0
EN
szkolenia otwarte
Online

Linkedin Marketing i personal branding

(58)
Online Linkedin Marketing i personal branding

Podstawowy

15h

Kurs Online

Pozostało 8 miejsc
790,00 zł +23% VAT
Miejsca 8/18

 

Informacje o kursie 
LinkedIn Marketing i personal branding

Kurs online LinkedIn w wersji przygotowanej przez Martynę Tarnawską - Digital Innovation Lead w Socjomanii oraz praktyka Linkedin - wyróżnionej w zestawieniu 25 Mistrzyń LinkedIn według Forbes Women Polska.

 

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno naszej firmy, jak i marki osobistej. Kurs prowadzi użytkownika krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na Linkedin od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.

Pokazujemy LinkedIn od kulis, prezentując najlepsze wskazówki, do's and dont's oraz biznesowe przykłady w praktyce. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z ośmiu modułów dedykowanych kolejno samej paltformie LinkedIn, korzystaniu z niej jako profil prywatny (personal branding), korzystania jako firma, ale i podstaw reklamy na LinkedIn i praktycznego wykorzystania narzędzia Sales Navigator.


Kurs jest skierowany zarówno do indywidualnych użytkowników jak i zespołów w organizacjach, gdzie przygotowujemy go na miarę konkretnych potrzeb.

 

Co zyskasz korzystając z tego kursu?


Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)

Co wyróżnia nasz kurs?

Szkolenia z Linkedin prowadzimy od 2014 roku. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która rozpoczęła edukację w tym zakresie, zbierając nieprzerwanie doświadczenia z projektów szkoleń otwartych, dedykowanych ale też planowania i wdrażania strategii Linkedin w sektorze MŚP i w korporacjach. Wśród tematów w zakresie serwisu Linkedin pojawiały się m.in. sprzedaż na Linkedin, działania w obszarze HR i rekrutacji na Linkedin, komunikacja na Linkedin, persona branding i employer branding na Linkedin. Przeprowadziliśmy również kilkadziesiąt projektów dedykowanych w zakresie wdrożenia serwisu Linkedin w organizacjach. Całą tą wiedzę i doświadczenie przekuliśmy w kompleksowy kurs odpowiedni zarówno dla rozpoczynających swoją przygodę z serwisem jak i tych bardziej zaawansowanych. Kurs udostępniamy na naszej specjalnie przygotowanej platformie. To duża przewaga, bo dzięki platformie masz dostęp do multimedialnych materiałów, możesz na bieżąco zadawać pytania i mieć kontakt z trenerem, oraz możesz na bieżąco śledzić swój progres. 
 

Kupując dostęp do kursu, otrzymujesz również dostęp do wszystkich jego aktualizacji i lekcji, które powstaną w czasie Twojego dostępu. 

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o kursie

Obejrzyj zaproszenie kursu LinkedIn 2.0 od autorki, Martyny Tarnawskiej!

1:04

Program szkolenia

Moduł:
0

Wprowadzenie do kursu

  • Powitanie od autorki kursu - Martyny Tarnawskiej
  • Instrukcja korzystania z kursu
  • Słowniczek pojęć
1

Najważniejsze informacje o LinkedIn

  • Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału 
  • LinkedIn, a inne kanały social media 🎙️  Karolina Kociołek, Socjomania
  • LinkedIn 2023 - statystyki i informacje o użytkownikach
  • Jak działa LinkedIn w praktyce?
  • Najpopularniejsze mity i fakty o LinkedIn
  • Interfejs platformy LinkedIn
  • Profil prywatny vs firmowy 
  • LI w strategii firmy i strategii personal brandingu 🎙️ Sylwia Ciszewska, CAL
2

 Działania na LinkedIn

  • Algorytm na LinkedIn - jak działa i jak tworzyć treści?
  • Przegląd formatów dostępnych na LinkedIn
  • Jakie treści tworzyć na LinkedIn? 
  • Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia)
  • Jak korzystać z funkcji na LinkedIn?
  • Hashtagi i oznaczenia kont - jak z nich korzystać?
  • Kiedy korzystać z wyszukiwarki i jak robić to jak najskuteczniej? 
  • Zarządzanie LinkedIn - jak znaleźć na niego czas?
Quiz

Quiz wiedzy

  • Powtórzenie materiału z modułu 1 i 2
3

Profil osobisty - strategia działania

  • Strategia profilu osobistego
  • 4 filary skutecznego działania na LinkedIn
  • Checklista profilu osobistego na LinkedIn
  • Optymalizacja profilu osobistego krok po kroku
4

 Profil osobisty - działania i komunikacja

  • Dotarcie do właściwej grupy docelowej
  • Tryb autora - co umożliwia i dlaczego warto z niego skorzystać?
  • Aktywności konta osobistego
  • Tworzenie nowych treści i udział w dyskusjach 
  • Pozyskiwanie i nawiązywanie nowych relacji biznesowych
  • Statystyki i mierzenie efektywności
Quiz

Quiz wiedzy

  • Powtórzenie materiału z modułu 3 i 4
5

Profil firmowy - strategia działania

  • Twoja firma na LinkedIn + LinkedIn Canvas
  • Cele biznesowe na LinkedIn 🎙️ Katarzyna Młynarczyk, Socjomania
  • Company Page na LinkedIn + Twoja strategia profilu firmowego na LinkedIn
  • LinkedIn Company Page Canvas
  • Optymalizacja Company Page krok po kroku
6

Profil fimowy - działania i komunikacja

  • Tworzenie treści jako Company Page - wskazówki i dobre praktyki
  • Taktyki pozyskania odbiorców 
  • Taktyki budowania angażowania wśród odbiorców
  • Program Employee Advocacy
Quiz

Quiz wiedzy

  • Powtórzenie materiału z modułu 5 i 6
7

Podstawy reklamy na LinkedIn

  • Wprowadzenie do reklamy na LinkedIn
  • Cele reklamowe
  • Odbiorcy
  • Format i miejsca
  • Budżet i harmonogram
  • Śledzenie konwersji
  • Reklamy
  • Podstawy analizy reklam na LinkedIn
  • Odbiorcy - opcje zaawansowane
8

Sales Navigator

  • Plany premium - kiedy i czy warto z nich korzystać?
  • Wprowadzenie do Sales Navigator
  • Panel startowy Sales Navigatora
  • Prezentacja wyszukiwarki leadów
  • Grupy filtrów wyszukiwania
  • Grupa filtrów wyszukiwania: Posted content
  • Filtr TeamLink
  • Lista leadów w Sales Navigator
  • Widok profilu leada
  • Profil firmowy: People
  • Profil firmowy: Insights
  • Profil firmowy: Alerts
  • Zakończenie modułu Sales Navigator
Quiz

Quiz wiedzy

  • Powtórzenie materiału z modułu 7 i 8

9

Podsumowanie

  • Trendy w social media 🎙️ Anna Żesławska, Socjomania
  • Podziękowanie od autorki kursu Martyny Tarnawskiej

Działaj skutecznie!

Jeśli chcesz osiągnąć najwięcej praktycznych efektów - dla Ciebie jako marki personal i dla Twojej firmy - skorzystaj z pakietu ze spersonalizowanym audytem Twojego profilu osobistego lub firmowego.

Nasi trenerzy wykonają wtedy dla Ciebie podstawowy audyt Twojej lub firmowej widoczności w serwisie LinkedIn (uzupełnienie profilu, komunikacja za ostatnie 3 miesiące) oraz przygotują dla Ciebie spersonalizowane wskazówki co do dalszych działań na LinkedIn.

Dla kogo jest to szkolenie?

Osoby zainteresowane personal brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej (personal branding), jak również firmowej.

HR manager i HR Business Partner

Zainteresowani poznaniem potencjału znalezienia nowych talentów, wypromowania marki pracodawcy (employer branding)

Pracownicy działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności, takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerowie i social media managerowie

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Zobacz przykładową lekcję

Lekcja: "Jak działa LinkedIn w praktyce?"

7:54

 

Certyfikat po ukończeniu kursu

 

Po kursie możesz przystąpić do testu wiedzy i otrzymać elektroniczny certyfikat, który potwierdzi Twoje umiejętności.

Certyfikat możesz łatwo zamieścić w sieci lub przypiąć do konta na LinkedIn.

LinkedIn kurs online - certyfikat

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Karnet open na wiedzę

Zyskaj dostęp do wszystkich autorskich kursów online Socjomanii w cenie 1500 zł netto
na okres 3 miesięcy!

Sprawdź ofertę!

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Szkolenie stacjonarne/webinar czy kurs online - które lepiej wybrać?
Z naszego doświadczenia najlepiej sprawdza się wersja hybrydowa - uczestnicy naszych szkoleń najbardziej chwalą sobie uczestnictwo w szkoleniach stacjonarnych/webinarach, gdzie późniejszy dostęp do kursu online stanowi uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas spotkania oraz pozwala w łatwy sposób wrócić do zagadnień, które wymagają przypomnienia.

Jeśli cenisz sobie elastyczność i zindywidualizowany tryb oraz tempo nauki, kurs online zdecydowanie jest dla Ciebie.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram Marketing":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook Marketing":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn Marketing i personal branding" i "Social Selling na LinkedIn":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

Linkedin Marketing i personal branding

790,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Linkedin Marketing i personal branding

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?