Informacje o szkoleniu
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu
W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) staje się nieodzownym elementem sukcesu. Wciąż ewoluująca technologia AI ma ogromny potencjał do transformacji strategii marketingowych, dostarczając nowe narzędzia, pomysły i możliwości. Według analiz Gartnera do 2026 roku 80% wyspecjalizowanych stanowisk kreatywnych będzie wykorzystywać AI w codziennej pracy.
Podczas szkolenia dowiesz w jaki sposób wykorzystać potencjał narzędzi AI do usprawnienia swoich codziennych zadań. Poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci usprawnić Twój własny workflow i pozwolą zaoszczędzić czas, który możesz przeznaczyć na działania strategiczne, prace kreatywne, czy poprawę doświadczeń klienta.
Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu i agencji reklamowych, którzy chcą efektywniej wykonywać codzienne obowiązki oraz do liderów zespołów marketingowych, chcących poznać potencjał i możliwości AI we wspieraniu istniejących procesów i optymalizacji powtarzalnych czynności.
Przed spotkaniem na sali szkoleniowej (także tej wirtualnej), uczestnicy otrzymają zadanie do wykonania i materiały do przeczytania przed spotkaniem.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?
-
Zdobędziesz nową perspektywę. Poznasz najnowsze trendy i możliwości, jakie oferuje AI w marketingu.
-
Rozwiniesz umiejętności. Nasze szkolenie pomoże Ci opanować praktyczne narzędzia i strategie wykorzystywane przez profesjonalistów w branży.
-
Zwiększysz efektywność swoich działań dzięki wykorzystaniu AI do wykonywania powtarzalnych czynności i optymalizacji dotychczasowej pracy.
-
Zbudujesz konkurencyjną przewagę. W świecie digital marketing, posiadanie wiedzy na temat wykorzystania narzędzi AI jest jedną z najbardziej pożądanych kompetencji.
-
Poznasz przydatne narzędzia. Poznasz przydatne narzędzia AI, ich możliwości i techniki, które możesz zastosować w swojej codziennej pracy.