0
EN
szkolenia otwarte

Instagram dla biznesu

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Instagram dla biznesu
Online 6 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Instagram dla biznesu

Instagram jest obecnie trzecią największą platformą społecznościową w Polsce, zaraz za Facebookiem i YouTube - korzysta z niego ponad 6 milionów użytkowników! 

To serwis, którym marki interesują się coraz mocniej i który coraz częściej staje się obowiązkowym kanałem dla marketerów. To serwis, który zaczął oferować realne korzyści biznesowe dla marek - od budowania zasięgu i wizerunku, po wsparcie sprzedaży produktów. 

Dynamiczny rozwój tej platformy i coraz więcej dostępnych funkcji sprawiają, że coraz trudniej jest prowadzić efektywne działania marketingowe w tym medium i być na bieżąco  ze wszystkimi zmianami. 

To szkolenie pozwoli Ci dokładnie poznać Instagram i jego funkcje, pokaże jak zaplanować i efektywnie prowadzić działania marketingowe w tym serwisie, zainspiruje przykładami działań i trendami, oraz pozwoli Ci wdrożyć się w serwis poprzez praktyczne ćwiczenia i warsztaty.

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do kursu

2

Instagram w Polsce - wprowadzenie

  • Kto korzysta z Instagrama w Polsce?
  • Poznaj algorytm Instagrama!
  • Zainspiruj się działaniami innych
3

Przygotuj swój profil

  • Czym jest konto profesjonalne na Instagramie?
  • Przełącz się na konto profesjonalne
  • Przygotuj swój profil na Instagramie
  • Dobre bio!
  • Połącz Facebooka z Instagramem
4

Skuteczna komunikacja na Instagramie

  • Treść jest najważniejsza! (content marketing)
  • Ukryte lajki na Instagramie - co to oznacza?
  • Jakie treści tworzyć na Instagramie?
  • Jak przygotować dobre video na Instagrama?
  • Twórz angażujące relacje (stories)
  • Wykorzystaj wyróżnione relacje
  • Docieraj do nowych osób dzięki hashtagom
  • Wspieraj sprzedaż działaniami na Instagramie
  • Konkurs na Instagramie
5

Pozyskiwanie obserwujących 
i zwiększanie zaangażowania

6

User-generated content

  • Czym jest i dlaczego warto wykorzystywać user-generated content?
  • Jak pozyskiwać user-generated content?
  • Jak oceniać user-generated content?
7

Efekty AR na Instagramie

  • Wprowadzenie do efektów rozszerzonej rzeczywistości na Instagramie (AR = Augmented Reality, rozszerzona rzeczywistość)
8

Działania płatne na Instagramie

  • Czym jest reklama na Instagramie?
  • Uruchom reklamę na Instagramie
9

Analiza działań na Instagramie

  • Zrozum statystyki postów
  • Zrozum statystyki konta
  • Narzędzia i podejścia do analizy działań
10

Podejście strategiczne - planowanie działań

  • Model SOSTAC
  • Analiza sytuacji wyjściowej
  • Określanie celów działań
  • Dobór i analiza grupy docelowej, persony marketingowe
  • Dobór kanałów social media i określanie ich ról
  • Definiowanie linii komunikacyjnych 
  • Przygotowanie kalendarza treści 
  • Dobór właściwych mierników
11

Narzędziownik

  • Narzędzia do tworzenia i edycji foto
  • Narzędzia do tworzenia i edycji wideo
  • Narzędzia do tworzenia ciekawych relacji
  • Narzędzia do zarządzania kontem
  • Narzędzia do researchu hashtagów
  • Narzędzia do analizy działań
  • Narzędzia do repostowania
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Brand managerów, specjalistów ds. marketingu i PR

Chcących poznać funkcje i możliwości Instagrama, najciekawsze przykłady jego wykorzystania przez marki oraz dobre praktyki działań w tym kanale.

Social media managerów i content managerów

Chcących doszlifować swoją wiedzę o serwisie, poznać najnowsze trendy i narzędzia związane z budową strategii i codzienną obsługą kont na Instagramie.

Właścicieli MŚP

Chcących poznać możliwości i nauczyć się obsługi Instagrama na potrzeby kreowania wizerunku i planowania komunikacji swoich firm. 

 

Sprawdź naszą wiedzę!

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?