0
EN
szkolenia otwarte
22 - 23.06

Planowanie kampanii reklamowych w internecie

(1)
22 - 23.06 Planowanie kampanii reklamowych w internecie

Podstawowy

2 dni

Webinar

Pozostało 5 miejsc
1 440,00 zł 1 160,00 zł +23% VAT
Miejsca 5/8

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Przygotowaliśmy dla Was wiele nowych tematów kursów wideo online, a nasze standardowe szkolenia prowadzimy w formie webinarów live w planowanych terminach. W trosce o Wasze i nasze bezpieczeństwo, dołączamy do akcji #zostańwdomu, równocześnie dbając o możliwie najlepsze zdalne doświadczenia rozwoju i dzielenia się wiedzą. Do standardowych szkoleń otwartych wracamy od lipca 2020 roku z zachowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa (dystans, liczebność grupy, środki dezynfekujące i odpowiednie procedury).

Informacje o szkoleniu Planowanie kampanii reklamowych w internecie

Szkolenie "Planowanie kampanii reklamowych w internecie” uczy krok po kroku planowania i realizacji różnych typów kampanii reklamowych. Szkolenie wprowadza również marketera we wszystkie kluczowe obszary związane z realizacją kampanii reklamowych w internecie w tym jak planować wielokanałowe kampanie reklamowe, jak budować przewagę konkurencyjną na rynku, jak dobierać odpowiednie grupy docelowe, KPI, mierniki skuteczności, a także jak rozumieć oferty, funkcje systemów, cenniki czy specyfikacje reklamowe… - to tylko wybrane zagadnienia. Szkolenie łączy strategiczne planowanie i kontrolowanie działań reklamowych z operacyjnym poznaniem dzisiejszych możliwości biznesowych. Każdy moduł oparty jest o praktykę zebraną na polskim rynku reklamy internetowej. Koniecznie sprawdź program pierwszego i drugiego dnia szkolenia.

Dzięki naszemu szkoleniu poznasz najważniejsze etapy, taktyki działania, narzędzia i systemy reklamowe, które pozwolą Ci na zbudowanie własnego ekosystemu reklamowego. Warsztatowa forma szkolenia pozwoli na samodzielne poznanie ważnych, wybranych zagadnień. Demonstracja wielu dobrych praktyk w zakresie planowania i realizacji skutecznej reklamy, analizy danych i odpowiedniego raportowania kampanii, wprowadzą Cię na nowy poziom działania w Digital Marketingu. Wiedza oparta o wieloletnią praktykę i doświadczenie zebrane na setkach kampanii zrealizowanych dla różnych branż z pewnością zainspirują Cię w codziennej pracy.

Świat marketingu internetowego od lat rozwija się bardzo dynamicznie, stając się kluczowym kanałem komunikacji i sprzedaży dla firm, produktów i marek. Aby osiągnąć założone cele biznesowe, ale i te strategiczne, niezbędne jest prawidłowe zaplanowanie i odpowiednie zrealizowanie kampanii reklamowych online. Dołącz do szkolenia - Zdobądź praktyczną - Sprawdź program

Jakie są nasze webinary?

  • nasze webinary są interaktywne - zachęcamy do dyskusji z trenerem i pozostałymi uczestnikami oraz do udziału w przygotowanych ćwiczeniach

  • webinar to nie tylko wcześniej ustalony program, to również liczne case studies, które są dobierane przez trenera pod branżę lub konkretne problemy uczestników

  • na początku każdego webinaru, trener wraz z uczestnikami przygotowują kontrakt spotkania i jego plan. Zazwyczaj podczas każdego webinaru planujemy krótkie, 15 minutowe przerwy oraz 1-godzinną przerwę w porze lunchowej :)

  • prowadzący korzysta z najnowszych rozwiązań umożliwiających szkolenie zdalne, ale jeśli coś pójdzie nie tak, nie martw się - zapewniamy dostęp do wszystkich materiałów online

    Przed rozpoczęciem upewnij się, że masz dobre połączenie z internetem, działający mikrofon i słuchawki. Zadbaj o swój komfort w cichym i dobrze oświetlonym pomieszczeniu. :)

Program szkolenia

10:00

Powitanie i wprowadzenie do tematyki

  • Powitanie, przedstawienie trenera i uczestników
  • Zdefiniowanie celów szkolenia
10:15

Strategie planowania kampanii reklamowych w internecie

  1. Przedstawienie celów strategicznych możliwych do osiągnięcia w sieci za pośrednictwem płatnych kampanii reklamowych
  2. Podstawowe zrozumienie reklamy digitalowej:
    • Omówienie pojęć branżowych związanych z zakupem i planowaniem mediów
    • Przedstawienie dostępnych modeli zakupu reklamy w sieci ze wskazaniem plusów i ryzyk biznesowych
    • Wskazanie kluczowych funkcji systemów wpływających na cenę reklamy
    • Specyfikacje reklamowe - do czego służą i jak je rozumieć
    • Prawidłowa interpretacja cenników reklamy online kluczowych reklamodawców w Polsce
    • Poznanie kluczowych mierników kampanii digitalowych i KPI

Warsztat: samodzielna kalkulacja ceny kampanii w wybranym cenniku dostawcy usług.

11:35

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Kanały reklamy online

  1. Omówienie istoty najpopularniejszych kanałów reklamowych pozwalających realizować cele strategiczne
    • Ekosystem reklamy display: Display Standard - Rich Media - Reklama natywna - Programmatic - Retargeting Dynamiczny 
    • Video 
    • Paid Search
    • eMail Marketing
    • Marketing Automation
    • Content Marketing
    • Social Media
    • Influence Marketing
  2. Narzędzia/kanały istotne z punktu widzenia planowania kampanii reklamowych
    • WWW i Landing page - rola i zadania oraz dobre przykłady
    • „Mobile First” - jak planować działania by unikać zagrożeń
    • Analityka reklamowa - jej rola w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych

Warsztat: próba znalezienia nowych możliwości, które nie są jeszcze obecne w organizacji uczestnika, a wydają się mieć potencjał biznesowy.

13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Narzędzia reklamy online

Przedstawienie wybranych systemów/platform/narzędzi emitujących i realizujących kapanie display w sieci: - możliwości - zalety - korzyści

  1. Systemy samoobsługowe - Adservery self-service dostępne dla marketerów
    • Poznanie najciekawszych możliwości reklamowych Google Ads
    • Przegląd możliwości reklamowych Facebook Ads
  2. Adservery obsługiwane przez reklamobiorców
    • Przegląd możliwości displayowych reklamowych portali premium
    • Retargeterów
    • Przegląd możliwości display reklamowych sieci affiliacyjnych 
    • Przegląd możliwości display marketplaców (Ceneo - Allegro - Domodii)
  3. Narzędzia wspierające planowanie i realizację kampanii reklamowych:
    • Analiza potencjału rynku - wskazanie narzędzi pozwalających weryfikować zainteresowanie i potencjał produktami/usługami na rynku
    • Analiza konkurencji - narzędzia pozwalające „podglądać” konkurencje w tym aktywność marketingową i reklamową w internecie

Warsztat: samodzielna weryfikacja aktywności reklamowej najbliższej konkurencji

 

16:30

Sesja pytań i odpowiedzi

17:00

Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

10:00

Powitanie

  • Podsumowanie wiedzy z pierwszego dnia szkolenia
  • Wspólna kawa/herbata
10:15

Przegląd kluczowych wybranych trendów koniecznych do uwzględnienia w planowaniu kampanii reklamowych

  • Big data>Smart data - performance marketing - multiscreening - automatyzacja kampanii - pesonalizacja i automatyzacja komunikacji reklamowej - social selling 

Warsztat - wskazanie i omówienie przez uczestników najistotniejszego trendu, z punktu widzenia ich organizacji
 

11:35

Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni.

11:45

Planowanie kampanii reklamowej: START - REALIZACJA - ZAKOŃCZENIE

  1. Odbiorca
    • Persona - kim jest i dlaczego jest ważna w reklamie online - przegląd możliwości targetowania/dobierania grup odbiorców w wybranych systemach reklamowych
    • Customer journey - idea budowania komunikacji z uwzględnieniem kampanii reklamowych
    • Ścieżka konsumencka w praktyce - kilka inspiracji i przykładów
  2. Breif - Mediaplan - Realizacja/Optymalizacja
    • Idea briefu - przykłady briefów z rynku
    • Idea mediaplanu - przykłady mediaplanów z rynku 
    • Analiza danych w trakcie i po kampanii - jakie dane są niezbędne do właściwej oceny skuteczności zrealizowanej kampanii - przykład raportów
    • Optymalizacja - omówienie mierników ilościowych i jakościowych przykładowej kampanii display
    • Kampanie reklamowe samodzielnie czy przez agencję lub dom mediowy? Omówienie plusów i minusów oraz dobrych przykładów obu wariantów.

 

13:00

Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

14:00

Kampanie reklamowe w praktyce

  • Przykłady planowania i doboru narzędzi dla kampanii reklamowej nastawionej na: zasięg - wizerunek - ruch 
  • Przykład planowana kampanii reklamowych typu B2C i B2C
  • Przykład planowania kampanii reklamowych o niewielkim budżecie miesięcznym (do 1 tys. zł), średnim do 10 tyś. zł, wysokim powyżej 10k zł m-c.

Warsztat: Samodzielne zaplanowanie 2 kampanii reklamowych, gdzie cel wybrany zostanie przez uczestnika. 

  • Raportowanie kampanii przez agencję reklamowe - określenie standardu, pokazanie dobrych praktyk.

Warsztat: zaplanowanie kampanii reklamowej wg podanych wytycznych

16:30

Sesja pytań i odpowiedzi

17:00

Zakończenie szkolenia

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. reklamy/marketingu

Chcących poznać najlepsze praktyki i sposoby wykorzystania kluczowych narzędzi online w zakresie przygotowywania i realizacji kampanii reklamowych.

Kierowników i Dyrektorów Marketingu i Sprzedaży

Odpowiedzialnych za planowanie i realizację komunikacji digitalowej, zlecanej agencjom reklamowym i/lub domom mediowym.

Pracowników i właścicieli MŚP

Chcących zbudować profesjonalny ekosystem digitalowy, który pozwala realizować wielokanałowy i zaawansowany marketing online.

 

 

Co nas wyróżnia?

bulb

Duża dawka
praktycznej wiedzy

 


Bezpieczeństwo -
pracujesz zdalnie

contact

Bezpośredni kontakt
z autorem kursu

calendar

Elastyczny
harmonogram

tools

Kurs prowadzony
na narzędziach

Potrzebujesz przekonać pracodawcę?

Twój dar przekonywania tym razem nie zadziałał? Twój szef ma wątpliwości, czy aby na pewno szkolenie u nas to dobrze zainwestowane pieniądze? Spieszymy z pomocą! Pobierz PDF, w którym wymieniliśmy największe zalety szkoleń u nas. Teraz musi się udać! :)

Pobierz PDF

hand

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czego potrzebuję, aby wziąć udział w webinarze?
Wystarczy komputer, dostęp do internetu, sprawny mikrofon i kamera. Przed webinarem otrzymasz od nas dostęp do naszej platformy e-learningowej, na której umieszczone są materiały dydaktyczne, m.in te którymi będzie posiłkował się podczas zajęć trener.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na webinar?
Rezerwacja miejsca na webinarze odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń i opłacenie faktury proforma w terminie.
Czy ten webinar jest dla mnie?
Na to pytanie chętnie odpowiedzą nasi Concierge, do których numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce kontakt.
Czy na webinar mogę zapisać więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę (podczas jednej rejestracji), zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku certyfikowanych kursów DMI).
Czy podczas webinaru pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas webinaru wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed webinarem. Na zajęciach z Google AdWords oraz Google Analytics uczestnicy mają możliwość pracy na kontach demo udostępnianych przez trenera.

Podobne szkolenia

Planowanie kampanii reklamowych w internecie

1 440,00 zł 1 160,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Planowanie kampanii reklamowych w internecie

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?