0
EN
szkolenia otwarte
12 - 13.06

Social Media Marketing

(623)
12 - 13.06 Social Media Marketing

Podstawowy

2 dni

Na żywo online

Pozostało 11 miejsc
1 590,00 zł 1 390,00 zł +23% VAT
Miejsca 11/12

Informacje o szkoleniu
Social Media Marketing 
(Serwisy społecznościowe)

To, co wyróżnia media społecznościowe spośród innych kanałów marketingowych, to możliwość ich wykorzystania zarówno przez duże korporacje, jak i małych przedsiębiorców. Tu każdy ma równe szanse, bo nie liczy się tylko wielkość budżetu, ale pomysł na komunikację, podejmowane aktywności i otwarty dialog z internautami.


Szkolenie Social Media Marketing to idealna propozycja dla osób, które chcą poznać najważniejsze kanały i narzędzia social media tak, aby móc skutecznie promować w nich swój biznes.

 

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Przywitanie, przedstawienie celu oraz agendy szkolenia.
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz omówienie projektów uczestników.
10:30

Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Czym jest social media marketing, czyli jak wykorzystać media społecznościowe do promocji biznesu.
  • Budowanie społeczności - case study.
  • Najważniejsze pojęcia.
  • Kluczowe platformy społecznościowe w Polsce - charakterystyka najpopularniejszych serwisów.
10:45

Strategiczne podejście do komunikacji w social mediach

  • Jakie cele można realizować w mediach społecznościowych i priorytetyzacja celów.
  • Wybór odpowiednich kanałów.
  • Generowanie pomysłów na treści - mini warsztat.
11:30

Przerwa kawowa

11:45

Facebook

  • Jak działa algorytm Facebooka w 2024 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Różne formy obecności na Facebooku: profil prywatny, grupy, strona firmowa.
  • Formaty treści dostępne na Facebooku i sposoby ich wykorzystania - omówienie konkrentych przykładów.
  • Nawigacja po Meta Business Suite.
  • Eye-catchery, czyli jak przykuć uwagę odbiorców.
  • Jak długo i jak często publikować swoje posty.
  • Analizowanie działań na Facebooku: co i jak mierzyć, dostępne statystyki.
  • Przydatne narzędzia.
  • Najważniejsze zmiany i nowości na Facebooku.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Instagram

  • Jak działa algorytm Instagrama w 2024 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Jak działają hahstagi na Instagramie.
  • 3 typy kont: prywatne, biznesowe, twórcy.
  • Skuteczne bio na Instagramie.
  • Przykładowe podejścia do komunikacji na Instagramie - case studies.
  • Posty, rolki, relacje - synergia działań.
  • Pomysły na rolki, ktore wykorzystasz w promocji biznesu.
  • Jak często publikować treści i jak długie powiny być.
  • Analizowanie działań na Instagramie.
  • Przydane narzędzia do planowania wyglądu feedu, tworzenia relacji i rolek.
  • Konkursy na Instagramie i Facebooku - checklista i dobre praktyki.
17:00

Podsumowanie pierwszego dnia

  • Czy Facebook umiera - przyszłość serwisu, zmiany i trendy.
  • Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.
10:00

Powitanie

  • Społecznościowa rozgrzewka i powtórka wiadomości.
10:15

TikTok

  • Jak działa algorytm TikToka i co wpływa na wyświetlenie treści.
  • Przykłady skutecznej komunikacji marek na TikToku - case studies.
  • Przykładowe scenariusze mikowideo.
  • Elementy, które ułatwiają zrozumienie wideo.
11:45

Przerwa kawowa

12:00

LinkedIn

  • Jak działa algorytm LinkedIn w 2024 roku i jak wpływa to na wyświetlenia treści.
  • Profil osobisty vs konto biznesowe - synergia działań.
  • Profil osobisty krok po kroku - checklista i ewaluacja dotychczasowych działań.
  • Typy treści dostępne na LinkedIn.
  • Taktyki skutecznej komunikacji wraz z przykładami.
  • Analiza działań.
13:00

Przerwa obiadowa

14:00

Twitter

  • Jak wygląda Twitter w 2024 roku i jak działa jego algorytm.
  • Czym jest Twitter Blue i jak wpływa na wyświetlenia treści.
  • Sztuka tworzenia komunikatów w 280 znakach - przykłady i ćwiczenia.
  • Dostępne typy publikacji.
  • Analiza działań.
15:00

YouTube

  • Jak działa algorytm na YouTube.
  • Przykładowe podejścia do komunikacji w tym kanale.
  • O czym pamiętać dodając film na YouTube.
  • YouTube Shorts - czym są i jak wykorzystać je w promocji marki.
15:30

Przerwa kawowa

15:45

Pinterest

  • Pinterest jako wizualna wyszukiwarka treści.
  • Typy treści na Pintereście.
  • Dodawanie pinów krok po kroku.
16:15

Trendy i inspiracje

  • Najnowsze trendy i zmiany w mediach społecznościowych, nadchodzące nowości.
  • Źródła wiedzy - skąd czerpać wiedzę i inspiracje oraz jak pozostawać na bieżąco.
17:00

Podsumowanie szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy zdobytej w ciągu dwóch dni szkolenia.
  • Sesja pytań i odpowiedzi.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów ds. marketingu i PRu

Chcących zrozumieć działanie poszczególnych serwisów społecznościowych oraz wykorzystać w pełni ich możliwości.

Brand managerów

Osób planujacych działania marki w Social Media, chcących poznać możliwości serwisów oraz najciekawsze przykłady komunikacji marek z całego świata.

Właścicieli MŚP

Chcących chcących lepiej poznać i zrozumieć zasady działania w mediach społecznościowych, w tym dobre i złe praktyki komunikacji.

Managerów ds. komunikacji

Chcących uzupełnić swoją wiedzę o mediach społecznościowych,
poznać najnowsze trendy 
oraz narzędzia z nimi związane.

Opinie naszych uczestników

Potrzebujesz przeszkolić więcej osób?

Dowiedz się wiecej o szkoleniach dedykowanych

Dowiedz się więcej

Szkolenia w pakiecie

Najczęściej zadawane pytania

Przejdź do FAQ

Czy po szkoleniu otrzymujemy certyfikat?
Po szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje imienny elektroniczny certyfikat, który można dodać do swojego profilu na LinkedIn.
Czy mogę zapisać na szkolenie więcej niż jedną osobę?
Tak. Zapisując kolejną osobę zapisujesz ją z 10% zniżką (5% w przypadku szkoleń DMI).
Kiedy najpóźniej mogę zrezygnować ze szkolenia?
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa, zgłoszonej najpóźniej na 10 dni roboczych przed datą rozpoczęcia szkolenia, możliwy jest udział w szkoleniu w kolejnym jego terminie. W przypadku powiadomienia o rezygnacji na mniej niż 10 dni roboczych przed szkoleniem, Zamawiający ponosi jego pełne koszty i nie ma możliwości wzięcia udziału w kolejnym jego terminie z wyjątkiem sytuacji, gdy powodem rezygnacji jest udokumentowane zdarzenie losowe (wypadek, choroba, siła wyższa) większości jego uczestników.
Kiedy najpóźniej mogę zapisać się na szkolenie?
Rezerwacja miejsca na szkoleniu odbywa się na podstawie opłaconej faktury proforma, a w szkoleniu może wziąć udział maksymalnie 15 uczestników. W związku z tym o zapisie na zajęcia decyduje kolejność zgłoszeń.
Czy podczas szkolenia pracujemy na własnych kontach?
Każdy z uczestników może podczas zajęć pracować na własnym koncie w omawianych narzędziach, dzięki czemu ma możliwość wdrażania zdobytej podczas szkolenia wiedzy. Jeżeli nie posiada konta w danym narzędziu z pewnością warto je założyć przed szkoleniem.
Jaka jest minimalna liczba osób, aby dana edycja szkolenia została uruchomiona?
Do startu danej edycji szkolenia niezbędna jest grupa 5 osób. Jeśli nie uda nam się z jakiś powodów zebrać takiej minimalnej grupy, poinformujemy Cię niezwłocznie o tej sytuacji i zaproponujemy wybór innego rozwiązania: zapis na kolejną edycję danego szkolenia, wybór innych naszych autorskich kursów z dostępnej oferty w ramach wpłaconej kwoty lub całkowity zwrot wpłaconych środków.
Czy po szkoleniu otrzymam prezentację z zajęć?
Każdy uczestnik po realizacji szkolenia otrzyma prezentację, którą trener posługiwał się podczas zajęć. Materiały dydaktyczne są udostępniane uczestnikom na naszej platformie e-learningowej na okres 1 roku z możliwością pobrania pliku PDF.

Podobne szkolenia

Social Media Marketing

1 590,00 zł 1 390,00 zł + 23% VAT

Inne terminy tego szkolenia w Warszawie w Krakowie Online

Social Media Marketing

Już wkrótce podamy kolejne terminy!

Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami

Na jakim etapie jesteś?