0
EN
szkolenia otwarte
24.11

Trendy w digital marketingu

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Trendy w digital marketingu

Program szkolenia

9:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
9:15

Trendy

  • Przedstawienie nowych trendów w marketingu: potęga komunikacji wizualnej, short-video, semi-live, czas mobile, livestreaming,
9:45

Nowe aplikacje vol. 1: Periscope, Facebook Live

  • Livestreaming - mechanika i specyfika,
  • Periscope vs Facebook Live - porównanie funkcjonalności aplikacji,
  • Omówienie case studies marek, który wykorzystują format livstreamingu,
10:15

Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

10:30

Wprowadzenie do Snapchata

  • Grupa docelowa – charakterystyka użytkowników Snapchata
  • Mechanika serwisu – konfiguracja, nawigacja w aplikacji, nawiązywanie relacji, wysyłanie Snapów, funkcja „story”, filtry, efekty i opisy
  • Dodatkowe funkcje – Snapchat discover, funkcja „na żywo” i chat, ustawienia prywatności, reklama
  • Tips&tricks
11:30

Snapchat w portfolio marki

  • Przykłady wykorzystania Snapchata w marketingu, dobre praktyki i wskazówki,
  • Zasady efektywnego tworzenia treści na Snapchat’cie,
  • Cele i efekty – jak mierzyć efektywność działań na Snapchat’cie,
  • Jak robią to inni – case studies marketingowych działań marek w różnych branżach.
12:00

Przerwa kawowa

Krótka przerwa na kawę oraz wymianę doświadczeń z pozostałymi uczestnikami

12:00

Instagram, czyli potęga komunikacji wizualnej

  • Grupa docelowa – charakterystyka użytkowników Instagrama
  • Mechanika serwisu – podstawowe funkcje, nawigacja, wykorzystanie hashtagów, dystrybucja treści,
  • Instagram Stories - mechanika, dobre przykłady i alternatywa Snapchata,
  • Wyznaczanie celów, mierzenie efektywności, optymalizacja działań
  • Dodatkowe narzędzia, aplikacje i serwisy wspierające tworzenie treści i działania marketingowe na Instagramie
  • Jak robią to inni – case studies marketingowych działań marek w różnych branżach
13:30

Nowe aplikacje vol. 2: Spotify i Tinder

  • Spotify - przykłady formatów reklamowych.
  • Tinder - niestandardowe narzędzie do budowania społeczności z grupą odbiorców, mechanika, specyfika i przykłady wykorzystania w kampaniach,
14:00

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Przykłady niestandardowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji
  • Sesja pytań i odpowiedzi


indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Zobacz jak wyglądają konsultacje online

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących komunikację oraz strategów

Chcących planować działania marki zgodnie z najnowszymi trendami.

Pracowników agencji reklamowych

Poszukujących uaktualnienia wiedzy, poznania nowych rozwiązań które pozwolą w jeszcze bardziej efektywny sposób wykorzystywać dostępne kanały.

Osób potrzbeujących przeglądu najnowszych trendów

Poszukujących interesujących przykładów wykorzystania najnowszych trendów, innowacji, technologii.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?