Podstawowy
1,5 h
Webinar
Pozostało 9 miejscSell a Service, jako spin-off części zespołu Socjomanii, swoimi rozwiązaniami adresuje wyzwanie sprzedaży usług przez Internet. Specyfika branży usługowej (a wiemy to z naszych doświadczeń budowania Socjomanii od 2012 roku) jest inna niż produktów, dlatego skupiliśmy się na tym obszarze i wspierając się technologią sztucznej inteligencji opracowaliśmy model SAS AI.
To narzędzie, dzięki któremu dowiesz się więcej o swojej firmie za pomocą sztucznej inteligencji. W jaki sposób sztuczna inteligencja może wspomóc działania biznesu online? Dzięki analizie opinii i komentarzy na temat wykonanych przez Ciebie usług - niezależnie od branży. Dowiesz się, które parametry są najważniejsze i jak oceniają je Twoi klienci.
Podczas nowej oferty warsztatów we współpracy Socjomanii i Sell a Service otrzymasz dostęp do SAS AI, zidentyfikujesz najważniejsze z perspektywy Twoich klientów cechy twoich usług i dowiesz się, jak wdrożyć zmiany w swoim e-commerce. Dzięki doświadczeniu z pracy w Socjomanii stworzyliśmy też przewodnik i autorską metodę SAS Compass, którą zastosujemy w praktyce na warsztatach.
SAS Compass to szablony, makiety narzędzi, które pomogą Ci przemyśleć strategię sprzedaży usług w internecie i sprawdzić, jakie są oczekiwania klientów danej branży, odkryć punkty zapalne oraz mocne strony Twojego biznesu i dowiedzieć się, jak wyróżnić się na tle konkurencji jako firma godna zaufania.
Materiały pomocnicze SAS Compass to:
Moduł 1 warsztatu, w ramach którego wprowadzimy Cię w tajniki SAS | Compass, a rezultatem będą spersonalizowane wytyczne dla Twojej firmy do wdrożenia w sprzedaży online + 10 Raportów SAS | AI.
Praca na realnych danych i cechach zidentyfikowanych dla Twojej firmy
Jak sprawić, by twoja usługa była sprzedawana jak produkty w Internecie? Kilka pierwszych wytycznych do wdrożenia na przykładzie Twojej firmy
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami