0
EN
szkolenia otwarte
Online

LinkedIn 2.0 - przedłużenie dostępu

(58)
Online LinkedIn 2.0 - przedłużenie dostępu

Podstawowy

15 h

Kurs Online

Pozostało 9 miejsc
790,00 zł 395,00 zł +23% VAT
Miejsca 9/10

 

Informacje o kursie LinkedIn

Kurs online LinkedIn w wersji przygotowanej przez Martynę Tarnawską - Digital Innovation Lead w Socjomanii oraz praktyka Linkedin - wyróżnionej w zestawieniu 25 Mistrzyń LinkedIn według Forbes Women Polska.

 

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno naszej firmy, jak i marki osobistej. Kurs prowadzi użytkownika krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na Linkedin od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.

Pokazujemy LinkedIn od kulis, prezentując najlepsze wskazówki, do's and dont's oraz biznesowe przykłady w praktyce. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z ośmiu modułów dedykowanych kolejno samej paltformie LinkedIn, korzystaniu z niej jako profil prywatny (personal branding), korzystania jako firma, ale i podstaw reklamy na LinkedIn i praktycznego wykorzystania narzędzia Sales Navigator.


Kurs jest skierowany zarówno do indywidualnych użytkowników jak i zespołów w organizacjach, gdzie przygotowujemy go na miarę konkretnych potrzeb.

 

Co zyskasz korzystając z tego kursu?


Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)

Program szkolenia

Moduł:
0

Wprowadzenie do kursu

  • Powitanie od autorki kursu - Martyny Tarnawskiej
  • Instrukcja korzystania z kursu
  • Słowniczek pojęć
1

Najważniejsze informacje o LinkedIn

  • Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału 
  • LinkedIn, a inne kanały social media 🎙️  Karolina Kociołek, Socjomania
  • LinkedIn 2023 - statystyki i informacje o użytkownikach
  • Jak działa LinkedIn w praktyce?
  • Najpopularniejsze mity i fakty o LinkedIn
  • Interfejs platformy LinkedIn
  • Profil prywatny vs firmowy 
  • LI w strategii firmy i strategii personal brandingu 🎙️ Sylwia Ciszewska, CAL
2

 Działania na LinkedIn

  • Algorytm na LinkedIn - jak działa i jak tworzyć treści?
  • Przegląd formatów dostępnych na LinkedIn
  • Jakie treści tworzyć na LinkedIn? 
  • Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia)
  • Jak korzystać z funkcji na LinkedIn?
  • Hashtagi i oznaczenia kont - jak z nich korzystać?
  • Kiedy korzystać z wyszukiwarki i jak robić to jak najskuteczniej? 
  • Zarządzanie LinkedIn - jak znaleźć na niego czas?
Quiz

Quiz wiedzy

  • Powtórzenie materiału z modułu 1 i 2
3

Profil osobisty - strategia działania

  • Strategia profilu osobistego
  • 4 filary skutecznego działania na LinkedIn
  • Checklista profilu osobistego na LinkedIn
  • Optymalizacja profilu osobistego krok po kroku
4

 Profil osobisty - działania i komunikacja

  • Dotarcie do właściwej grupy docelowej
  • Tryb autora - co umożliwia i dlaczego warto z niego skorzystać?
  • Aktywności konta osobistego
  • Tworzenie nowych treści i udział w dyskusjach 
  • Pozyskiwanie i nawiązywanie nowych relacji biznesowych
  • Statystyki i mierzenie efektywności
Quiz

Quiz wiedzy

  • Powtórzenie materiału z modułu 3 i 4
5

Profil firmowy - strategia działania

  • Twoja firma na LinkedIn + LinkedIn Canvas
  • Cele biznesowe na LinkedIn 🎙️ Katarzyna Młynarczyk, Socjomania
  • Company Page na LinkedIn + Twoja strategia profilu firmowego na LinkedIn
  • LinkedIn Company Page Canvas
  • Optymalizacja Company Page krok po kroku
6

Profil fimowy - działania i komunikacja

  • Tworzenie treści jako Company Page - wskazówki i dobre praktyki
  • Taktyki pozyskania odbiorców 
  • Taktyki budowania angażowania wśród odbiorców
  • Program Employee Advocacy
Quiz

Quiz wiedzy

  • Powtórzenie materiału z modułu 5 i 6
7

Podstawy reklamy na LinkedIn

  • Wprowadzenie do reklamy na LinkedIn
  • Cele reklamowe
  • Odbiorcy
  • Format i miejsca
  • Budżet i harmonogram
  • Śledzenie konwersji
  • Reklamy
  • Podstawy analizy reklam na LinkedIn
  • Odbiorcy - opcje zaawansowane
8

Sales Navigator

  • Plany premium - kiedy i czy warto z nich korzystać?
  • Wprowadzenie do Sales Navigator
  • Panel startowy Sales Navigatora
  • Prezentacja wyszukiwarki leadów
  • Grupy filtrów wyszukiwania
  • Grupa filtrów wyszukiwania: Posted content
  • Filtr TeamLink
  • Lista leadów w Sales Navigator
  • Widok profilu leada
  • Profil firmowy: People
  • Profil firmowy: Insights
  • Profil firmowy: Alerts
  • Zakończenie modułu Sales Navigator
Quiz

Quiz wiedzy

  • Powtórzenie materiału z modułu 7 i 8

9

Podsumowanie

  • Trendy w social media 🎙️ Anna Żesławska, Socjomania
  • Podziękowanie od autorki kursu Martyny Tarnawskiej

Dla kogo jest to szkolenie?

Osoby zainteresowane personal brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej (personal branding), jak również firmowej.

HR manager i HR Business Partner

Zainteresowani poznaniem potencjału znalezienia nowych talentów, wypromowania marki pracodawcy (employer branding)

Pracownicy działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności, takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerowie i social media managerowie

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

*Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram Marketing":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook Marketing":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn Marketing i personal branding" i "Social Selling na LinkedIn":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

LinkedIn 2.0 - przedłużenie dostępu

790,00 zł 395,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

LinkedIn 2.0 - przedłużenie dostępu

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?