Podstawowy
1 dzień
Na żywo online
Pozostało 12 miejsc• Zarządzanie LinkedIn - jak znaleźć na niego czas i skutecznie zarządzać tam swoimi działaniami, zarówno jako profil prywatny, jak i firmowy?
• Aktywności konta osobistego - tworzenie nowych treści i udział w dyskusjach - zasady działania i wskazówki,
• O czym pisać? Wyznaczenie kluczowych obszarów komunikacji (trendów) i przedstawienie narzędzi do generowania pomysłów, ale też i przechowywania i recyklingu.
• 🚀 Ćwiczenie indywidualne: tworzenie nowych komunikatów za pomocą narzędzi wspierających (m.in. narzędzia takie jak Copy.ai czy ChatGPT).
• Jak planować treści? Poznanie taktyk planowania tworzenia i dystrybucji treści w dostępnych kanałach - content planning.
Wykorzystując swoje doświadczenie zawodowe prowadzi szkolenia social media i strategii digital marketingowych, planowania kampanii i komunikacji a także analizowania i audytowania działań w SM i grup docelowych. W swoim podejściu łączy wiedzę teoretyczną, praktyczne doświadczenie i kompetencje zdobyte w swojej wcześniejszej pracy w agencji. Jest certyfikowanym trenerem DMI kursu Digital Marketing.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami