0
EN
szkolenia otwarte

Strategia Digital

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Strategia Digital
Online 19 wolnych miejsc

Informacje o kursie
Planowanie Strategii Digital

Planowanie strategii to jedna z kluczowych kompetencji organizacji. Zwłaszcza w czasie niestabilnej sytuacji społeczno - gospodarczej to właśnie dobrze opracowana strategia pozwala trzymać organizację w ryzach i przypomina o realizacji celów
i priorytetach podejmowanych działań. Jeśli pracujesz w marketingu, zajmujesz się sprzedażą lub komunikacją lub zarządzasz zespołem czy organizacją i chcesz, żeby Twoje działania były przemyślane i efektywne to szkolenie jest dla Ciebie.

Na tym kursie nie dowiesz się jaka powinna być strategia Twojej organizacji, nie znajdziesz gotowego rozwiązania szytego na miarę. Kurs ma dostarczyć Ci przede wszystkim wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia procesu strategicznego uwzględniającego wszystkie kluczowe elementy potrzebne do zaplanowania skutecznych działań w Twojej firmie. Dzięki temu będziesz przygotowany/a do tego aby zacząć planować, wdrażać i ewaluować działania digital marketingowe. Naszym celem jest pokazać Ci jak powinno wyglądać podejście strategiczne w organizacji i w jaki sposób wykorzystać to podejście do określania kluczowych celów i planowania działań w organizacji w oparciu o dane, a nie przeczucie. 

Program szkolenia

Moduł:
0

Wprowadzenie

  • Przywitanie
1

Wyznaczanie celu

  • Dlaczego warto wyznaczyć cel
2

Statystyki

  • Statystyki, którymi można analizować wyniki reklamy w internecie, część 1
  • Statystyki, którymi można analizować wyniki reklamy w internecie, część 2
3

Analityka internetowa

  • Narzędzia do analityki internetowej
  • Główne problemy analityki internetowej
  • Ciasteczka
  • Analiza danych, a zdrowy rozsądek
4

Narzędzia marketingu

  • Kluczowe narzędzia stosowane w marketingu
  • Narzędzia sprawdzające potencjał stworzonych produktów
5

Koncepcja 4P

  • Koncepcja 4P – cena
  • Koncepcja 4P – dystrybucja
  • Koncepcja 4P – dystrybucja – miejsce prowadzenia dystrybucji
  • Koncepcja 4P – dystrybucja –  E-commerce
  • Koncepcja 4P – promocja
  • Kluczowe elementy kampanii zasięgowej – zasięg, widoczność
  • Kluczowe elementy kampanii zasięgowej – dopasowanie
6

Kanały reklamowe

  • Cel kampanii performance
  • Kanały reklamowe
  • Reklama banerowa
  • Content i artykuły
  • Kanały poza internetem

 

7

Kreacje i praktyki reklamowe

  • Kreacja komunikacji w internecie
  • Praktyki stosowane we wszelkich procesach
  • Rady, które warto stosować w reklamie
8

Prawo w marketingu internetowym

  • Prawo
9

Zakończenie

  • Podziękowanie
  • Test wiedzy

Co zyskasz korzystając z tego kursu?

 

 

 

Po tym kursie będziesz gotowy/a na to, żeby wraz z zespołem zaplanować i skutecznie wdrożyć strategię digital, która przełoży się na realizację celów biznesowych Twojej firmy.

Dla kogo jest to szkolenie?

Specjalistów z zakresu poszczególnych dziedzin marketingu

 chcących poszerzyć swoją wiedzę o tematykę spoza ich specjalizacji

Specjalistów ds. digital marketingu 

 

pragnących zaktualizować swoją wiedzę

Do osób startujących w branży marketingu

chcących złapać szerszy kontekst by dowiedzieć się które aspekty ich interesować będą najbardziej

Dowiedz się więcej o naszych szkoleniach online

Skontaktuj się z nami

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?