Planowanie strategii to jedna z kluczowych kompetencji organizacji. Zwłaszcza w czasie niestabilnej sytuacji społeczno - gospodarczej to właśnie dobrze opracowana strategia pozwala trzymać organizację w ryzach i przypomina o realizacji celów
i priorytetach podejmowanych działań. Jeśli pracujesz w marketingu, zajmujesz się sprzedażą lub komunikacją lub zarządzasz zespołem czy organizacją i chcesz, żeby Twoje działania były przemyślane i efektywne to szkolenie jest dla Ciebie.
Na tym kursie nie dowiesz się jaka powinna być strategia Twojej organizacji, nie znajdziesz gotowego rozwiązania szytego na miarę. Kurs ma dostarczyć Ci przede wszystkim wiedzę i umiejętności do przeprowadzenia procesu strategicznego uwzględniającego wszystkie kluczowe elementy potrzebne do zaplanowania skutecznych działań w Twojej firmie. Dzięki temu będziesz przygotowany/a do tego aby zacząć planować, wdrażać i ewaluować działania digital marketingowe. Naszym celem jest pokazać Ci jak powinno wyglądać podejście strategiczne w organizacji i w jaki sposób wykorzystać to podejście do określania kluczowych celów i planowania działań w organizacji w oparciu o dane, a nie przeczucie.
Program szkolenia
Moduł:
0
Wprowadzenie
Przywitanie
1
Wyznaczanie celu
Dlaczego warto wyznaczyć cel
2
Statystyki
Statystyki, którymi można analizować wyniki reklamy w internecie, część 1
Statystyki, którymi można analizować wyniki reklamy w internecie, część 2
Koncepcja 4P – dystrybucja – miejsce prowadzenia dystrybucji
Koncepcja 4P – dystrybucja – E-commerce
Koncepcja 4P – promocja
Kluczowe elementy kampanii zasięgowej – zasięg, widoczność
Kluczowe elementy kampanii zasięgowej – dopasowanie
6
Kanały reklamowe
Cel kampanii performance
Kanały reklamowe
Reklama banerowa
Content i artykuły
Kanały poza internetem
7
Kreacje i praktyki reklamowe
Kreacja komunikacji w internecie
Praktyki stosowane we wszelkich procesach
Rady, które warto stosować w reklamie
8
Prawo w marketingu internetowym
Prawo
9
Zakończenie
Podziękowanie
Test wiedzy
Co zyskasz korzystając z tego kursu?
Poznasz kompleksowy przegląd narzędzi wykorzystywanych w marketingu
Dowiesz się co mierzyć i jak mierzyć, by uniknąć błędów
Poznasz różne typy mediów i ich specyfikę, by móc je efektywnie wykorzystać w swojej pracy
Zrozumiesz różnicę między poszczególnymi typami kampanii reklamowych i tym, jak je efektywnie prowadzić
Dowiesz się jak projektować efektywne kreacje
Dowiesz się o wybranych aspektach prawnych, na które należy zwrócić uwagę działając w marketingu
Po tym kursie będziesz gotowy/a na to, żeby wraz z zespołem zaplanować i skutecznie wdrożyć strategię digital, która przełoży się na realizację celów biznesowych Twojej firmy.
Dla kogo jest to szkolenie?
Specjalistów z zakresu poszczególnych dziedzin marketingu
chcących poszerzyć swoją wiedzę o tematykę spoza ich specjalizacji
Specjalistów ds. digital marketingu
pragnących zaktualizować swoją wiedzę
Do osób startujących w branży marketingu
chcących złapać szerszy kontekst by dowiedzieć się które aspekty ich interesować będą najbardziej
...jeśli chcesz otrzymywać od nas najlepsze informacje ze świata digital, zaproszenia na super eventy, wybrane elementy oferty i dedykowane akcje specjalne.
Dziękujemy!
Na twoją skrzynkę wysłaliśmy mail potwierdzający zapis do Socjopoczty.