0
EN
case study

L’Oréal Paris

Dedykowane szkolenie - tworzenie treści a kwestie SEO. 

ikona

Jaki był problem?

L'Oreal to marka znana na całym świecie, która od ponad 100 lat oferuje klientom produkty kosmetyczne. Przedstawiciel L'Oreal zgłosił się z zapytaniem do Socjomanii o pomoc w przeprowadzeniu szkolenia, którego celem będzie przekazanie wiedzy na temat zasad skutecznego tworzenia treści do internetu ze względu na SEO.

Zespół brand managerów oraz osób, które odpowiadają za tworzenie opisów produktów, chciał upewnić się, że proces doboru odpowiednich słów kluczowych, umieszczania ich w tekstach, zarządzania nimi na stronie oraz poza nią, jest odpowiedni. Odbiorcami szkolenia były osoby, które opiekują się wybranymi markami produktów i dbają o ich właściwą komunikację także w kanałach digital. 

ikona

Rozwiązanie?

Każdorazowo, przed przesłaniem oferty szkoleniowej, przeprowadzamy badanie potrzeb oraz oczekiwań zgłaszającego się do nas Klienta. Tak było i w tym przypadku. Dzięki pozyskanym informacjom przygotowaliśmy propozycję szkolenia, które w pierwszej kolejności wprowadziło uczestników w podstawowe zagadnienia SEO oraz pomogło odświeżyć posiadaną wiedzę.

Program szkolenia zawierał informacje, które pozwalają zrozumieć mechanikę działania wyszukiwarki Google oraz korzyści jakie płyną z odpowiedniego wykorzystania działań SEO w komunikacji z konsumentami. Dzięki temu uczestnicy mogą poznać te obszary na stronie internetowej i poza nią, które wymagają określonych treści/tekstów uwzględniających słowa kluczowe. Szkolenie miało też za zadanie dostarczyć informacje o przydatnych narzędziach i sposobach wyszukiwania odpowiednich słów kluczowych, które warto uwzględnić w strategii pozycjonowania strony.

ikona

Efekty?

Z racji liczby osób oraz obowiązków uczestników, szkolenie zostało przeprowadzone w dwóch turach, tak aby przekazywanie wiedzy było bardziej efektywne. Na szkoleniu zastosowano elementy warsztatowe, dzięki czemu uczestnicy mogli od razu sprawdzić możliwości poszczególnych narzędzi oraz stworzyć przykładowe teksty z uwzględnieniem odpowiednich słów kluczowych.

Ćwiczenia pozwoliły uczestnikom zobaczyć, jak optymalizuje się w praktyce treści pod kątem SEO, jakich narzędzi warto użyć do oceny optymalizacji tekstów. Celem szkolenia było też dostarczenie wiedzy na temat dobrych praktyk i zasad współpracy z zewnętrznymi partnerami jeśli chodzi o SEO.

 

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Michał Macherzyński

[email protected]

539 993 211

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?