Informacje o szkoleniu
Content Marketing w strategii digital
To szkolenie jest dedykowane osobom, które projektują i zarządzają komunikacją w różnych kanałach digital swojej marki.
Dwudniowe szkolenie łączy w sobie części wykładowe z praktycznymi ćwiczeniami - na własnym przykładzie:
- przetestujesz strategię wyboru słów kluczowych (przy wykorzystaniu takich narzędzi jak Google Keyword Planner, Answer The Public czy Buzzsumo),
- zrobisz audyt on-site, jak Twoje treści pozycjonują się w wyszukiwarce Google (poznasz dzięki temu podstawy SEO i najważniejsze narzędzia, które ułatwią Ci optymalizację treści),
- sprawdzisz potencjał e-mail marketingu, displayu, social i mobile marketingu dla swojej marki,
- ocenisz możliwość wdrożenia wybranych trendów w content marktingu i dowiesz się, jak je wykorzystać w praktyce,
- dowiesz się, jak przechytrzyć algorytmy w kanałach social media i jak zoptymalizować treści tworzone z myślą o nich,
- poznasz sposoby prostej automatyzacji i gotowych integracji, które przyspieszą Twoją pracę nad tworzeniem, dystrybuowaniem i optymalizowaniem treści,
- stworzysz własne customer journey, by dowiedzieć się, jak urozmaicić komunikację kierowaną do Twojej grupy docelowej,
-poznasz metody tworzenia person na podstawie ćwiczenia mapy empatii,
- wybierzesz mierniki efektywności Twoich startegii content marketingowych,
- dowiesz się, jak pisać pod cele UX i SEO; jak konstruować grafiki i na jakie elementy treści audiowizualnych musisz zwrócić uwagę,
- zaplanujesz własną strategię dystrybucji i recyklingu treści w oparciu o dobre praktyki.
- poznasz cechy charakterystyczne dla każdego rodzaju contentu - tekstowego, graficznego i video - oraz dowiesz się, kiedy ich używać i jak każdy z nich może wpłynąć na Twój biznes.
Wszyscy uczestnicy mają dostęp do platformy online Socjomanii, gdzie są opublikowane wszystkie ćwiczenia, narzędzia i materiały.