0
EN
szkolenia otwarte
Online

Content marketing w strategii digital - przedłużenie dostępu

(26)
Online Content marketing w strategii digital - przedłużenie dostępu

Podstawowy

14-18h

Kurs Online

Pozostało 8 miejsc
790,00 zł 395,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/20

Informacje o kursie wideo online
Content Marketing w Strategii Digital

 

W ciągu ostatnich kilku lat praca Content Marketera zmnieniła się diametralnie. Powstały zupełnie nowe kanały komunikacji, formaty, a narzędzia służące do tworzenia tresci zyskały sztuczną inteligencję.  Kompetencje Content Marketera także musiały się zmienić, aby skutecznie wykorzystać te nowe szanse i wyzwania.

Content Marketing to w tej chwili już nie tylko planowanie dystrybucji treści i briefowanie agencji kreatywnych lub edytorów w wewnętrznym dziale marketingu firmy. To wielopłaszczyznowe zarządzanie procesem budowania efektywnej komunikacji między firmą, a odbiorcami. 

W moim kursie Content Marketing w Strategii Digital opowiem Ci o nowych taktykach, narzędziach i rozmaitych zmianach, przez jakie przeszła funkcja Content Marketera. Powiem dokładnie co i jak możesz zrobić, aby Twoje treści - niezależnie od ich formatu, kanału dystrybucji i tematu - były po prostu skuteczne. Powiem Ci jak poznać Twoich odbiorców na rynku oraz jak dobrać do nich tematy, typy treści oraz język komunikacji tak, aby zaangażowali się w Twój content. Dowiesz się wreszcie jak tworzyć skuteczne, strategiczne treści, z wykorzystaniem najnowszych osiągnięć w tym zakresie - w tym narzędzi A.I., takich jak ChatGPT, DALL.E, czy Midjourney. Dowiesz się w końcu jak zarzadzać zespołem Content Creatorów tak, aby rezultaty ich pracy jak najlepiej realizowały cele komunikacyjne i biznesowe firmy.

Całą moją wiedzę, zebraną przez ponad 15 lat pracy w digital marketingu, podczas których odpowiadałem m.in. za budowanie strategii komunikacyjnej w polskich i zagranicznych firmach, w tym dużych koncernach, zebrałem w tym jednym kursie. Pokażę Ci w nim, że - jak stwierdził guru marketingu, Seth Godin - Content is all marketing that's left.

 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)

 

Co zyskasz dzięki temu kursowi?

 

 

Zapraszam Cię do kursu, w którym zebrałem całe moje ponad 15-letnie doświadczenie w budowaniu strategii komunikacyjnej oraz wyszukiwania sposobów dotarcia do nowych grup odbiorców na rynku. W tym czasie obserwowałem i wdrażałem taktyki działania różnego rodzaju contentu na rynku zarówno polskim, jak i międzynarodowym. Czekam na Ciebie i Twój zespół!

Maciej Szeffer | Digital Marketing Lead @ Socjomania

Co wyróżnia ten kurs online?

Kurs online Instagram dla biznesu - uczysz się w swoim tempie - Socjomania

Uczysz się w swoim tempie
i w dowolnym czasie

Kurs ma formę lekcji wideo, które krok po kroku przeprowadzą Cię przez zagadnienia związane ze strategicznym wykorzystaniem Content Marketingu. Masz cały rok na ukończenie kursu.

Kurs online Instagram dla biznesu - nauka na platformie online - Socjomania

Dostęp do specjalnie przygotowanych materiałów

Wraz z naszym kursu otrzymujesz dostępy do specjalnie przygotowanych materiałów i szablonów, do wykorzystania przy Twojej dalszej pracy ze strategią dla contentu.

 

Kurs online Instagram dla biznesu - praktyczna wiedza - Socjomania

Tylko aktualna wiedza
i praktyczne porady

Udostępnię Ci wszystkie nowe lekcje, i aktualizacje, które pojawią się w czasie Twojego dostępu do tego kursu. Chcesz więcej? Otrzymasz dostęp do specjalnej grupy dyskusyjnej!

 

Program szkolenia

Moduł 1

Wprowadzenie do content marketingu

  • Czym jest Content Marketing?
  • Elementy przekazu
  • Różnica między Content Marketingiem a Content Creation
  • Funkcje Content Creatorów w dziale contentu
  • Jakie jest główne wyzwanie Content Marketingu?
  • Współczesne problemy z contentem
  • Jak nasz umysł sobie radzi z nadmiarem treści?
  • Czym jest skanowanie treści?
  • Wartość treści
  • Segmentacja, Personalizacja i Customizacja
  • Przykłady personalizacji treści
Moduł 2

Strategiczny Content Marketing

  • Rola Content Marketingu w strategii digital
  • Content Marketing a komunikacja marketingowa
  • Różnice między komunikacją tradycyjną a digitalową
  • Content jako podstawa działań marketingowych
  • Digital Customer Journey
  • Rola dopasowanej komunikacji z klientem na poszczególnych etapach CJ
  • Komunikacja w fazie pasywnej i aktywnej
  • Komunikacja inbound vs. outbound
  • Komunikacja permission vs. interruption
  • Content Marketing w Strategii Digital
  • Części strategii digital i zastosowanie Content Marketingu
  • Obszary strategiczne Content Marketingu
  • Repozycjonowanie marki dzięki Content Marketingowi
Moduł 3

Kanały przekazu (source)

  • Czym są kanały przekazu?
  • Model PESO
  • Digital Ecosystem
  • Przykłady budowy Digital Ecosystemu
Moduł 4

Nośniki przekazu (medium)

  • Czym jest nośnik przekazu?
  • Typy nośników przekazu
  • Udział nośników i źródeł w pozyskiwaniu ruchu
  • Pomiar skuteczności źródła i medium
  • Tagowanie odnośników
Moduł 5

Content na stronie WWW

  • Miejsce strony WWW w strategii komunikacji
  • Wady i zalety komunikacji przez stronę WWW
  • Typy contentu na stronie WWW
  • Rodzaje copy na stronie WWW
  • Przykłady różnego rodzaju copy na stronie WWW
  • Treści powtarzalne na stronie WWW
  • Treści powarzalne - przykłady
  • Rich content w e-commerce
  • Search Engine Optimization
  • Wyszukiwarki internetowe
  • Algorytmy Google
  • YMYL oraz E-A-T jako główne kryteria jakości treśco dla Google
  • Content Marketing vs. SEO
  • Aktualne wytyczne dla SEO
  • Content mobile first
  • Content Management System
Moduł 6

UX

  • Czym jest UX?
  • UX a Content Marketing
  • Zródła wiedzy o trendach w UX
  • Architektura Informacyjna
  • Zasady projektowania treściKomunikacja mobile first
Moduł 7

Content w Social Mediach

  • Charakter komunikacji w Social Mediach
  • Strategiczna rola Social Mediów
  • Najpopularniejsze Social Media
  • Typy contentu w Social Mediach
  • Algorytmy w Social Mediach
  • Algorytmy w najważnieszych platformach SoMe
  • Przykłady contentu róznego typu w Social Mediach
Moduł 8

Content na stronach odsyłajacych

  • Czym są strony odsyłające (referral)?
  • Miejsce referrali w strategii digital
  • Przykłady wykorzystania referrali przez różne marki
  • Dobór referrali do komunikacji
  • Typy treści na stronach odsyłających
  • Kampanie RON, ROS, ROC
  • Przykłady kampanii RON, ROS i ROC
Moduł 9

Digital PR

  • Czym jest Digital PR?
  • Rola Digital PR w strategii komunikacji
  • Repozytorium contentu (content hub)
  • Czym jest Digital PR?
  • Przykłady platform Digital PR
Moduł 10

Wideocontent

  • Reklama a Content Marketing
  • Wpływ contentu na efektywność reklam
  • Zasady tworzenia reklam tekstowych - dobre praktyki
Moduł 11

Odbiorcy treści

  • Kim są odbiorcy treści?
  • Odbiorcy treści a grupa docelowa
  • Segment a persona
  • Szablony opisu persony
  • Definiowanie persony
  • Social Listening
  • Mapa Empatii
  • Value Proposition
  • Szablon Mapy Empatii
  • Badania profilu socjodemograficznego persony
  • Badania profilu psychograficznego persony
  • Badania profilu behawioralnego persony
  • Zródła wiedzy o odbiorcach
Moduł 12

Tematyka treści

  • Kiedy nasze treści są interesujące?
  • Dobór tematu do odbiorców
  • Segmentacja odbiorców
  • Research tematów
  • Social Listening
  • Trendy w branży
  • Makrotrendy
  • Mapa makrotrendów
  • Model CGP
  • Gdzie szukać trendów?
Moduł 13

Słowa kluczowe

  • Czym są słowa kluczowe?
  • Strategia doboru słów kluczowych
  • Narzędzia wspomagające wyszukiwanie słów kluczowych
  • Szablon prioretyzacji słów kluczowych
Moduł 14

Dystrybucja treści

  • Rola dystrybucji treści
  • Planowanie dystrybucji treści
  • Contentplan
  • Przykładowy contentplan + szablon
  • Narzędzia do dystrybucji treści
  • Przykłady narzędzi CDP
  • Automatyzacja dystrybucji treści
  • Przykłady narzędzi Marketing Automation
  • Marketing Automation - przykłady
Moduł 15

Recycling treści

  • Czym jest recycling treści?
  • Topical vs. Evergreen Content
  • Topical vs. Evergreen Content - przykłady
  • Revamping
  • Repurposing
  • Taktyki recyclingu
  • Plan recyclingu treści
Moduł 16

Webwriting

  • Czym jest webwriting?
  • W jaki sposób ludzie czytają treści?
  • Podstawowe zasady webwritingu
  • FOG index
  • Wording
  • Layout tekstu
  • Tone of Voice
  • Tone of Voice - dodatkowe materiały
  • Spójność przekazu
  • Schemat tworzenia komunikatu
Moduł 17

Komunikacja wizualna

  • Komunikacja wizualna w Content Marketingu
  • Rola grafiki w komunikacji
  • Rola kolorów w komunikacji
  • Call to Action
  • Skuteczne CTA - przykłady
  • Formaty wymiarów grafik
  • Bannery reklamowe
Moduł 18

Content audio

  • Rola contentu audio
  • Typy contentu audio
  • Dobre praktyki tworzenia contentu audio
  • Przykłady contentu audio
Moduł 19

Mierzenie skuteczności treści

  • Czy treść da się zmierzyć?
  • Cele contentu
  • Metryki mierzenia skuteczności treści
  • Mierzenie skuteczności treści w GA4
  • Raportowanie skuteczności treści
  • Przykłady raportów skutecznosci treści
Moduł 20

Narzędziownik

Narzędziownik Content Marketera

  • Rodzaje narzędzi dla Content Marketera
  • Narzędzia: Social Listening
  • Narzędzia: Analityka treści
  • Narzędzia: Raportowanie
  • Narzędzia: SEO
  • Narzędzia: Wyszukiwanie tematów
  • Narzędzia: Wyszukiwanie trendów

Narzędziownik Content Creatora

  • Narzędzia wspierające pracę Creatora
  • Narzędzia: Copywriting
  • Narzędzia: Tworzenie grafiki
  • Narzędzia: Tworzenie wideo
Moduł 21

Nowe technologie Content Marketingu

  • Nowe narzędzia Content Marketera
  • Skrypty generujace grafiki
  • Przykłady działania skryptów generujących grafiki
  • Skrypty generujące teksty
  • Przykłady działania skryptów generujących teksty
  • Skrypty generujące filmy i animacje
  • Przykłady działania skryptów generujących filmy/animacje

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerów i osób odpowiadających za strategię komunikacyjną firmy oraz dotarcie do grup odbiorców

Którzy chcą tworzyć skuteczne strategie komunikacyjne marki, najbardziej przemawiające do odbiorców na rynku.

Specjalistów ds. contentu, PR oraz Copywriterów, a także plannerów i analityków marketingowych

Chcących nie tylko pisać teksty, ale także umiejętnie dobierać treści, styl komunikacji i typy treści, które będą miały realny wpływ na odbiorców.

Osób chcących efektywnie planować treści, które będą realizować cele biznesowe oraz mierzyć ich skuteczność

Chcących poznać techniki planowania tworzenia i dystrybucji treści, dobierać narzędzia i formaty oraz mierzyć skuteczność swoich treści.

 

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy
i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

Content marketing w strategii digital - kurs online - certyfikat

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.

Dostęp do grupy na Facebooku będzie nieograniczony. Liczymy na Twoje zaangażowanie w niej. :)
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy wybierając kurs online muszę logować się na platformę w określonym czasie?
Forma kursu nie wymaga dostępności uczestnika na żywo. Na platformę można logować się w dowolnym czasie. Na kursantów czekają tam materiały video, transkrypty, prezentacje, case studies, dodatkowe artykuły, quizy, oraz słowniczki terminów.

Podobne szkolenia

Content marketing w strategii digital - przedłużenie dostępu

790,00 zł 395,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Content marketing w strategii digital - przedłużenie dostępu

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?