Nadchodzi 2 edycja konferencji o pracy hybrydowej
Zapraszamy na drugą edycję konferencji online o pracy hybrydowej. Co na Ciebie czeka? Panele dyskusyjne live, prelekcje VOD, pigułki wiedzy, case studies, warsztaty i networking. Wszystko, co może ułatwić zarządzanie zespołem w modelu rozproszonym lub w nim funkcjonować.

Po co organizujemy konferencję o pracy hybrydowej?
Dzisiejsza rzeczywistość przewartościowała znane nam do tej pory modele pracy. Ten tradycyjny, stacjonarny, oczywiście się zachował i w wielu przypadkach nic nie wskazuje na to, że miałby się zmienić. Powszechniejsze, m.in. ze względu na bezpieczeństwo i lockdown, stały się także praca hybrydowa i praca zdalna.
Według danych GUS na koniec września 2020 roku udział osób, które pracowały zdalnie w związku z sytuacją epidemiczną w ogólnej liczbie pracujących objętych badaniem, wyniósł 5,8 procent. Co oznacza, że w III kwartale skala wykorzystania pracy zdalnej w sektorze prywatnym była większa niż w sektorze publicznym. Badania pokazały również, że w Warszawie co 6 pracujący przeszedł na pracę zdalną. Co można wywnioskować z tych danych? Na przykład, że z pracą zdalną a także hybrydową zmierzyło się wielu pracodawców i pracowników. Zebrane przez ten rok doświadczenie może zaprocentować.
Dane te zmuszają do refleksji nad zarządzaniem zespołem. Być może to już czas, by przejść na model pracy hybrydowej? W wielu przypadkach jest on bardziej efektywny i przynosi lepsze wyniki niż praca “od do” przy biurku w firmie czy home office.
Trend pracy elastycznej rośnie i na razie nic nie wskazuje na to, by miał się zatrzymać. Bo skoro wychodząc poza sztywne ramy można pracować równie wydajnie, dlaczego by nie zostać przy tym modelu.
W czasie #PracaHybrydowaKonferencja właśnie tego chcemy Cię nauczyć. Jak zarządzać zespołem, jak współpracować, gdy jego część jest rozproszona po całym kraju i jak dbać o relacje w firmie, aby praca hybrydowa była owocna.
Czym różni się tegoroczna edycja #PracaHybrydowaKonferencja od poprzedniej?
Poprzednia edycja #PracaHybrydowaKonferencja oscylowała wokół trzech tematów: procesy, narzędzia i ludzie. Tym razem to właśnie człowieka stawiamy na pierwszym miejscu, budując wokół niego 3 całkiem nowe bloki tematyczne:
-
rola lidera,
-
współpraca,
-
emocje i relacje.
Te 3 zagadnienia mają być dla Ciebie drogowskazem do przyswajania wiedzy o pracy w modelu rozproszonym. Chcemy, byś skupił się nie tylko na zarządzaniu zespołem. Ważna jest też umiejętność egzekucji zadań w pracy na odległość i budowanie dobrych relacji w grupie. Dobra energia sprawia, że zespół pracuje bardziej efektywnie. Niestety, często o tym zapominamy, skupiając się tylko na taskach i dowożeniu wyników.
Panel dyskusyjny live podzieliliśmy w podobny sposób. Z tą różnicą, że podczas wirtualnego spotkania na żywo, czekają na Ciebie nie 3, a 4 bloki tematyczne. Poszerzyliśmy go o wstęp, w czasie którego zderzymy perspektywę wdrażania modelu hybrydowego i lekcji z tego płynących w dużej organizacji - Orange Polska - z perspektywą małej firmy - Socjomanii. Taki prolog będzie dobrym pretekstem do dalszych dyskusji.
Warsztaty to kolejna nowość w programie konferencji o pracy hybrydowej. 2-godzinne spotkanie zatytułowane „Problem-solving w nowej rzeczywistości” ma nauczyć liderów, jak przeprowadzić podobny proces rozwiązywania problemów w modelu rozproszonym pracy. To wyjątkowy element naszej konferencji - dla wybranych. Nie tylko dlatego, że mamy jedynie 15 miejsc. Dedykujemy go najbardziej ambitnym, żądnym wiedzy i poszukującym inspiracji liderom, którzy chcą wiedzieć, jak skutecznie rozwiązywać problemy w grupie. A nie oszukujmy się. Te zawsze się pojawiają.
Program - czyli jak poruszać się po konferencji o pracy hybrydowej
Skoro konferencja mówi o pracy w modelu hybrydowym, to nie wyobrażaliśmy sobie, że jej program miałby być realizowany w inny sposób. Nie ma spotkań na żywo w budynku, zachowujemy więc wszystkie standardy bezpieczeństwa, a mimo to dajemy Ci poczucie brania udziału w konferencji.
Pierwszy etap #PracaHybrydowaKonferencja to platforma VOD, na której już czeka 25 prelekcji w 3 blokach tematycznych opisanych wyżej. Do tego dodaliśmy pigułki wiedzy, które porządkują zebrane wskazówki i case studies ekspertów z takich organizacji jak Ringier Axel Springer Polska, Netguru, Orange, BNP Paribas Cardiff czy NOBL Collective. Sprawdź szczegółowy
Nagrania na platformie są dostępne przez rok. Możesz je odtworzyć w każdej chwili i wracać, kiedy będziesz mieć taką potrzebę. Wygodne, prawda?
PLATFORMA VOD - PRELEKCJE
Drugi etap to panel dyskusyjny live, który odbędzie się 19 maja. Jest clue całego wydarzenia i tej części najbardziej nie możemy się doczekać! Nie ma nic bardziej ekscytującego w czasie konferencji, niż spotkania na żywo z panelistami, możliwość zadawania pytań i networking.
Wydarzenie live podzieliliśmy za to na 4 bloki:
-
The Future of Hybrid Leadership (panel w języku angielskim)
Zaproszeni paneliści:
-
Mark Dekan (CEO w Ringier Axel Springer Polska)
-
Frank Bekkers (CEO w Mobile Vikings Polska)
-
Tina Sobocińska (HR Director, HR Transformation Leader)
-
Inaki Escudero (Curator of Changes of Tomorrow Newsletter at Hyper Island)
-
Szymon Lisowski (CEO, Socjomania)
-
Rola lidera - przegląd praktyk i sprawdzonych taktyk, jak lider może sobie radzić z wyzwaniami pracy hybrydowej.
Zaproszeni paneliści:
-
Ewa Serwa (Project Portfolio Manager, Santander Consumer Bank SA)
-
Agata Polak (Head of HR at VOX CAPITAL GROUP)
-
Joanna Kucharska (CHRO, Sii Polska)
-
Adam Piwek (Communications & Content Marketing Manager, Goldenline)
-
Katarzyna Młynarczyk (co-founder, Socjomania)
-
Współpraca - jak zwiększyć efektywność współpracy w zespołach rozproszonych?
Zaproszeni paneliści:
-
Iwo Szapar (Co-founder, Remote-how)
-
Tatiana Shveikus (Growth Specialist, Netguru)
-
Zuzanna Przybyła (Founder, World is Your Office)
-
Kaja Prystupa-Rządca & Nikolay Kirov (Kirov Strategic Negotiators)
-
Anna Żurek (Digital Strategy Lead, Socjomania)
-
Emocje & relacje - jak być razem - zdalnie?
Zaproszeni paneliści:
-
Magda Ferretti (remote work expert, organisational psychologist)
-
Katarzyna Gaweł-Brudkiewicz (Group Communications Manager w Ringier Axel Springer Polska)
-
Anna Styrylska (Marketing Director, Veracomp Exclusive Networks)
-
Martyna Broda (Trener Biznesu, World is Your Office)
-
Katarzyna Rząsa (Digital Employer Branding Strategy Lead, Socjomania)
PROGRAM PANELU LIVE
Chcesz być najlepszym liderem? Weź udział w #PracaHybrydowaKonferencja
Jeśli lubisz wdrażać nowe procesy w firmie, testować rozwiązania i szukać tych najbardziej efektywnych, a do tego ważne są dla Ciebie w pracy z ludźmi, to wydarzenie z pewnością jest dla Ciebie. Prawdopodobnie po przeczytaniu tego tekstu masz jeszcze więcej pytań odnośnie pracy hybrydowej. Czy wprowadzić ją do firmy? Czy zespół poradzi sobie z takim modelem? Czy zostawić go na stałe? #PracaHybrydowaKonferencja na pewno pomoże Ci znaleźć na nie odpowiedzi.