Efekty?
Efektem współpracy Socjomanii i PKO Banku Polskiego było uspójnienie wiedzy i inspiracja uczestników w zakresie dobrych praktyk dotyczących komunikacji w digitalu uwzględniając kwestie UX oraz SEO.
Kontynuacją ścieżki rozwojowej było poprowadzenie wykładu dla grupy 100 osób zajmujących się produktami banku. Tematem wykładu inspiracyjnego były kwestie SEO oraz webwriting.
Opinia po szkoleniu Patryka Korusa, Kierownika Zespołu Sprzedaży Cyfrowej i Wsparcia Usług w PKO Bank Polskim:
Firma Socjomania Sp. z o.o. przeprowadziła dedykowane szkolenie oraz wystąpienie inspiracyjne z zakresu zasad i dobrych praktyk komunikacji w digitalu dla ponad 100 osób z różnych działów PKO Banku Polskiego. Tematyka uwzględniała aspekty pozycjonowania (SEO), zasady content marketingu, copywritingu, a także webwritingu.
Socjomania zaprezentowała bardzo rzetelne podejście, duże zaangażowanie oraz otwartość na nasze potrzeby. Bardzo wysoko oceniam poziom przygotowania Trenera - Martyny Tarnawskiej, jakość przygotowanych materiałów oraz zaprezentowane treści merytoryczne. Jednym ze szczególnych wyzwań było znalezienie dla nas narzędzia, które ułatwi tworzenie i optymalizację treści. Trener Socjomanii omówił możliwości wybranych narzędzi i potencjał zoptymalizowania ich pod potrzeby Banku.
Podczas szkolenia i wykładu inspiracyjnego uczestnicy uspójnili wiedzę oraz poznali nowe narzędzia digital zwiększające efektywność działań. Z pełnym przekonaniem mogę polecić usługi firmy Socjomania.