0
EN
szkolenia otwarte

Planowanie kampanii reklamowych w internecie

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Planowanie kampanii reklamowych w internecie
22 - 23.06 8 wolnych miejsc

Informacje o szkoleniu
Planowanie kampanii reklamowych w internecie

Szkolenie "Planowanie kampanii reklamowych w internecie” uczy krok po kroku planowania i realizacji różnych typów kampanii reklamowych. Szkolenie wprowadza również marketera we wszystkie kluczowe obszary związane z realizacją kampanii reklamowych w internecie w tym jak planować wielokanałowe kampanie reklamowe, jak budować przewagę konkurencyjną na rynku, jak dobierać odpowiednie grupy docelowe, KPI, mierniki skuteczności, a także jak rozumieć oferty, funkcje systemów, cenniki czy specyfikacje reklamowe… - to tylko wybrane zagadnienia. Szkolenie łączy strategiczne planowanie i kontrolowanie działań reklamowych z operacyjnym poznaniem dzisiejszych możliwości biznesowych. Każdy moduł oparty jest o praktykę zebraną na polskim rynku reklamy internetowej. Koniecznie sprawdź program pierwszego i drugiego dnia szkolenia.

Dzięki naszemu szkoleniu poznasz najważniejsze etapy, taktyki działania, narzędzia i systemy reklamowe, które pozwolą Ci na zbudowanie własnego ekosystemu reklamowego. Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na samodzielne poznanie ważnych, wybranych zagadnień. Demonstracja wielu dobrych praktyk w zakresie planowania i realizacji skutecznej reklamy, analizy danych i odpowiedniego raportowania kampanii, wprowadzą Cię na nowy poziom działania w Digital Marketingu. Wiedza oparta o wieloletnią praktykę i doświadczenie zebrane na setkach kampanii zrealizowanych dla różnych branż z pewnością zainspirują Cię w codziennej pracy.

Świat marketingu internetowego od lat rozwija się bardzo dynamicznie, stając się kluczowym kanałem komunikacji i sprzedaży dla firm, produktów i marek. Aby osiągnąć założone cele biznesowe, ale i te strategiczne, niezbędne jest prawidłowe zaplanowanie i odpowiednie zrealizowanie kampanii reklamowych online. Dołącz do szkolenia - Zdobądź praktyczną - Sprawdź program!

 

Cena szkolenia: 1 440,00 zł netto + 23% VAT

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Powitanie, przedstawienie trenera i uczestników
  • Zdefiniowanie celów szkolenia
10:15

Strategie planowania kampanii reklamowych w internecie

  1. Przedstawienie celów strategicznych możliwych do osiągnięcia w sieci za pośrednictwem płatnych kampanii reklamowych
  2. Podstawowe zrozumienie reklamy digitalowej:
    • Omówienie pojęć branżowych związanych z zakupem i planowaniem mediów
    • Przedstawienie dostępnych modeli zakupu reklamy w sieci ze wskazaniem plusów i ryzyk biznesowych
    • Wskazanie kluczowych funkcji systemów wpływających na cenę reklamy
    • Specyfikacje reklamowe - do czego służą i jak je rozumieć
    • Prawidłowa interpretacja cenników reklamy online kluczowych reklamodawców w Polsce
    • Poznanie kluczowych mierników kampanii digitalowych i KPI

Warsztat: samodzielna kalkulacja ceny kampanii w wybranym cenniku dostawcy usług.

11:35

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Kanały reklamy online

  1. Omówienie istoty najpopularniejszych kanałów reklamowych pozwalających realizować cele strategiczne
    • Ekosystem reklamy display: Display Standard - Rich Media - Reklama natywna - Programmatic - Retargeting Dynamiczny 
    • Video 
    • Paid Search
    • eMail Marketing
    • Marketing Automation
    • Content Marketing
    • Social Media
    • Influence Marketing
  2. Narzędzia/kanały istotne z punktu widzenia planowania kampanii reklamowych
    • WWW i Landing page - rola i zadania oraz dobre przykłady
    • „Mobile First” - jak planować działania by unikać zagrożeń
    • Analityka reklamowa - jej rola w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych

Warsztat: próba znalezienia nowych możliwości, które nie są jeszcze obecne w organizacji uczestnika, a wydają się mieć potencjał biznesowy.

13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Narzędzia reklamy online

Przedstawienie wybranych systemów/platform/narzędzi emitujących i realizujących kapanie display w sieci: - możliwości - zalety - korzyści

  1. Systemy samoobsługowe - Adservery self-service dostępne dla marketerów
    • Poznanie najciekawszych możliwości reklamowych Google Ads
    • Przegląd możliwości reklamowych Facebook Ads
  2. Adservery obsługiwane przez reklamobiorców
    • Przegląd możliwości displayowych reklamowych portali premium
    • Retargeterów
    • Przegląd możliwości display reklamowych sieci affiliacyjnych 
    • Przegląd możliwości display marketplaców (Ceneo - Allegro - Domodii)
  3. Narzędzia wspierające planowanie i realizację kampanii reklamowych:
    • Analiza potencjału rynku - wskazanie narzędzi pozwalających weryfikować zainteresowanie i potencjał produktami/usługami na rynku
    • Analiza konkurencji - narzędzia pozwalające „podglądać” konkurencje w tym aktywność marketingową i reklamową w internecie

Warsztat: samodzielna weryfikacja aktywności reklamowej najbliższej konkurencji

 

16:30

Sesja pytań i odpowiedzi

17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

10:00

Powitanie

  • Podsumowanie wiedzy z pierwszego dnia szkolenia
  • Wspólna kawa/herbata
10:15

Przegląd kluczowych wybranych trendów koniecznych do uwzględnienia w planowaniu kampanii reklamowych

  • Big data>Smart data - performance marketing - multiscreening - automatyzacja kampanii - pesonalizacja i automatyzacja komunikacji reklamowej - social selling 

Warsztat - wskazanie i omówienie przez uczestników najistotniejszego trendu, z punktu widzenia ich organizacji
 

11:35

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Planowanie kampanii reklamowej: START - REALIZACJA - ZAKOŃCZENIE

  1. Odbiorca
    • Persona - kim jest i dlaczego jest ważna w reklamie online - przegląd możliwości targetowania/dobierania grup odbiorców w wybranych systemach reklamowych
    • Customer journey - idea budowania komunikacji z uwzględnieniem kampanii reklamowych
    • Ścieżka konsumencka w praktyce - kilka inspiracji i przykładów
  2. Breif - Mediaplan - Realizacja/Optymalizacja
    • Idea briefu - przykłady briefów z rynku
    • Idea mediaplanu - przykłady mediaplanów z rynku 
    • Analiza danych w trakcie i po kampanii - jakie dane są niezbędne do właściwej oceny skuteczności zrealizowanej kampanii - przykład raportów
    • Optymalizacja - omówienie mierników ilościowych i jakościowych przykładowej kampanii display
    • Kampanie reklamowe samodzielnie czy przez agencję lub dom mediowy? Omówienie plusów i minusów oraz dobrych przykładów obu wariantów.

 

13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Kampanie reklamowe w praktyce

  • Przykłady planowania i doboru narzędzi dla kampanii reklamowej nastawionej na: zasięg - wizerunek - ruch 
  • Przykład planowana kampanii reklamowych typu B2C i B2C
  • Przykład planowania kampanii reklamowych o niewielkim budżecie miesięcznym (do 1 tys. zł), średnim do 10 tyś. zł, wysokim powyżej 10k zł m-c.

Warsztat: Samodzielne zaplanowanie 2 kampanii reklamowych, gdzie cel wybrany zostanie przez uczestnika. 

  • Raportowanie kampanii przez agencję reklamowe - określenie standardu, pokazanie dobrych praktyk.

Warsztat: zaplanowanie kampanii reklamowej wg podanych wytycznych

16:30

Sesja pytań i odpowiedzi

17:00

Zakończenie szkolenia

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?