Jaki był problem?
Lubimy wracać do współpracy z naszymi klientami. W przypadku zespołu Ringier Axel Springer Polska to już nasz kolejny wspólny proces (wcześniej wspólnie przygotowywaliśmy program Employee Advocacy dla pracowników organizacji, a także szkoliliśmy zespoły klienta z content marketingu, performance markertingu i storytellingu).
Tym razem jednak wspólnie pogłębiliśmy wiedzę z zakresu projektowania ścieżek klientów.
Jak to się zaczęło? Dział Projektów Specjalnych RASP wdrożył nową strategię współpracy opartą w całości na zarządzaniu Ścieżką Klienta (Customer Journey - CJ). To, w czym wsparliśmy zespół klienta to pogłębienie swojej wiedzy z zakresu mapowania ścieżek klienta, tworzenia lejków sprzedażowych i dobierania produktów sprzedażowych w odniesieniu do lejka sprzedażowego. Takie podejście cechuje się klientocentrycznością, czyli stawianiem użytkownika i realizacją jego pragnień na pierwszym miejscu. To z kolei generuje pozytywne doświadczenia, które w relacji długofalowej z marką przełoży się na budowanie bazy lojalnych klientów.