Rozwiązanie?
Szkolenie dla sklepów dystrybuujących produkty marki Fossil - Fossil Polska wspierając działania dystrybutorów współpracujących z marką zaproponował dla nich szkolenie. Uczestnikami szkolenia byli niezależni dystrybutorzy handlowi oraz przedstawiciele salonów zegarmistrzowskich, którzy w swojej ofercie posiadają zegarki dostarczane przez Fossil. Zostały zorganizowane 2 szkolenia dla dystrybutorów - podstawowe oraz średnio zaawansowane.
Szkolenie 1 - podstawowe - celem szkolenia było pokazanie podmiotom komunikującym się z Klientem docelowym jak dobrze prowadzić komunikację w social media. Podczas szkolenia Konsultant Socjomanii przedstawił zalety prowadzenia komunikacji w mediach społecznościowych (skupiono się na Facebooku i Instagramie) oraz wpływ działań social media na efekty sprzedażowe on-line i off-line.
Szkolenie 2 - średnio zaawansowane - podczas szkolenia Konsultant Socjomanii zwrócił uwagę na trendy w e-commerce, przedstawił dobre praktyki kampanii płatnych na Facebooku i Instagramie, a także pokazał w jaki sposób dobrać strategię contentową do określonych grup docelowych.
Szkolenie wewnętrzne dla Zespołu Fossil Polska - szkolenie dla zespołu wewnętrznego Fossil także zostało zrealizowane w dwóch etapach - podstawowym oraz średnio zaawansowanym.
Szkolenie 1 - podstawowe - tematem szkolenia były działania na Facebooku i Instagramie. Tematyka poruszana przez Konsultanta odnosiła się zarówno do działań organicznych jak i płatnych w obu serwisach. Celem szkolenia było omówienie kwestii technicznych, przejście przez elementy związane z publikacją treści oraz omówienie elementów strategii content marketingowej. Konsultant omówił także poszczególne formaty reklamowe, sposoby targetowania reklam oraz przedstawił branżowe case studies.
Szkolenie 2 - średnio zaawansowane - celem drugiego szkolenia było przedstawienie w jaki sposób analizować statystyki z mediów społecznościowych pod kątem efektywności kampanii (Google Analytics), omówienie procesu planowania kampanii na Facebooku i Instagramie oraz przedstawienie dostępnych formatów reklam i opcji zaawansowanych.
Audyt SEO/SEM oraz audyt UX - kolejnym etapem współpracy Socjomanii i Fossil było przeprowadzenie audytów SEO/SEM oraz UX dla wybranych dystrybutorów współpracujących z marką Fossil.
Konsultant Socjomanii przeanalizował widoczność strony w wyszukiwarce Google, treści na stronie pod kątem SEO, dokonał analizy technicznej strony oraz przeanalizował wyniki sponsorowane (typy, wygląd reklam oraz kreacje).
Audyt UX miał na celu wskazanie jak największej ilości błędów, które mogą zniechęcać użytkowników do zakupów lub im je utrudniać. Podczas audytu dla 5 wybranych dystrybutorów marki Fossil, Konsultant Socjomanii przeanalizował główną nawigację strony, strukturę strony głównej, sposób filtrowania produktów, wyszukiwarkę na stronie, strony produktowe oraz koszyk. Audyt zawierał wnioski możliwe do wdrożenia, rekomendacje oraz przykłady korzystnych rozwiązań.
Szkolenia dla Zespołu Fossil Polska
Content marketing i SEO w strategii digital - podczas szkolenia dla zespołu marki Fossil Konsultant Socjomanii omówił najnowsze trendy w content marketingu, rolę content marketingu w strategii digital, jak efektywnie działać pod kątem SEO oraz jak współpracować z influencerami.
Szkolenie Performance Marketing - celem szkolenia dla zespołu marki Fossil było zdobycie wiedzy i kompetencji w planowaniu efektywnych działań reklamowych sklepów internetowych, poznanie efektywnościowych modeli rozliczeniowych wykorzystywanych przez branżę e-commerce, oraz poznanie w jaki sposób prawidłowo mierzyć osiągane efekty i prowadzić optymalizację kampanii.
Reklama na Facebooku - celem szkolenia dla zespołu Fossil było poznanie możliwości reklamowych Facebooka oraz procesu przygotowywania i tworzenia kampanii reklamowych. Zespół Fossil poznał także nowe formaty i narzędzia związane z działaniami reklamowymi na Facebooku oraz możliwości targetowania kampanii marketingowych.