0
EN
case study

GS1

Strategia obecności na LinkedIn

ikona

Jaki był problem?

GS1 to globalna organizacja zajmująca się standaryzacją w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw w wielu branżach na rynku. GS1 posiada oddziały w 114 krajach. GS1 Polska dotychczas była nieco aktywna na Company Page na LinkedIn, jednak rozwój serwisu i wzrost liczby przedsiębiorców, którzy mogą skorzystać z produktów GS1 skłonił firmę do zaproponowania wybranej grupie ekspertów zwiększenia aktywności na tym serwisie i promocji treści firmowych i branżowych.

ikona

Rozwiązanie?

Pierwszym krokiem w projekcie było dedykowane szkolenie z LinkedIn - uczestnicy otrzymali informacje jak odpowiednio uzupełnić profil osobowy, profil eksperta a także w jakim formacie warto prowadzić publikację, co publikować, żeby angażowało użytkowników i jak często.

Działania z wykorzystaniem profili osobowych przyniosły na tyle satysfakcjonujące rezultaty, że GS1 Polska poprosiło nas następnie o stworzenie strategii obecności firmy na LinkedIn.

Aby odpowiednio zrozumieć branżę m.in. TSL, GSDN, e-commerce i ochrony zdrowia zorganizowaliśmy spotkanie z ekspertami GS1 dzięki którym doszczegółowiliśmy grupę docelową, stworzyliśmy persony i taktyki.

ikona

Efekty?

Efektem współpracy z GS1 Polska było powstanie kilkunastu odpowiednio wypełnionych profili eksperckich na LinkedIn oraz aktywność ekspertów w swoich dziedzinach zainteresowania (polubienia, dzielenie się treściami własnymi oraz ze strony www GS1 Polska).

Dla firmy powstał dokument strategiczny stworzony w metodologii SOSTAC, który ujmował cele, strategie, taktyki, aktywności oraz możliwości analizy podejmowanych przez firmę i pracowników działań.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Bartłomiej Rak

[email protected]

696 024 082

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?