0
EN
szkolenia otwarte
Online

LinkedIn

(58)
Online LinkedIn

Podstawowy

4 - 6h

Kurs Online

Pozostały 2 miejsca
599,00 zł +23% VAT
Miejsca 2/18

Informacje o kursie LinkedIn

Kurs online Linkedin w wersji przygotowanej przez Katarzynę - wiceprezesa Socjomanii, certyfikowanego trenera Digital Marketing Institute i praktyka Linkedin to kompleksowe podejście do zagadnień związanych z serwisem. Kurs prowadzi użytkownika krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na Linkedin od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.
Kurs jest skierowany zarówno do indywidualnych użytkowników jak i zespołów w organizacjach, gdzie przygotowujemy go na miarę konkretnych potrzeb.


 

Kurs dostępny na platformie online.socjomania.pl
- możesz uczyć się w dowolnej chwili, kiedy zechcesz :)

Co wyróżnia nasz kurs?

Szkolenia z Linkedin prowadzimy od 2014 roku. Byliśmy jedną z pierwszych firm, która rozpoczęła edukację w tym zakresie, zbierając nieprzerwanie doświadczenia z projektów szkoleń otwartych, dedykowanych ale też planowania i wdrażania strategii Linkedin w sektorze MŚP i w korporacjach. Katarzyna przeszkoliła do tej pory klientów z ponad 20 różnych branż. Wśród tematów w zakresie serwisu Linkedin pojawiały się m.in. sprzedaż na Linkedin, działania w obszarze HR i rekrutacji na Linkedin, komunikacja na Linkedin, persona branding i employer branding na Linkedin. Przeprowadziliśmy również kilkadziesiąt projektów dedykowanych w zakresie wdrożenia serwisu Linkedin w organizacjach. Całą tą wiedzę i doświadczenie przekuliśmy w kompleksowy kurs odpowiedni zarówno dla rozpoczynających swoją przygodę z serwisem jak i tych bardziej zaawansowanych. Kurs udostępniamy na naszej specjalnie przygotowanej platformie. To duża przewaga, bo dzięki platformie masz dostęp do multimedialnych materiałów, możesz na bieżąco zadawać pytania i mieć kontakt z trenerem, oraz możesz na bieżąco śledzić swój progres. 
 

Kupując dostęp do kursu, otrzymujesz również dostęp do wszystkich jego aktualizacji i lekcji, które powstaną w czasie Twojego dostępu. 

Program szkolenia

Moduł:
1

Wprowadzenie do serwisu

  • Statystyki, użytkownicy, specyfika serwisu, ciekawe case studies.
  • Trendy w mediach społecznościowych - perspektywa LinkedIn
2

Konto firmowe vs profil prywatny

  • Profil osobowy vs Company Page
  • Strona główna LinkedIn - interfejs użytkownika
  • Profil osobowy - ustawienia profilu
  • Profil firmowy - ustawienia
  • Social Selling Workflow na LinkedIn
3

Optymalizacja profilu osobowego na LinkedIn

  • Wypełnienie profilu osobowego na LinkedIn
  • Wskazówki
  • Jak osiągnąć poziom All-Star w profilu na Linkedin?
4

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na profilu osobowym

  • Dostępne formaty publikowania treści na LinkedIn
  • Wskazówki
  • Tematy i Przykłady wykorzystania potencjału publikacji na Linkedin
5

Rozwijanie sieci kontaktów

  • Wykorzystaj potencjał wyszukiwarki Linkedin
  • Dobre praktyki budowania sieci kontaktów na LinkedIn
  • Savoir-vivre na Linkedin
  • Znajdź w pobliżu - przybliżenie funkcji 
6

Charakterystyczne funkcje i możliwości

  • Linkedin Publishing - twój własny blog ekspercki
  • Slideshare - jak pozycjonować Twoje prezentacje?
7

Skuteczna komunikacja na LinkedIn na Company Page

  • Jak zachęcić do obserwowania Strony firmowej?
  • Jakie są dobre praktyki w komunikacji na Company Page?
  • Employee Advocacy na LinkedIn
  • Case studies programów employee advocacy na Linkedin
8

Reklamy na LinkedIn

  • Wprowadzenie do managera reklam
  • Rodzaje reklam, umiejscowienie, opcje targetowania
  • Reklama na Linkedin - dobre praktyki i wskazówki
9

Konta premium na LinkedIn

  • Jakie dodatkowe dane oferuje Sales Navigator?
  • Możliwości Sales Navigator
  • Strategia wykorzystania Sales Navigator
10

Analiza działań na LinkedIn

  • Statystyki profilu osobowego 
  • Statystyki Company Page 
  • Jak strategicznie wykorzystać dane analityczne Linkedin?

Zobacz przykładową lekcję! 

Lekcja: Profil prywatny - ustawienia

12:33

Pracujesz w modelu hybrydowym? Mamy dla Ciebie dedykowane rozwiązanie!


Nasze doświadczenia pokazują, że każdy przypadek bywa inny. Przy kursach online również mamy tę świadomość. Dlatego oferujemy dodatkowy pakiet 3h konsultacji z wybranym trenerem Socjomanii. 

Co dzięki temu zyskasz?

Poza kompleksowym kursem, do którego możesz wracać przez 12 miesięcy oraz dostępem do grupy wsparcia z wybranych tematów, da Ci to możliwość zderzenia myśli z ekspertem z danego obszaru. 

Konsultacje możesz wykorzystać w dowolny sposób! Prześlij interesujący Cię zakres tematyczny naszemu konsultantowi, a on umówi Cię z trenerem najlepszym w temacie. 

Pakiet PLUS (dostępny przy każdym szkoleniu) dodaj do swojego koszyka w cenie kursu +  jedynie 1205 zł za 3h indywidualnej pracy z dowolnym trenerem Socjomanii. 
 

Dla kogo jest to szkolenie?

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium

Zarządzających organizacją, Ekspertów (personal branding)

Chcących osiągać jak największe efekty, dzielić się wiedzą i przyciągać klientów

Pracowników działów HR

Którzy chcą wykorzystać Linkedin, aby zwiększyć jakość aplikacji kandydatów

Działów sprzedaży i marketingu

Sprawdź nasze pakiety szkolenia szytego na miarę dla całej organizacji

 

Szkolenia poprowadzą doświadczeni trenerzy

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Sprawdź naszą wiedzę

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Kiedy otrzymam dostęp do kursu?
Zaproszenie do platformy online otrzymasz mailowo najpóźniej do 48h po zaksięgowaniu przez nas płatności.*

Jeżeli zaproszenie nie dotarło - sprawdź SPAM lub skontaktuj się z nami.

Szkolenie stacjonarne/webinar czy kurs online - które lepiej wybrać?
Z naszego doświadczenia najlepiej sprawdza się wersja hybrydowa - uczestnicy naszych szkoleń najbardziej chwalą sobie uczestnictwo w szkoleniach stacjonarnych/webinarach, gdzie późniejszy dostęp do kursu online stanowi uzupełnienie wiedzy zdobytej podczas spotkania oraz pozwala w łatwy sposób wrócić do zagadnień, które wymagają przypomnienia.

Jeśli cenisz sobie elastyczność i zindywidualizowany tryb oraz tempo nauki, kurs online zdecydowanie jest dla Ciebie.
Co jeśli będę mieć pytania do którejś lekcji?
Pytania będziesz mógł/mogła zadawać na grupie na Facebooku i/lub naszej platformie online.
Jak długo będę mieć dostęp do materiałów?
Kupując kurs otrzymujesz dostęp na rok do kursu oraz wszystkich aktualizacji, które powstaną w tym czasie.

Po roku będziesz miał/a możliwość przedłużenia dostępu do kursu i kolejnych aktualizacji w promocyjnej cenie.
Chcę kupić kurs dla kilku osób - czy otrzymam zniżkę?
Pewnie, prześlij nam informację, ile osób chcesz przeszkolić, a przygotujemy indywidualną ofertę z odpowiednią zniżką.
Czy mogę otrzymać certyfikat po ukończeniu kursu?
Tak, możesz otrzymać go w wersji papierowej i elektronicznej, ale będziesz musiał/a przejść przez przygotowany przez nas test wiedzy. :)
Czego potrzebuję żeby zacząć kurs?
1. Kurs "Reklama na Facebooku i Instagramie":

Minimum to konto prywatne na Facebooku oraz dostęp do dowolnej Strony na Facebooku (Fan Page) - może to być również Strona „testowa”.

2. Kurs "Instagram dla biznesu":

Minimum to konto prywatne na Instagramie i podstawowa orientacja w aplikacji Instagrama (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego na Instagramie czy jak opublikować post.

3. Kurs "Facebook dla biznesu":

Minimum to już założona strona firmowa na Facebooku i orientacja w interfejsie Facebooka (np. wiedza jak opublikować post). W kursie nie omawiamy takich tematów jak zakładanie konta prywatnego, zakładanie strony firmowej, czy jak opublikować post.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

4. Kursy "LinkedIn" i "Social Selling":

Minimum to już założone konto prywatne i orientacja w interfejsie LinkedIn.

Wymagana także ciekawość, otwartość na nową wiedzę i wygospodarowanie czasu na praktykę - resztą zajmiemy się podczas kursu. :)

Podobne szkolenia

LinkedIn

599,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

LinkedIn

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?