Jaki był problem?
Lasy Państwowe to największa w Unii Europejskiej organizacja zarządzająca lasami należącymi do Skarbu Państwa. Gospodarują na niemal jednej trzeciej powierzchni Polski! W 2014 roku z zapytaniem o organizację szkolenia dedykowanego dla kilkunastu przedstawicieli nadleśnictw, którzy prowadzą profile w serwisie Facebook, zgłosiło się do nas Centrum Informacyjne Lasów Państwowych - jednostka zajmująca się promocją LP. Klient zgłaszał, że osoby, które będą na szkoleniu radzą sobie z prowadzeniem stron na Facebooku całkiem dobrze, a efektem szkolenia powinno być wyrównanie poziomu pomiędzy uczestnikami oraz wdrożenie fundamentów strategii tak, aby komunikacja prowadzona na różnych profilach była spójna.
Tak zaczęła się nasza współpraca, która trwa nieprzerwanie od tamtego okresu. W tym momencie Lasy Państwowe prowadzą na Facebooku 220 profili (06.2018.), a zespół „leśnych administratorów” jest jednym z największych zespołów zarządzających komunikacją w mediach społecznościowych w Polsce.
W ramach dalszej współpracy adresowaliśmy następujące potrzeby:
- zarządzania sytuacją kryzysową oraz wypracowania podstaw strategii antykryzysowej (2015)
- przeszkolenia ponad 100 administratorów, którzy dopiero ropoczynali działania w serwisie Facebook (2015)
- wypracowania strategii komunikacji dla profilu głównego Lasów Państwowych (2016)
- optymalizacji działań w kontekście zmieniającego się ekosystemu serwisu Facebook (2007)