0
EN
szkolenia otwarte

LinkedIn

Ocena szkolenia (297)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

LinkedIn
17.12 Brak miejsc 14.01 1 wolne miejsce 12.02 6 wolnych miejsc 19.03 6 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „LinkedIn" — Katarzyna Młynarczyk

1:21 min

Informacje o szkoleniu LinkedIn

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno marki (firmy/organizacji), jak i marki osobistej. Dopiero synergia tych działań daje wymierne efekty. Na jakie czynniki zwrócić uwagę przy decyzji włączenia serwisu, jako elementu strategii marketingowej? Jak wykonać badanie potencjału działań w serwisie i określić cele? Jak prawidłowo wyszukiwać informacje oraz ocenić obecność potencjalnych odbiorców - klientów na Linkedin? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników (managerowie, dyrektorzy, eksperci, CEO)? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań trener udzieli podczas szkolenia.

W oparciu o doświadczenia pozyskane w ciągu ostatnich 3 lat, ponad 100 szkoleń i projektów konsultingowo-strategicznych (wśród marek m.in. COTY, Grupa Onet-Ras Polska, Union Investment, BZWBK Leasing, LPE, Oriflame, ABC Data), kilkunastu wystąpień na konferencjach, w których serwis Linkedin był kluczowym kanałem, przygotowaliśmy specjalny program szkolenia. Jego zakres jest dynamiczny, dopasowuję się bowiem do potrzeb zgłoszonych przez przyszłych uczestników. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z 3 modułów: przekazanie wiedzy, warsztaty strategiczne oraz dyskusja i wymiana doświadczeń. Część z tych zagadnień to z naszego doświadczenia kluczowa wiedza dotycząca działań oraz reklamy na LinkedIn, natomiast ostatnie 2 godziny pozostawiam na tematy zidentyfikowane jako ważne z perspektywy interesu i potrzeb grupy szkoleniowej.

Jeśli szukasz szkolenia, które pomoże Ci przygotować plan działań na LinkedIn, zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia Strategia działań na LinkedIn.

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Przedstawienie prowadzącego oraz agendy szkolenia.
  • Statystyki serwisów biznesowych w Polsce i na świecie.
  • LinkedIn - obecna sytuacja serwisu (dane, statystyki, grupa docelowa), prognozy co do rozwoju serwisu, najważniejsze trendy.
10:20

Podstawy działania na LinkedIn

  • Algorytmy i jego funkcje.
  • Utworzenie efektywnego profilu na LinkedIn (autorska checklista).
  • Profil prywatny a działania firmy: Company Page/Showcase Page (różnice).
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Wywieranie wpływu w komunikacji przez Social Media

  • Budowa strategii marketingowo sprzedażowej - Social Selling Workflow (od poszukiwania kontaktów, przez strategię kontaktów do konwersji, follow up i utrzymywania relacji).
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Komunikacja dla Linkedin (HR, Employer branding, personal branding)

  • Jak pisać angażujące treści?
  • Rola LinkedIn Publishing, Slideshare.
14:45

Narzędzia wspierające działania komunikacyjne i sprzedażowe: Sales Navigator, LinkedIn Recruiter 

15:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

15:45

System reklamowy Linkedin Ads

  • Założenia, struktura, formaty.
  • Jak mierzyć działania na LinkedIn i jak wyciągać wnioski?
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
7 dni później

Po tygodniu czasu w ustalonym przez trenera terminie odbędzie się wideokonferencja, podczas której uczestnicy będą mogli wymienić się doświadczeniami z trenerem.

indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób zainteresowanych Employer oraz Personal Brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej jak również firmowej.

HR managerów

Zainteresowanych poznaniem potencjału  narzędzi LinkedIn Recruiter.

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerów

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?