0
EN
szkolenia otwarte

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership

Ocena szkolenia (48)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership
25.04 - 13.06 8 wolnych miejsc

W jakich formułach odbywa się

Certyfikowany kurs Strategy & Leadership?

Wybierz odpowiednią dla siebie:

 

  • Formuła elastyczna - dostęp do materiałów jest nieograniczony, logujesz się platformę, kiedy chcesz. 
  • W materiałach dydaktycznych znajdują się dla Ciebie takie materiały jak: video, prezentacje, transkrypty, quizy wiedzy, linki do przydatnych artykułów, case studies. 
  • Do materiałów, które zostały opublikowane na platformie, możesz wracać przez cały czas trwania procesu, a także po jego zakończeniu, w celu powtórzenia wiedzy lub ewaluacji działań.

Platforma online

Informacje o szkoleniu

Certyfikowany kurs Digital Strategy & Leadership na licencji Digital Marketing Institute to duża dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie planowania elementów strategii marketingowej. Program kursu opracowany został przez Digital Marketing Institute we współpracy z przedstawicielami takich podmiotów jak Facebook, Google, Microsoft czy Twitter.

Szkolenie jest dedykowane osobom, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie planowania strategicznego oraz digitalizacji wewnątrz organizacji, w szczególności kadrze zarządzającej jak i pracownikom agencji reklamowych.

Kurs digital strategy planning obejmuje 6 cyklicznych spotkań webinarowych, podczas których omawiane są tematy takie jak: planowanie kampanii reklamowej, budowanie strategii komunikacji marketingowej, strategia mediowa, planowanie mediów, reklama internetowa, planowanie komunikacji.

Nasze zajęcia wzbogacone są o równoległe kursy na platformach on-line (DMI i Socjomanii), gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu strategii digital.

Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu (Professional Diploma in Digital Strategy & Leadership) na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.

Program szkolenia

10:00

Zarządzanie działaniami marketingowymi

  • Marketing strategiczny
  • Badania rynkowe i zachowania konsumentów
  • Rozpoznanie sytuacji rynkowej
  • Projektowanie programu marketingowego - 4P
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Podstawy komunikacji

  • Podstawy komunikacji marketingowej
  • Podstawy komunikacji w kanałach digital
  • Budowa silnej marki
  • Komunikacja marki
  • Public relations 
  • Zarządzanie kryzysowe
17:00

Zakończenie

10:00

Digital marketing i Customer Experience

  • Planowanie działań marketingowych w kanałach digital
  • Wielokanałowa strategia marketingowa 
  • Klientocentryczność i doświadczenia klienta
  • Zasady strategii UX
  • Myślenie zwinne (Agile Thinking)
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Digital channels - kanały komunikacji digital 

  • Planowanie działań w kanałach digital
  • Działania typu outbound
  • Działania w oparciu o społeczności i content (inbound)
  • Marketing w wyszukiwarkach (SEO)
  • E-mail marketing, działania afiliacyjne, marketing automation 
17:00

Zakończenie

10:00

Analityka, dane i prywatność

  • Rozumienie danych
  • Analityka i analiza danych
  • Dane, sztuczna inteligencja (AI) i machine learning
  • Raportowanie i wizualizacja danych
  • Popraw swoje umiejętności prezentacji
  • Przekształcanie danych w działania
  • Prywatność, etyka i ochrona danych
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

 

Digital leadership

  • Zostań liderem digital
  • Zmiana od zarządzania do przywództwa
  • Budowanie efektywnych relacji w zespole
  • Przewodzenie z wykorzystaniem inteligencji emocjonalnej
  • Adaptacja w miejscu pracy
  • Wzmocnij swoją kreatywność
  • Zarządzanie konfliktem
17:00

Zakończenie

10:00

Budżet i zarządzanie zespołem

  • Planowanie budżetu marketingowego w kanałach digital
  • Stosowanie budżetu w kanałach digital
  • Rekrutacja i szkolenia zespołu digital
  • Zarządzanie efektywnością
  • Coaching i mentoring
  • Wzmocnij swoje umiejętności rozwiązywania problemów
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Zarządzanie zespołem digital

  • Zrozumienie roli managera w zespole
  • Jak delegować zadania do swojego zespołu
  • Jak motywować swój team
  • Zarządzanie zespołami: hybrydowym i pracującym zdalnie
  • Efektywne przekazywanie informacji zwrotnej
  • Budowanie udanej współpracy w zespole
  • Zarządzanie "w górę"
  • Radzenie sobie z niepowodzeniami
  • Zarządzaj efektywnie swoim czasem
17:00

Zakończenie

10:00

Zarządzanie strategią digital i myślenie strategiczne

  • Analiza sytaucji wyjściowej i grup docelowych 
  • Określanie grup docelowych
  • Definiowanie celów strategii
  • Wybór kanałów digital
  • Określanie planu działania
  • Wskaźniki i mierzenie postępu
  • Podstawowa umiejętność: myślenie strategiczne
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Zarządzanie efektywnością biznesową w oparciu o strategię digital 

  • Zarządzanie działaniami digital i transformacją digital
  • Wdrażanie i egzekucja strategii digital
  • Zarządzanie efektywnością i wzrostem biznesu
17:00

Zakończenie

10:00

Prezentacje uczestników za zakończenie kursu

  • Prezentacje uczestników - każdy uczestnik prezentuje projekt strategii (lub jej wybrany element) opracowany w ramach kursu
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu

  • Powtórzenie materiałów i przygotowanie do egzaminu - symulacja egzaminu w oparciu o przykładowy test wiedzy
  • Odniesienia do materiałów dodatkowych
  • Podpowiedzi co do dalszego rozwoju indywidualnego
17:00

Zakończenie

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Kadry kierowniczej

Osób odpowiadających za kreowanie strategii komunikacji firmy, a także digitalizację usług.

Marketing managerów

Tworzących lub współtworzących strategię komunikacji marek, odpowiadających za realizację planów marketingowych oraz nadzorujących działania w obszarze digital.

Przedstawicieli agencji reklamowych

Zwłaszcza strategów, media plannerów, key accountów - zaangażowanych w duże projekty wymagające holistycznego podejścia do strategii digital oraz tych, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje w tej dziedzinie.

Specjalistów ds. marketingu

Chcących podnieść swoje kompetencje w zakresie  planowania strategicznego i rozwijać swoją karierę zawodową w obszarze digital managementu.

Opinie naszych uczestników

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?