0
EN
szkolenia otwarte

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

Ocena szkolenia (7)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu
28.01 4 wolne miejsca 18.03 4 wolne miejsca

Informacje o szkoleniu 
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

 

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) staje się nieodzownym elementem sukcesu. Wciąż ewoluująca technologia AI ma ogromny potencjał do transformacji strategii marketingowych, dostarczając nowe narzędzia, pomysły i możliwości. Według analiz Gartnera do 2026 roku 80% wyspecjalizowanych stanowisk kreatywnych będzie wykorzystywać AI w codziennej pracy.

 

Podczas szkolenia dowiesz w jaki sposób wykorzystać potencjał narzędzi AI do usprawnienia swoich codziennych zadań. Poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci usprawnić Twój własny workflow i pozwolą zaoszczędzić czas, który możesz przeznaczyć na działania strategiczne, prace kreatywne, czy poprawę doświadczeń klienta.

 

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu i agencji reklamowych, którzy chcą efektywniej wykonywać codzienne obowiązki oraz do liderów zespołów marketingowych, chcących poznać potencjał i możliwości AI we wspieraniu istniejących procesów i optymalizacji powtarzalnych czynności.

 

Przed spotkaniem na sali szkoleniowej (także tej wirtualnej), uczestnicy otrzymają zadanie do wykonania i materiały do przeczytania przed spotkaniem.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

 

Program szkolenia

10:00

Digital marketing w erze AI 

  • Wprowadzenie do AI i jej wpływu na krajobraz digital marketingu
  • Analiza danych, personalizacja w komunikacji z klientem, tworzenie contentu i inne dziedziny, w których sztuczna inteligencja może usprawnić działania marketingowe - przydatne narzędzia i przykłady jej wykorzystania
  • Case studies - sukcesy marketingowe z wdrożenia AI: analiza przykładów firm i marek, które z powodzeniem wdrożyły AI w swoje działania marketingowe
  • Wprowadzenie do promptowania
11:15

Przerwa kawowa

11:30

Wykorzystanie AI w content marketingu

  • Automatyzacja tworzenia treści - od artykułów po posty na social media
  • Optymalizacja SEO z wykorzystaniem AI: narzędzia i techniki wykorzystujące AI do poprawy widoczności treści w wyszukiwarkach
  • Personalizacja treści
  • Desk research z wykorzystaniem narzędzi AI, czyli jak wykorzystać sztuczna inteligencję do lepszego zrozumienia trendów i grup docelowych
  • Praca warsztatowa z wykorzystaniem omawianych narzędzi (m.in. ChatGPT, Microsoft Copilot)
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Tworzenie grafik z wykorzystaniem AI

  • Narzędzia AI do generowania grafik: przegląd dostępnych narzędzi AI, które umożliwiają tworzenie wysokiej jakości grafik, np. Canva, Midjourney, Dalle-AI
  • Personalizacja wizualna i branding: Jak AI wspiera tworzenie spójnych grafik, które są zgodne z identyfikacją wizualną marki
  • Wykorzystanie AI do dostosowywania grafik na potrzeby wykorzystania publikacji w platformach social mediowych
  • Praktyczne warsztaty z tworzenia grafik z wykorzystaniem omawianych narzędzi
15:30

Tworzenie filmów i muzyki z wykorzystaniem AI

  • AI w produkcji wideo: przegląd narzędzi AI ułatwiających tworzenie i edycję filmów, np. Lumen5, Kapwing
  • Generowanie muzyki za pomocą AI: przykłady wykorzystania i przydatne narzędzia
  • Szybszy montaż, edycja i recykling materiałów wideo z wykorzystaniem narzędzi AI
  • Warsztaty z tworzenia wideo  z wykorzystaniem omawianych narzędzi
16:30

Tworzenie własnego asystenta AI z ChatGPT

  • Jak stworzyć własnego asystenta AI bez umiejętności programowania?
  • Personalizacja i uczenie asystentów AI – jak trenować asystentów AI?
17:00

Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach i kursach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?