0
EN
szkolenia otwarte

LinkedIn

Ocena szkolenia (58)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

LinkedIn
Online 2 wolne miejsca

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze szkolenia prowadzimy głównie w formie webinarów live w planowanych terminach. Na jesień zaplanowaliśmy szereg szkoleń stacjonarnych w zupełnie nowej formule masterclasses w naszym oddziale w Warszawie. Szkolenia organizujemy z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące, odpowiednie procedury, testy na przeciwciała przed szkoleniem) w naszym biurze w Warszawie. 

Informacje o szkoleniu LinkedIn

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno marki (firmy/organizacji), jak i marki osobistej. Dopiero synergia tych działań daje wymierne efekty. Na jakie czynniki zwrócić uwagę przy decyzji włączenia serwisu, jako elementu strategii marketingowej? Jak wykonać badanie potencjału działań w serwisie i określić cele? Jak prawidłowo wyszukiwać informacje oraz ocenić obecność potencjalnych odbiorców - klientów na Linkedin? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników (managerowie, dyrektorzy, eksperci, CEO)? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań trener udzieli podczas szkolenia.

W oparciu o doświadczenia pozyskane w ciągu ostatnich lat, ponad 100 szkoleń i projektów konsultingowo-strategicznych (wśród marek m.in. COTY, Grupa Onet-Ras Polska, Union Investment, BZWBK Leasing, LPE, Oriflame, ABC Data), kilkunastu wystąpień na konferencjach, w których serwis Linkedin był kluczowym kanałem, przygotowaliśmy specjalny program szkolenia. Jego zakres jest dynamiczny, dopasowuję się bowiem do potrzeb zgłoszonych przez przyszłych uczestników. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z 3 modułów: przekazanie wiedzy, warsztaty strategiczne oraz dyskusja i wymiana doświadczeń. Część z tych zagadnień to z naszego doświadczenia kluczowa wiedza dotycząca działań oraz reklamy na LinkedIn, natomiast ostatnie 2 godziny pozostawiam na tematy zidentyfikowane jako ważne z perspektywy interesu i potrzeb grupy szkoleniowej.

Jeśli szukasz szkolenia, które pomoże Ci przygotować plan działań na LinkedIn, zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia Strategia działań na LinkedIn.

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „LinkedIn" — Katarzyna Młynarczyk

1:21 min

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do serwisu

  • Statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Trendy w mediach społecznościowych - perspektywa LinkedIn
2

Konto firmowe vs profil prywatny

  • Profil osobowy vs Company Page
  • Strona główna LinkedIn - interfejs użytkownika
  • Profil osobowy - ustawienia profilu
  • Profil firmowy - ustawienia
  • Social Selling Workflow na LinkedIn
3

Optymalizacja profilu osobowego na LinkedIn

  • Wypełnienie profilu osobowego na LinkedIn
  • Wskazówki
  • Jak osiągnąć poziom All-Star w profilu na Linkedin?
4

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na profilu osobowym

  • Dostępne formaty publikowania treści na LinkedIn
  • Wskazówki
  • Tematy i Przykłady wykorzystania potencjału publikacji na Linkedin
5

Rozwijanie sieci kontaktów

  • Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki Linkedin
  • Dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
  • Savoir-vivre na Linkedin
  • Znajdź w pobliżu - przybliżenie funkcji 
6

Charakterystyczne funkcje i możliwości

  • Linkedin Publishing - twój własny blog ekspercki
  • Slideshare - jak pozycjonować Twoje prezentacje?
7

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na Company Page

  • Jak zachęcić do obserwowania Strony firmowej?
  • Jakie są dobre praktyki w komunikacji na Company Page?
  • Employee Advocacy na LinkedIn
  • Case studies programów employee advocacy na Linkedin
8

Reklamy na LinkedIn

  • Wprowadzenie do managera reklam
  • Rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania
  • Reklama na Linkedin - dobre praktyki i wskazówki
9

Konta premium na LinkedIn

  • Jakie dodatkowe dane oferuje Sales Navigator?
  • Możliwości Sales Navigator
  • Strategia wykorzystania Sales Navigator
10

Analiza działań na LinkedIn

  • Statystyki profilu osobowego 
  • Statystyki Company Page 
  • Jak strategicznie wykorzystać dane analityczne Linkedin?
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób zainteresowanych Employer oraz Personal Brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej jak również firmowej.

HR managerów

Zainteresowanych poznaniem potencjału  narzędzi LinkedIn Recruiter.

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerów

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Sprawdź naszą wiedzę!

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?