0
EN
case study

Solaris Bus & Coach

Komunikacja na Facebooku.

ikona

Jaki był problem?

Solaris Bus & Coach S.A. to europejski lider w zakresie produkcji nowoczesnych pojazdów komunikacji publicznej. Firma jest obecna na Facebooku i posiada tam bardzo aktywną grupę osób, które chętnie rozmawiają na tematy związane z busami Solaris i motoryzacją.

Socjomania została poproszona o przeprowadzenie szkolenia, w którym przekaże informacje na temat obowiązujących w branży automotive trendów oraz pomoże wypracować strategię komunikacji na nadchodzące miesiące.

ikona

Rozwiązanie?

Dedykowane szkolenie pozwoliło zapoznać się administratorom strony na Facebooku z najważniejszymi trendami i formatami komunikacji wizualnej na Facebooku, możliwościami wykorzystania treści graficznych, video i transmisji na żywo w komunikacji.

Następnie przeprowadziliśmy warsztat, w którym pokazaliśmy, w jaki sposób wykorzystywać Facebook do pozyskiwania informacji o Kliencie. Zdobyta przez uczestników szkolenia wiedza została następnie wykorzystana w praktyce. Uczestnicy stworzyli persony oraz określili harmonogram treści.

ikona

Efekty?

Efektem wspólnych prac Socjomanii i Solaris było określenie grup docelowych oraz ich priorytetyzacja. Dodatkowo opisana została najważniejsza z punktu widzenia Klienta persona, dla której wspólnie przygotowaliśmy psychografię, zainteresowania oraz sposoby dotarcia.. uszeregowaliśmy je na mapie priorytetyzacji. 

Dodatkowo ustaliliśmy linie komunikacyjne oraz stworzyliśmy szczegółowy harmonogram treści na kolejny miesiąc co ułatwiło zarządzanie serwisem Facebook administratorom, którzy mają w pracy również inne obowiązki.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Katarzyna Zięba

[email protected]

728 533 914

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?