0
EN
szkolenia otwarte
18.11

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

(7)
18.11 Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

Podstawowy

1 dzień

Warszawa

Pozostało 8 miejsc
1 090,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/9

Informacje o szkoleniu 
Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

 

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, wykorzystanie sztucznej inteligencji (AI) staje się nieodzownym elementem sukcesu. Wciąż ewoluująca technologia AI ma ogromny potencjał do transformacji strategii marketingowych, dostarczając nowe narzędzia, pomysły i możliwości. Według analiz Gartnera do 2026 roku 80% wyspecjalizowanych stanowisk kreatywnych będzie wykorzystywać AI w codziennej pracy.

 

Podczas szkolenia dowiesz w jaki sposób wykorzystać potencjał narzędzi AI do usprawnienia swoich codziennych zadań. Poznasz techniki i narzędzia, które pomogą Ci usprawnić Twój własny workflow i pozwolą zaoszczędzić czas, który możesz przeznaczyć na działania strategiczne, prace kreatywne, czy poprawę doświadczeń klienta.

 

Szkolenie kierowane jest do pracowników działów marketingu i agencji reklamowych, którzy chcą efektywniej wykonywać codzienne obowiązki oraz do liderów zespołów marketingowych, chcących poznać potencjał i możliwości AI we wspieraniu istniejących procesów i optymalizacji powtarzalnych czynności.

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?

 

 

Przed spotkaniem na sali szkoleniowej (także tej wirtualnej), uczestnicy otrzymają zadanie do wykonania i materiały do przeczytania przed spotkaniem.

Program szkolenia

9:30

Digital marketing w erze AI 

  • Wprowadzenie do AI i jej wpływu na krajobraz digital marketingu
  • Analiza danych, personalizacja w komunikacji z klientem, tworzenie contentu i inne dziedziny, w których sztuczna inteligencja może usprawnić działania marketingowe - przydatne narzędzia i przykłady jej wykorzystania
  • Case studies - sukcesy marketingowe z wdrożenia AI: analiza przykładów firm i marek, które z powodzeniem wdrożyły AI w swoje działania marketingowe
  • Wprowadzenie do promptowania
10:45 15 min

Przerwa kawowa

11:00

Wykorzystanie AI w content marketingu

  • Automatyzacja tworzenia treści - od artykułów po posty na social media
  • Optymalizacja SEO z wykorzystaniem AI: narzędzia i techniki wykorzystujące AI do poprawy widoczności treści w wyszukiwarkach
  • Personalizacja treści
  • Desk research z wykorzystaniem narzędzi AI, czyli jak wykorzystać sztuczna inteligencję do lepszego zrozumienia trendów i grup docelowych
  • Praca warsztatowa z wykorzystaniem omawianych narzędzi (m.in. ChatGPT, Microsoft Copilot)
13:00 45 min

Przerwa obiadowa

13:45

Tworzenie grafik z wykorzystaniem AI

  • Narzędzia AI do generowania grafik: przegląd dostępnych narzędzi AI, które umożliwiają tworzenie wysokiej jakości grafik, np. Canva, Midjourney, Dalle-AI
  • Personalizacja wizualna i branding: Jak AI wspiera tworzenie spójnych grafik, które są zgodne z identyfikacją wizualną marki
  • Wykorzystanie AI do dostosowywania grafik na potrzeby wykorzystania publikacji w platformach social mediowych
  • Praktyczne warsztaty z tworzenia grafik z wykorzystaniem omawianych narzędzi
15:00

Tworzenie filmów i muzyki z wykorzystaniem AI

  • AI w produkcji wideo: przegląd narzędzi AI ułatwiających tworzenie i edycję filmów, np. Lumen5, Kapwing
  • Generowanie muzyki za pomocą AI: przykłady wykorzystania i przydatne narzędzia
  • Szybszy montaż, edycja i recykling materiałów wideo z wykorzystaniem narzędzi AI
  • Warsztaty z tworzenia wideo  z wykorzystaniem omawianych narzędzi
16:00

Tworzenie własnego asystenta AI z ChatGPT

  • Jak stworzyć własnego asystenta AI bez umiejętności programowania?
  • Personalizacja i uczenie asystentów AI – jak trenować asystentów AI?
16:30

Zakończenie szkolenia

  • Podsumowanie

Dla kogo jest to szkolenie?

Pracownicy działów marketingu

Chcących efektywniej wykonywać codzienne obowiązki.

Liderzy zespołów marketingowych

Chcących usprawnić pracę swojego zespołu i uzyskać przewagę nad konkurencją.

Content managerowie i social media managerowie

Szukających wskazówek i narzędzi, które pomogą im w usprawnieniu procesu tworzenia contentu

Właściciele MŚP

Chcących poznać narzędzia AI, dzięki którym usprawnią swoje działania marketingowe i efektywniej wykorzystają dostępne zasoby.

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny elektroniczny certyfikat, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, możliwy jest udział w szkoleniu w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 15 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy podczas szkolenia pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas szkolenia wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed szkoleniem.
Jaka jest minimalna liczba osób, aby dana edycja szkolenia została uruchomiona?
Do startu danej edycji szkolenia niezbędna jest grupa 5 osób. Jeśli nie uda nam się z jakiś powodów zebrać takiej minimalnej grupy, poinformujemy Cię niezwłocznie o tej sytuacji i zaproponujemy wybór innego rozwiązania: zapis na kolejną edycję danego szkolenia, wybór innych naszych autorskich kursów z dostępnej oferty w ramach wpłaconej kwoty lub całkowity zwrot wpłaconych środków.
Czy po szkoleniu otrzymam prezentację z zajęć?
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.

Opinie naszych uczestników

Podobne szkolenia

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu

1 090,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Sztuczna inteligencja (AI) w marketingu
19.12 8 wolnych miejsc

Na jakim etapie jesteś?