0
EN
szkolenia otwarte
26.01

LinkedIn

Ocena szkolenia (297)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

LinkedIn

Informacje o szkoleniu

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno marki (firmy/organizacji), jak i marki osobistej. Dopiero synergia tych działań daje wymierne efekty. Na jakie czynniki zwrócić uwagę przy decyzji włączenia serwisu, jako elementu strategii marketingowej? Jak wykonać badanie potencjału działań w serwisie i określić cele? Jak prawidłowo wyszukiwać informacje oraz ocenić obecność potencjalnych odbiorców - klientów na Linkedin? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników (managerowie, dyrektorzy, eksperci, CEO)? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań trener udzieli podczas szkolenia.

W oparciu o doświadczenia pozyskane w ciągu ostatnich 3 lat, ponad 100 szkoleń i projektów konsultingowo-strategicznych (wśród marek m.in. COTY, Grupa Onet-Ras Polska, Union Investment, BZWBK Leasing, LPE, Oriflame, ABC Data), kilkunastu wystąpień na konferencjach, w których serwis Linkedin był kluczowym kanałem, przygotowaliśmy specjalny program szkolenia. Jego zakres jest dynamiczny, dopasowuję się bowiem do potrzeb zgłoszonych przez przyszłych uczestników. Formuła szkolenia z LinkedIn składa się z 3 modułów: przekazanie wiedzy, warsztaty strategiczne oraz dyskusja i wymiana doświadczeń. Część z tych zagadnień to z naszego doświadczenia kluczowa wiedza dotycząca działań oraz reklamy na LinkedIn, natomiast ostatnie 2 godziny pozostawiam na tematy zidentyfikowane jako ważne z perspektywy interesu i potrzeb grupy szkoleniowej.

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Przedstawienie prowadzącego oraz agendy szkolenia.
  • Statystyki serwisów biznesowych w Polsce i na świecie.
  • LinkedIn - obecna sytuacja serwisu (dane, statystyki, grupa docelowa), prognozy co do rozwoju serwisu, najważniejsze trendy.
10:30

Warsztat strategiczny

  • Jak ocenić potencjał serwisu LinkedIn w strategii komunikacji?
  • Kroki audytu serwisu Linkedin, czyli 1 krok działań (checklista profilu prywatnego, wykorzystanie potencjału wyszukiwarki LinkedIn, określenie możliwego zasięgu działań na LinkedIn, rozpoznanie konkurencji i potencjału w obrębie danej branży/tematyki/poziomu stanowiska).
11:30

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:40

Marka na Linkedin

  • Marka na LinkedIn - Company Page czy Showcase Page?
  • Marka na LinkedIn - czy zakładać grupę na LinkedIn? W jakich przypadkach?
 Jakie może spełnić cele?
  • Employer branding i HR na LinkedIn - rozwiązania, cele, dobre praktyki.
12:30

Marka osobista na LinkedIn (personal branding)

  • Jak zbudować i prowadzić strategię wizerunkową?
  • Savoir vivre na LinkedIn - od poszukiwania kontaktów, przez strategię kontaktów do follow up i utrzymywania relacji.
  • Wykorzystanie LinkedIn do rozwoju wiedzy profesjonalnej (LinkedIn Publishing, LinkedIn Learning).
13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Content marketing i reklama na LinkedIn

  • Content marketing na LinkedIn - aktualizacje a forma artykułu (LinkedIn Publishing).
  • Content marketing na LinkedIn - rola serwisu Slideshare w strategii content marketingu.
  • Jak stworzyć harmonogram komunikacji na LinkedIn? (częstotliwość, mierniki efektywności).
  • Działania reklamowe na LinkedIn - reklama self ads, reklama inmail, ogłoszenia rekrutacyjne.
15:00

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę

15:10

Moduł dynamiczny - omówienie wybranych tematów

  • Employer branding na LinkedIn - ujęcie strategiczne.
  • Personal branding na LinkedIn - jak wdrożyć strategię personal brandingu w organizacji? (wskazówki).
  • Zaawansowane działania HR na LinkedIn - potencjał narzędzi LinkedIn Recruiter.
  • Sposoby integracji działań na LinkedIn z pozostałymi działaniami marki w obszarze content marketingu.
  • Zaawansowane narzędzia dla działów sprzedaży na Linkedin - Linkedin Sales Navigator i pakiety Premium - możliwości, wskazówki działania.
  • Reklama Premium na LinkedIn - potencjał targetowania i możliwości formatów reklamowych.
  • Content marketing na LinkedIn - LinkedIn Publishing - wskazówki dotyczące tworzenia publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści (dystrybucji w pozostałych kanałach marketingowych).
  • Specyfika zachowań grupy business decision makers na LinkedIn w Polsce (przykłady, wskazówki co do strategii komunikacji stosowanej do grupy).
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi.
  • Rozdanie certyfikatów.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób zainteresowanych Employer oraz Personal Brandingiem

Chcących budować zarówno rozpoznawalność marki osobistej jak również firmowej.

HR managerów

Zainteresowanych poznaniem potencjału  narzędzi LinkedIn Recruiter.

Pracowników działów sprzedaży

Poszukujących informacji dotyczących zaawansowanych funkcjonalności takich jak Linkedin Sales Navigator i pakietów Premium.

Content managerów

Szukających wskazówek dotyczących publikacji na LinkedIn i planu recyklingu treści.

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?