Jaki był problem?
Codecool to międzynarodowa sieć szkół programowania, mająca swoje oddziały w Krakowie, Warszawie, Budapeszcie, Miskolcu i Bukareszcie. Została założona w 2014 roku przez doświadczonych managerów firm informatycznych, którzy wierzą, że programowanie może zmienić miejsce pracy i życie na lepsze.
Dlatego właśnie marka stara się zrewolucjonizować sposób, w jaki ludzie i organizacje uczą się, rozwijają i kształcą poprzez lifelong learning, planowanie kariery i zarządzanie pracownikami. Sieć oferuje praktyczne kursy programowania z wykorzystaniem innowacyjnych metod szkoleniowych. Codecool daje swoim studentom również możliwość skorzystania z gwarancji zatrudnienia w zawodzie dzięki współpracy firmy z licznymi partnerami na rynku IT.
Codecool od początku istnienia zwraca dużą uwagę na doświadczenie klientów (customer experience). Dynamiczny rozwój usługi (nowe lokalizacje, kursy, więcej studentów) stworzył potrzebę przepracowania user experience swojej grupy docelowej - obecnych studentów jak i potencjalnych kandydatów. Marka, w reprezentacji CMO i Marketing Managera na rynek polski, zgłosiła chęć lepszego zrozumienia problemów, potrzeb klientów oraz ich ścieżki (customer journey), by odpowiedzieć na nowe wyzwania rynku kursów programistycznych.
3 składowe doświadczenia klienta (CX) dla marki Codecool | Slajd z raportu podsumowującego projekt Customer Experience Mapping dla Codecool
Celem Codecoola było zrozumienie kompleksowej ścieżki klienta/kandydata (customer journey), udoskonalenie customer experience, wykorzystanie metodyki service design do stworzenia innowacyjnych rozwiązań, a finalnie - możliwość optymalizacji swojego biznesu.