zapoznaniu się z pierwszym odcinkiem SocjoTV.

Poruszamy w nim wiele interesujących kwestii - m.in. nowy projekt od Brand24 - Social Nation, Badanie IIBR „Marki w serwisach społecznościowych”, wątek cenzurowania wypowiedzi dziennikarzy przez TVN czy potencjał sprzedażowy serwisu Pinterest.


Poniżej pełny opis materiału:

NEWSY:
1. (00:37) Nowy projekt od Brand24 - Social Nation
2. (02:04) Badanie IIBR „Marki w serwisach społecznościowych”
3. (03:34) TVN cenzuruje wypowiedzi dziennikarzy?

CASE:
1. (05:13) Czy Pinterest sprzedaje?
http://nowymarketing.pl/a/347,polskie-marki-na-pinterescie-katalog
http://www.businessinsider.com/zappos-labs-pinterest-monetize-2012-8
http://www.businessinsider.com/insparq-pinterest-study-2012-8

ZAPOWIEDZI:
1. (09:38) Konferencja CSR 2.0
2. (10:50) Social media dla branży fashion

KONKURSY:
1. (10:08) Podaj przykłady ciekawych kampanii CSR 2.0 wykorzystujących nowe technologie? Odpowiedzi proszę przesyłać na adres biuro[małpa]socjomania.pl
2. (10:42) Dlaczego marka modowa i projektant modowy powinni się promować w mediach społecznościowych? Szczegóły konkursu tutaj

Miłego oglądania!

Podziel się opinią