0
EN
szkolenia otwarte

LinkedIn

Ocena szkolenia (58)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

LinkedIn
16.06 8 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu LinkedIn

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno marki (firmy/organizacji), jak i marki osobistej. Dopiero synergia tych działań daje wymierne efekty. Na jakie czynniki zwrócić uwagę przy decyzji włączenia serwisu, jako elementu strategii marketingowej? Jak wykonać badanie potencjału działań w serwisie i określić cele? Jak prawidłowo wyszukiwać informacje oraz ocenić obecność potencjalnych odbiorców - klientów na Linkedin? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników (managerowie, dyrektorzy, eksperci, CEO)? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań trener udzieli podczas szkolenia.

W oparciu o doświadczenia pozyskane w ciągu ostatnich lat, ponad 100 szkoleń i projektów konsultingowo-strategicznych (wśród marek m.in. COTY, Grupa Onet-Ras Polska, Union Investment, BZWBK Leasing, LPE, Oriflame, ABC Data), kilkunastu wystąpień na konferencjach, w których serwis Linkedin był kluczowym kanałem, przygotowaliśmy specjalny program szkolenia. Jego zakres jest dynamiczny, dopasowuję się bowiem do potrzeb zgłoszonych przez przyszłych uczestników. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z 3 modułów: przekazanie wiedzy, warsztaty strategiczne oraz dyskusja i wymiana doświadczeń. Część z tych zagadnień to z naszego doświadczenia kluczowa wiedza dotycząca działań oraz reklamy na LinkedIn, natomiast ostatnie 2 godziny pozostawiam na tematy zidentyfikowane jako ważne z perspektywy interesu i potrzeb grupy szkoleniowej.

Jeśli szukasz szkolenia, które pomoże Ci przygotować plan działań na LinkedIn, zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia Strategia działań na LinkedIn.

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „LinkedIn" — Katarzyna Młynarczyk

1:21 min

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Przedstawienie prowadzącego oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy na temat omawianych na szkoleniu zagadnień.
10:10

Aktualny stan mediów społecznościowych

  • Aktualny stan mediów społecznościowych w Polsce i na świecie - ile osób korzysta z LinkedIn, Facebooka, Instagrama, YouTube?
  • Trendy w komunikacji w mediach społecznościowych i jak wpływają na osoby oraz marki. Czy LinkedIn z nich korzysta? (Video, transmisja na żywo, Relacje).
  • Funkcje LinkedIn a cele jakie może realizować w strategii marketingowej marki.
  • Dlaczego w działaniach firmowych i osobowych, eksperckich warto korzystać z LinkedIn? Podstawowe funkcje serwisu.
10:30

Profil osobowy na LinkedIn i założenia personal brandingu

  • Idealny profil osobowy na LinkedIn - 12 kroków do stworzenia eksperckiego profilu specjalisty na LinkedIn [Warsztaty] na których sprawdzamy Social Selling Index użytkownika i uzupełniamy brakujące elementy.
  • Profil premium na LinkedIn - dodatkowe opcje na LinkedIn - co oferuje każda z 4 opcji, czy warto go wykupić? Krótki przegląd funkcji. 
  • Test możliwości Sales Navigator w działaniach mających na celu wyszukanie odpowiedniej osoby, na konkretnym stanowisku i z konkretnej branży.
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Skuteczna komunikacja na profilu osobowym LinkedIn

  • Tworzenie treści na LinkedIn. Dlaczego warto być aktywnym użytkownikiem serwisu? Jakie korzyści mogą zyskać obie strony - pracownik oraz firma w której pracuje. Działania Employee Advocacy.
  • O czym piszą użytkownicy na LI, jakie tematy podejmują, z jakich serwisów czerpią wiadomości? Analiza wybranych hashtagów i użytkowników.
  • Jaki format wykorzystać aby nasze treści miały największy zasięg?
  • LinkedIn Publishing i Slideshare - jak wykorzystać w komunikacji te serwisy?
12:30

Tworzenie sieci kontaktów

  • Tworzenie profesjonalnej sieci kontaktów. Jak wyszukiwać, kogo zapraszać, co pisać w zaproszeniu, jak rozpocząć rozmowy?
12:50

Jak budować zasięg w serwisie LinkedIn poprzez personal branding?

13:00

Przerwa obiadowa

13:45

Skuteczna komunikacja na Company Page na LinkedIn

  • Działania na LinkedIn a inne elementy strategii marketingowej - jak osiągnąć spójność?
  • Tworzenie Company Page na LinkedIn. Jakie elementy należy do niej dodać?
  • Jak zachęcić użytkowników LinkedIn do polubienia naszej Strony?
  • Zarządzanie Company Page na LinkedIn - analiza zakładek do jakich ma dostęp administrator (aktywności, statystyki, Content Suggestion).
  • Komunikacja na Company Page - o czym pisać aby angażować jak najwięcej obserwujących nas osób? Jakie tematy podejmować i jakie formaty wykorzystać?
  • W jaki sposób zachęcić pracowników do zaangażowania się w komunikację?
  • Czy Company Page powinna być miejscem tylko z tematyką HR, EB czy warto napisać tam o produkcie, promować jego przewagi? Analiza działań firm z branż B2B oraz B2C.
15:30

Strategia działań na LinkedIn

  • Wypełnienie checklisty 5 kroków do stworzenia strategii: aktualna sytuacja, grupy docelowe, cele, wyznaczanie linii komunikacyjnych, realizacja działań i analiza wyników.
16:00

Działania reklamowe na LinkedIn

  • Zapoznanie z Menedżerem reklam oraz możliwościami targetowania. Jakie cele może spełnić reklama na LinkedIn?
  • Symulacja kampanii reklamowej dla wybranej firmy.
  • Analityka działań reklamowych - na które wyniki koniecznie trzeba zwrócić uwagę?
  • Insight Tag - jak wykorzystać remarketing na LinkedIn?
  • Tworzenie konwersji na LinkedIn, czyli zachęcamy do zakupów.
  • Koszty. Jak uzyskać 50$ kupon na pierwsze działania reklamowe. 
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
7 dni później

Po tygodniu czasu w ustalonym przez trenera terminie odbędzie się wideokonferencja, podczas której uczestnicy będą mogli wymienić się doświadczeniami z trenerem.

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób zainteresowanych Employer oraz Personal Brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej jak również firmowej.

HR managerów

Zainteresowanych poznaniem potencjału  narzędzi LinkedIn Recruiter.

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerów

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Sprawdź naszą wiedzę!

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?