0
EN
szkolenia otwarte

Trendy w digital marketingu

Ocena szkolenia ()

Inne terminy tego szkolenia w Krakowie w Warszawie Online

Trendy w digital marketingu
22.08 7 wolnych miejsc 29.11 8 wolnych miejsc

Poznaj trenera i dowiedz się więcej o szkoleniu

Zapowiedź szkolenia „Trendy w digital marketingu" — Martyna Tarnawska

0:56 min

Program szkolenia

9:00

Powitanie

  • Ćwiczenie warsztatowe na dzień dobry: Future Mapping - jakie trendy identyfikują uczestnicy szkolenia i jak je wartościują?
9:30

Trendy - wprowadzenie

  • Nowa perspektywa interpretacji trendów - podejście humanocentryczne, z nastawieniem na potrzeby naszej grupy docelowej,
  • Makrotrendy psychospołeczne, które warunkują zmiany zachowań konsumentów (np. human brands, joyning, youniverse, fuzzynomics, playsumers). Praktyczne case studies.
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Radar, które pozwoli lepiej zrozumieć omawiane trendy i odpowiedzieć sobie na pytanie jak i kiedy wykorzystać je w naszej firmie i komunikacji? 
10:45

Przerwa kawowo-babeczkowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy uczestnikom szkolenia smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:00

Trendset - narzędziownik współczesnego innowatora

  • Trendset, czyli wytłumaczenie, czym są i jak rozwijają się we współczesnym makretingu trendy,
  • Techniki szukania trendów i wykrywania ich sygnałów,
  • Poznanie narzędzi i źródeł, skąd czerpać wiedzę na temat trendów. Omówienie narzędzi takich jak: ProductHunt, Trendwatching, Trendexplorer, Google Trends and Google Consumer Barometer, a także wskazanie polecanych raportów i źródeł danych,
  • Stworzenie wspólnej biblioteczki cennych źródeł i narzędzi, która będzie służyła uczestnikom po szkoleniu.
11:30

Customer 2020 - trendy konsumenckie

  • Nowa ścieżka konsumenta (Digital Customer Journey) i zmiany w jego zachowaniu.
  • Trendy behawioralne (mikro-momenty, voice search, mobile-first, shifting, multiscreening, all-in-one) i ich wpływ na komunikację,
  • Wirtualnie boci i asystenci - jak będzie rozwijał się ten trend i jak możemy go wykorzystać już teraz?
  • Trendy wpływu (influencer marketing, user generated content, employee advocacy) i pojęcie wiarygodności, transparencji i zaufania konsumentów w erze digital,
  • Pokolenie postdemograficzne vs generacja Z, Y, X - jakie zmiany i różnice widzimy w kolejnych pokoleniach? 
  • Generacja Z- dyskusja na temat zmian zachowań konsumentów, próba przekazania światopoglądu najmłodszych odbiorców i tego, jak konsumują Internet,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
13:00

Przerwa obiadowa

Czas na odpoczynek dla umysłu i ucztę dla duszy - wspólny spacer i obiad w jednej z lokalnych restauracji.

14:00

Video 2.0 

  • Ewolucja treści audiowizualnych - od wideo linearnego, po VOD, semi-live i live streaming,
  • Storydoing jako nowy storytelling. Jak zmienia się sposób prowadzenia narracji o naszych produktach i usługach w dobie nowych trendów? Trend historii efemerycznych (Stories),
  • Przedstawienie możliwych do wdrożenia trendów i nowych rozwiązań w zakresie tworzenia wideo. Omówione zostaną m.in. short video, virtual reality i augmented reality.
  • Trendy azjatyckie w sektorze wideo - przegląd najciekawszych zastosowań i przykładów na rynku, który dominuje w treści video.
  • Social shopping - zmiana podejścia do ścieżki zakupowej i procesu podejmowania decyzji konsumenckich.
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
15:00

Mobile

  • Potencjał interaktywnych reklam, ekosystemu naklejek, filtrów i emoji,
  • Potęga komunikatorów i ich wpływ na budowanie relacji z odbiorcami,
  • Nowoczesna komunikacja wizualna - przegląd angażujących formatów,
  • HTML5, aplikacje mobilne i hybrydowe,
  • Ćwiczenie warsztatowe: Consumer Trend Canvas w celu lepszego zrozumienia i próby wdrożenia wybranych trendów w firmie.
16:00

Podsumowanie i zakończenie szkolenia

  • Przykłady niestandardowych kampanii z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacji,
  • Trendy azjatyckie jako inspiracja do poszukiwania kolejnych trendów w zakresie marketingu,
  • Co dalej? Sesja pytań i odpowiedzi

.
indywidualne konsultacje

1 godzina indywidualnych konsultacji po szkoleniu

Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.

Opinie naszych uczestników

Dla kogo jest to szkolenie?

Osób planujących komunikację oraz strategów

Chcących planować działania marki zgodnie z najnowszymi trendami.

Pracowników agencji reklamowych

Poszukujących uaktualnienia wiedzy, poznania nowych rozwiązań które pozwolą w jeszcze bardziej efektywny sposób wykorzystywać dostępne kanały.

Osób potrzbeujących przeglądu najnowszych trendów

Poszukujących interesujących przykładów wykorzystania najnowszych trendów, innowacji, technologii.

 

Podobne szkolenia

Na jakim etapie jesteś?