0
EN
szkolenia otwarte

Trendy w digital marketingu

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Trendy w digital marketingu
18.06 7 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Trendy w digital marketingu" — Martyna Tarnawska

0:56 min

Program szkolenia

9:00

Powitanie

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Wymiana doświadczeń z uczestnikami szkolenia
  • Ćwiczenie warsztatowe: Future Mapping - jakie trendy identyfikują uczestnicy szkolenia i jak je wartościują?
9:45

Trendy

  • Przedstawienie wybranych makrotrendów w digital marketingu. Omówione zostaną m.in. digital experiences, status seekers, youniverse, playsumers, human brands, fuzzynomics.
  • Nowa perspektywa interpretacji trendów - podejście humanocentryczne, z nastawieniem na potrzeby naszej grupy docelowej.
10:45

Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:00

Trendset - narzędziownik współczesnego innowatora

  • Trendset, czyli wytłumaczenie, czym są i jak rozwijają się we współczesnym makretingu trendy,
  • Techniki szukania trendów i wykrywania ich sygnałów,
  • Poznanie narzędzi i źródeł, skąd czerpać wiedzę na temat trendów. Omówienie narzędzi takich jak: ProductHunt, Trendwatching, Trendexplorer, Google Trends and Google Consumer Barometer, a także wskazanie polecanych raportów i źródeł danych.
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Radar
11:30

Customer 2020 - trendy konsumenckie

  • Nowa ścieżka konsumenta i zmiany w jego zachowaniu.
  • Omówione zostaną m.in. trendy takie jak: mikro-momenty, voice search, digital natives, social shopping, conversational shopping, chatboty i wirtualni asystenci, shifting i multi-screening,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas.
12:30

Generacja Z - influencer marketing, native advertising i user generated content

  • Dyskusja na temat zmian zachowań konsumentów, próba przekazania światopoglądu najmłodszych odbiorców i tego, jak konsumują Internet,
  • Jakie trendy i zachowania dotyczą najmłodszych konsumentów, jak do nich dotrzeć i zrozumieć ich potrzeby,
  • Wspólna analiza wcześniej przygotowanych case studies.
13:00

Przerwa obiadowa

Czas na odpoczynek dla umysłu i ucztę dla duszy - wspólny spacer i obiad w jednej z lokalnych restauracji.

14:00

Video 2.0 

  • Ewolucja treści audiowizualnych - od wideo linearnego, po VOD, semi-live i live streaming,
  • Storydoing jako nowy storytelling. Jak zmienia się sposób prowadzenia narracji o naszych produktach i usługach w dobie nowych trendów?
  • Przedstawienie możliwych do wdrożenia trendów i nowych rozwiązań w zakresie tworzenia wideo. Omówione zostaną m.in. short video, virtual reality i augmented reality.
15:00

Mobile

  • Potencjał nteraktywnych reklam, ekosystemu naklejek, filtrów i emoji,
  • Potęga komunikatorów i ich wpływ na budowanie relacji z odbiorcami,
  • Nowoczesna komunikacja wizualna,
  • HTML5, apklikacje mobilne i hybrydowe,
16:00

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Przykłady niestandardowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,
  • Trendy azjatyckie jako inspiracja do poszukiwania kolejnych trendów w zakresie marketingu,
  • Sesja pytań i odpowiedzi

.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących komunikację oraz strategów

Chcących planować działania marki zgodnie z najnowszymi trendami.

Pracowników agencji reklamowych

Poszukujących uaktualnienia wiedzy, poznania nowych rozwiązań które pozwolą w jeszcze bardziej efektywny sposób wykorzystywać dostępne kanały.

Osób potrzbeujących przeglądu najnowszych trendów

Poszukujących interesujących przykładów wykorzystania najnowszych trendów, innowacji, technologii.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?