0
EN
szkolenia otwarte

Trendy w digital marketingu

Ocena szkolenia (1)

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Trendy w digital marketingu
25.06 8 wolnych miejsc

Jak odbywają się nasze szkolenia w obliczu COVID-19?

Obecnie wszyscy się reorganizujemy, dlatego my również dostosowujemy się do zaleceń władz i dołączamy się do akcji #zostańwdomu. Dbając o bezieczeństwo trenerów i uczestników szkolenia, nasze zajęcia będą prowadzone w formie webinarów on-line w planowanych terminach.​​

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Trendy w digital marketingu" — Martyna Tarnawska

0:56 min

Informacje o warsztatach
Trendy w digital marketingu

Wiemy, że świat technologii, Internetu i innowacji w biznesie rozwija się za szybko. Za szybko, by za wszystkim nadążyć, zrozumieć, przeanalizować i móc wykorzystać w naszym biznesie.

Dlatego zaprojektowaliśmy jednodniowe szkolenie warsztatowo-inspiracyjne, dzięki któremu poznasz narzędzia, źródła i cenne case study wdrożeń trendów i ich rozwoju w świecie technologii, biznesu i innowacji.

Na spotkaniu łączymy teorię z praktyką - tłumaczymy różnicę między sygnałem, trendem, a makrotrendem. Opowiadamy o tym, jak identyfikować trendy, opisywać je, priorytetyzować i wykorzystywać w praktyce. Dostarczamy ćwiczeń i szablonów, które pomogą w codziennej pracy indywidualnej i zespołowej.

Drugą część szkolenia poświęcamy w całości sesji przeglądu trendów konsumenckich, audiowizualnych i mobilnych w działaniach marketingowych. Łączymy konwersatorium z ćwiczeniami praktycznymi, dzięki czemu uczestnicy zdobywają wiedzę, ale mają również okazję wymienić się wzajemnie doświadczeniem. 

 

Cena szkolenia: 1 060,00 zł netto + 23% VAT

Program szkolenia

10:00

Powitanie

  • Ćwiczenie warsztatowe na dzień dobry: Future Mapping - jakie trendy identyfikują uczestnicy szkolenia i jak je wartościują?
10:30

Trendy i makrotrendy - wprowadzenie

  • Nowa perspektywa interpretacji trendów - podejście humanocentryczne, z nastawieniem na potrzeby naszej grupy docelowej,
  • Makrotrendy psychospołeczne, które warunkują zmiany zachowań konsumentów (np. human brands, joyning, youniverse, fuzzynomics, playsumers). Praktyczne case studies.
11:45

Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

12:00

Trendset - narzędziownik współczesnego innowatora

  • Trendset, czyli wytłumaczenie, czym są i jak rozwijają się we współczesnym makretingu trendy,
  • Techniki szukania trendów i wykrywania ich sygnałów,
  • Poznanie narzędzi i źródeł, skąd czerpać wiedzę na temat trendów. Omówienie narzędzi takich jak: ProductHunt, Trendwatching, Google Trends and Google Consumer Barometer, a także wskazanie polecanych raportów i źródeł danych,
  • Stworzenie wspólnej biblioteczki cennych źródeł i narzędzi, która będzie służyła uczestnikom po szkoleniu.
13:00

Przerwa obiadowa

Czas na odpoczynek dla umysłu i ucztę dla duszy - wspólny spacer i obiad w jednej z lokalnych restauracji.

14:00

Customer 2030 - trendy konsumenckie

  • Nowa ścieżka konsumenta (Digital Customer Journey) i zmiany w jego zachowaniu.
  • Trendy behawioralne (mikro-momenty, voice search, mobile-first, shifting, multiscreening, all-in-one) i ich wpływ na komunikację,
  • Wirtualnie boci i asystenci - jak będzie rozwijał się ten trend i jak możemy go wykorzystać już teraz?
  • Trendy wpływu (influencer marketing, user generated content, employee advocacy) i pojęcie wiarygodności, transparencji i zaufania konsumentów w erze digital,
  • Pokolenie postdemograficzne vs generacja Z, Y, X - jakie zmiany i różnice widzimy w kolejnych pokoleniach? 
  • Generacja Z- dyskusja na temat zmian zachowań konsumentów, próba przekazania światopoglądu najmłodszych odbiorców i tego, jak konsumują Internet,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
15:00

Video 2.0 

  • Ewolucja treści audiowizualnych - od wideo linearnego, po VOD, semi-live i live streaming,
  • Storydoing jako nowy storytelling. Jak zmienia się sposób prowadzenia narracji o naszych produktach i usługach w dobie nowych trendów? Trend historii efemerycznych (Stories),
  • Przedstawienie możliwych do wdrożenia trendów i nowych rozwiązań w zakresie tworzenia wideo. Omówione zostaną m.in. short video, virtual reality i augmented reality.
  • Trendy azjatyckie w sektorze wideo - przegląd najciekawszych zastosowań i przykładów na rynku, który dominuje w treści video.
  • Social shopping - zmiana podejścia do ścieżki zakupowej i procesu podejmowania decyzji konsumenckich.
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
16:00

Mobile

  • Potencjał interaktywnych reklam, ekosystemu naklejek, filtrów i emoji,
  • Potęga komunikatorów i ich wpływ na budowanie relacji z odbiorcami,
  • Nowoczesna komunikacja wizualna - przegląd angażujących formatów,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
17:00

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Przykłady niestandardowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,
  • Trendy azjatyckie jako inspiracja do poszukiwania kolejnych trendów w zakresie marketingu,
  • Co dalej? Sesja pytań i odpowiedzi

.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących komunikację oraz strategów

Chcących planować działania marki zgodnie z najnowszymi trendami.

Pracowników agencji reklamowych

Poszukujących uaktualnienia wiedzy, poznania nowych rozwiązań które pozwolą w jeszcze bardziej efektywny sposób wykorzystywać dostępne kanały.

Osób potrzbeujących przeglądu najnowszych trendów

Poszukujących interesujących przykładów wykorzystania najnowszych trendów, innowacji, technologii.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?