0
EN
case study

POSiR

Uporządkowanie komunikacji na Facebooku przed najważniejszą imprezą biegową w roku.

ikona

Jaki był problem?

Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji są organizatorami bardzo popularnych wśród biegaczy imprez – Półmaratonu oraz Maratonu Poznańskiego. Pierwsze szkolenie z mediów społecznościowych dla POSiR zostało zrealizowane przez Socjomanię w 2015 roku. Od tego czasu bardzo wiele się zmieniło zarówno jeśli chodzi o trendy w social media jak i same działania POSiR.

Na początku 2018 roku przedstawiciele POSiR poprosili nas o przeprowadzenie kolejnego szkolenia, którego tematem były zmiany w social mediach, które zaszły na przestrzeni ostatnich 2-3 lat oraz analiza dotychczasowych działań promocyjnych, organizowanych maratonów i półmaratonów, podejmowanych przez POSiR.

ikona

Rozwiązanie?

Program dedykowanego szkolenia ze sposobów wykorzystania mediów społecznościowych do promocji wydarzenia sportowego zawierał m.in. ewaluację dotychczasowych działań i podejmowanych aktywności na Facebooku, Twitterze, YouTube oraz stronie www POSiR. 

Dodatkowo omówiliśmy najważniejsze trendy oraz zmiany jakie zaszły w świecie mediów społecznościowych w ostatnich 3 latach. Przeanalizowaliśmy także sposoby wykorzystania dobrych praktyk, z Polski i ze świata, do promocji imprez biegowych. Na koniec oceniliśmy działania reklamowe podejmowane do tej pory przez POSiR i wskazaliśmy elementy wymagające optymalizacji.

ikona

Efekty?

Wspólnie ustaliliśmy grupy docelowe dla POSiR (półmaraton i maraton), uszeregowaliśmy je na mapie priorytetyzacji oraz określiliśmy, w jaki sposób będzie przebiegała aktualna komunikacja. 

Dodatkowym efektem szkolenia było wypracowanie formatów treści z których POSiR będzie korzystał oraz pomysłów na tematykę treści dla poszczególnych etapów maratonu – przed, w trakcie i po maratonie.

Masz pytania na temat naszych usług?
Zostaw nam kontakt do siebie

Zaznacz pole powyżej*

Michał Macherzyński

[email protected]

539 993 211

Odezwę się w ciągu 24h

Na jakim etapie jesteś?