Informacje o kursie wideo online
Content Marketing w Strategii Digital
W ciągu ostatnich kilku lat praca Content Marketera zmnieniła się diametralnie. Powstały zupełnie nowe kanały komunikacji, formaty, a narzędzia służące do tworzenia tresci zyskały sztuczną inteligencję. Kompetencje Content Marketera także musiały się zmienić, aby skutecznie wykorzystać te nowe szanse i wyzwania.
Content Marketing to w tej chwili już nie tylko planowanie dystrybucji treści i briefowanie agencji kreatywnych lub edytorów w wewnętrznym dziale marketingu firmy. To wielopłaszczyznowe zarządzanie procesem budowania efektywnej komunikacji między firmą, a odbiorcami.
W moim kursie Content Marketing w Strategii Digital opowiem Ci o nowych taktykach, narzędziach i rozmaitych zmianach, przez jakie przeszła funkcja Content Marketera. Powiem dokładnie co i jak możesz zrobić, aby Twoje treści - niezależnie od ich formatu, kanału dystrybucji i tematu - były po prostu skuteczne. Powiem Ci jak poznać Twoich odbiorców na rynku oraz jak dobrać do nich tematy, typy treści oraz język komunikacji tak, aby zaangażowali się w Twój content. Dowiesz się wreszcie jak tworzyć skuteczne, strategiczne treści, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć w tym zakresie - w tym narzędzi A.I., takich jak ChatGPT, DALL.E, czy Midjourney. Dowiesz się w końcu jak zarzadzać zespołem Content Creatorów tak, aby rezultaty ich pracy jak najlepiej realizowały cele komunikacyjne i biznesowe firmy.
Całą moją wiedzę, zebraną przez ponad 15 lat pracy w digital marketingu, podczas których odpowiadałem m.in. za budowanie strategii komunikacyjnej w polskich i zagranicznych firmach, w tym dużych koncernach, zebrałem w tym jednym kursie. Pokażę Ci w nim, że - jak stwierdził guru marketingu, Seth Godin - Content is all marketing that's left.
Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)