0
EN
szkolenia otwarte

Linkedin Marketing i personal branding

Ocena szkolenia (58)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Linkedin Marketing i personal branding
23.04 8 wolnych miejsc 05.06 12 wolnych miejsc

 

Informacje o szkoleniu LinkedIn Marketing i personal branding

 

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno naszej firmy, jak i marki osobistej. Martyna jako doświadczona trenerka prowadzi uczestników krok po kroku przez pełną ścieżkę działania na Linkedin od założenia profilu personalnego i Company Page, jego optymalizacji, strategii działania, komunikacji, do mierzenia efektów.

Pokazujemy LinkedIn od kulis, prezentując najlepsze wskazówki, do's and dont's oraz biznesowe przykłady w praktyce. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z siedmiu modułów dedykowanych kolejno samej paltformie LinkedIn, korzystaniu z niej jako profil prywatny (personal branding), korzystania jako firma, ale i podstaw reklamy na LinkedIn i praktycznego wykorzystania narzędzia Sales Navigator.


Szkolenie jest skierowane zarówno do indywidualnych użytkowników jak i zespołów w organizacjach, gdzie przygotowujemy go na miarę konkretnych potrzeb.

 

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

 

Program szkolenia

10:00

Wprowadzenie

  • Check-in - interaktywne wprowadzenie do platformy LinkedIn, sprawdzające aktualną wiedzę i postawy uczestników,
10:15

Najważniejsze informacje o LinkedIn

  • Czym jest LinkedIn? Cel, rola i argumenty potencjału platformy versus inne kanały społecznościowe
  • Grupa docelowa na LinkedIn - kto w Polsce i na świecie korzysta z platformy, do kogo można dotrzeć i jak zrobić to jak najskuteczniejszych na praktycznych przykładach z różnych branż,
  • Jakie cele (biznesowe i prywatne) może realizować LinkedIn i dlaczego warto z niego korzystać?
  • Profil prywatny versus profil firmowy - jakie są różnice? Jakie ją najskuteczniejsze taktyki korzystania z LinkedIn na różne cele?
10:45

 Działania na LinkedIn

  • Funkcje na LinkedIn (grupy i wydarzenia, formaty treści, hashtagi i oznaczenia kont) - kiedy i jak z nich korzystać?
  • Algorytm i dobre praktyki tworzenia treści na LinkedIn - jak działa i jak tworzyć treści, by trafiały do jak najszerszego grona odbiorców i cieszyły się zaangażowaniem?
  • Wyszukiwarka na LinkedIn - jak skorzystać z niej najlepiej? (wyszukiwanie leadów, prospecting, wyszukiwanie treści)
  • 🚀 Ćwiczenie w parach: wykorzystywanie w praktyce wyszukiwarki na cele biznesowe
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Profil osobisty - strategia działania

  • LinkedIn jako platforma do budowania marki osobistej - przykłady i inspiracje.
  • 4 filary skutecznego działania na LinkedIn (Social Selling index) - szablon do mierzenia efektywności działań
  • 📋 Checklista profilu osobistego na LinkedIn i optymalizacja profilu osobistego krok po kroku.
  • 🚀 Ćwiczenie indywidualne: analiza profilu na LinkedIn w celu identyfikacji dobrych praktyk i elementów do poprawy.
  • Dotarcie do właściwej grupy docelowej - jak budować relacje biznesowe i rozwijać sieć kontaktów.
  • Tryb autora - co umożliwia i dlaczego warto z niego skorzystać?
  • Statystyki i mierzenie efektywności
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Działania w praktyce na LinkedIn

• Zarządzanie LinkedIn - jak znaleźć na niego czas i skutecznie zarządzać tam swoimi działaniami, zarówno jako profil prywatny, jak i firmowy?
• Aktywności konta osobistego - tworzenie nowych treści i udział w dyskusjach - zasady działania i wskazówki,
• O czym pisać? Wyznaczenie kluczowych obszarów komunikacji (trendów) i przedstawienie narzędzi do generowania pomysłów, ale też i przechowywania i recyklingu.
• 🚀 Ćwiczenie indywidualne: tworzenie nowych komunikatów za pomocą narzędzi wspierających (m.in. narzędzia takie jak Copy.ai czy ChatGPT).
• Jak planować treści? Poznanie taktyk planowania tworzenia i dystrybucji treści w dostępnych kanałach - content planning.

15:00

Profil firmowy - strategia działania

  • Jak Twoja firma na LinkedIn może wykorzystać platformę LinkedIn (LinkedIn Canvas jako zidentyfikowanie szans realizacji celów za pomocą Company Page, działań pracowników, w tym rekruterów, ale i działań promocyjnych)
  • Company Page - na jakie elementy zwracać uwagę i jak zoptymalizować profil firmowy krok po kroku
  • 🚀 Ćwiczenie w parach: screening wybranych Company Pages w celu ich ewaluacji i zidentyfikowania dobrych przykładów oraz elementów do poprawy
  • Tworzenie treści jako Company Page - wskazówki i dobre praktyki na praktycznych przykładach
  • Taktyki pozyskania odbiorców i budowania zaangażowania wśród odbiorców
  • Program Employee Advocacy - dlaczego warto go tworzyć i od czego zacząć?
  • Przegląd praktycznych case studies z różnorodnych branż
16:15

LinkedIn w praktyce - co jeszcze warto wiedzieć

  • Wprowadzenie do reklamy na LinkedIn i podstawy analizy reklam na LinkedIn
  • Plany premium - kiedy i czy warto z nich korzystać? Wprowadzenie do Sales Navigator i prezentacja przykładowych sytuacji, kiedy warto z niego korzystać
  • 🚀 Ćwiczenie w grupach: praktyczne ćwiczenia z wykorzystania zaawansowanego wyszukiwania Sales Navigator (prowadzone na koncie trenera i/lub kontach uczestników z kontami premium).
  • Jak i skąd czerpać wiedzę na temat LinkedIn - prasówka
17:00

Podsumowanie

  • Q&A - sesja pytań i odpowiedzi na pytania
  • Check-out - podsumowanie szkolenia wraz ze wszystkimi uczestnikami

Dla kogo jest to szkolenie?

Osoby zainteresowane personal brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej (personal branding), jak również firmowej.

HR manager i HR Business Partner

Zainteresowani poznaniem potencjału znalezienia nowych talentów, wypromowania marki pracodawcy (employer branding)

Pracownicy działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności, takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerowie i social media managerowie

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Opinie naszych uczestników

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach i kursach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?