Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

11.04 Content marketing w strategii digital Warszawa Cena: 1 320.00 zł + 23% VAT Wolne miejsca: 3

11.04 – 12.04, Warszawa

Content marketing w strategii digital

Cena: od 1 320.00 zł + 23% VAT
Miejsca:

Informacje o szkoleniu

Podczas szkolenia poznasz najnowsze trendy w content marketingu i dowiesz się jak wykorzystać je w praktyce. Zobaczysz w jaki sposób content marketing wpisuje się w strategię digital oraz jakie miejsce zajmuje w działaniach marketingowych firmy.
Dzięki warsztatowej formie tego szkolenia z content marketingu odkryjesz zasady tworzenia skutecznych treści do Internetu (zarówno tekstowych, graficznych, jak i treści video) oraz ich efektywnej dystrybucji w kanałach on-line. Dowiesz się też, w jaki sposób wykorzystać gotowe treści, stworzone przez internautów. Ponadto, w trakcie trwania warsztatów przejdziesz przez proces tworzenia strategii content marketingowej. Nauczymy Cię również jak odkryć potrzeby odbiorców, wyznaczyć cele i mierzyć efektywność content marketingu.

Do kogo skierowane jest szkolenie

Kurs content marketing powstał z myślą o pracownikach działów: marketingu, PR i komunikacji, którzy tworzą treści w celu ich późniejszej publikacji w Internecie. Zapraszamy również w sposób szczególny dziennikarzy, którzy z platformami digital wiążą rozwój swojej kariery. Warsztatowy charakter spotkania (w ramach 2 dni całodziennych zajęć z trenerem przewidziane są praktyczne ćwiczenia) zainteresuje również osoby zajmujące się marketingiem internetowym i pracujące na stanowisku content managera.

Mapa szkolenia

Dzień 1

9:00StartPrzywitanie uczestników szkolenia

  • Przedstawienie agendy szkolenia i prowadzącego
  • Rekonesans wiedzy uczestników oraz zdefiniowanie celów szkolenia

09:15Content marketing 2016

  • Marketing treści - rys historyczny
  • Content marketing w strategii digital
  • Jakie zadania może realizować CM
  • Formy contentu i kanały dystrybucji
  • Globalne trendy

11:00Strategia content marketingowa

  • Digital customer journey
  • Jak odkryć potrzeby grupy docelowej (narzędzia)
  • Cele działań
  • Jak mierzyć efektywność content marketingu (narzędzia)

12:30Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

13:30Text content marketing

  • Jak tworzyć materiały do Internetu
  • Jak dobrać klikalny tytuł
  • Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO)
  • Blogi w content marketingu
  • LinkedIn Pulse
  • Native advertising

15:15User Generated Content

  • Efekt skali w content marketingu
  • Wykorzystanie materiałów od internautów
  • Jak reagować na treści w sieci
  • Monitoring Internetu

16:00Zakończenie pierwszego dnia szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
Dzień 2

9:00StartPrzywitanie uczestników szkolenia

  • Podsumowanie wiedzy z pierwszego dnia szkolenia
  • Wspólna kawa/herbata

09:15Photo content marketing

  • Komunikacja wizualna w praktyce
  • Gify
  • Infografiki
  • Memy internetowe
  • Narzędzia wspomagające tworzenie grafik
  • Wykorzystanie grafik w serwisach społecznościowych
  • Real Time Marketing

10:45Przerwa kawowa

Krótka przerwa, w czasie której serwujemy smaczną kawę lub herbatę oraz wypieki z okolicznej cukierni

11:00Video Content Marketing

  • Video w internecie
  • Utrzymania uwagi odbiorców
  • Video na Youtube vs video na Facebooku
  • Pozycjonowanie na Youtube
  • Short video content - Instagram, Snapchat, Vine
  • Cinematki, slideshows i inne formaty oparte o grafiki
  • Nie lubisz video? Podcasty!

12:30Przerwa obiadowa

Wspólnie odwiedzamy jedną z pobliskich restauracji, gdzie czeka na nas zamówiony podczas szkolenia lunch

13:30Dystrybucja i recykling treści

  • Ekosystem Google
  • Ekosystem Facebooka
  • Ekosystem LinkedIn
  • Współpraca z web influencerami
  • Recykling treści / #roktemu
  • Harmonogram publikacji

16:00ZakończeniePodsumowanie szkolenia

  • Sesja pytań i odpowiedzi
  • Rozdanie certyfikatów

Profil trenera

Prowadzący Bartłomiej Rak

Bartek ma na swoim koncie 200+ przeprowadzonych szkoleń oraz 50 wystąpień publicznych, które przekładają się na 2000+ godzin doświadczenia trenerskiego. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi.

Bartłomiej Rak

The Vice

Bartek experience includes more than 200 trainings and 50 public speeches, which translates into 2,000 hours of coaching. He specializes in digital strategy planning and managing web projects.

Sprawdź naszą wiedzę

Miejsce szkolenia

Białostocka 22/3, Warszawa,
wejście od strony ulicy i numeru 24,
100 metrów od Galerii Wileńskiej

sprawdź na mapie

Co nas wyróżnia?

  • Duża dawka praktycznej wiedzy
  • Unikalna atmosfera
  • Małe grupy max. 7 osób
  • Bezpośredni kontakt z prowadzącym
  • Elastyczny kalendarz
  • 1h indywidualnych konsultacji gratis

Opinie uczestników 5 opinii

Adam PiwekSzkolenie zmieniło moje podejście na znaczenie content marketingu w strategii komunikacyjnej. Mnogość praktycznych porad, wskazówek i narzędzi; angażujące ćwiczenia, które można przenieść na firmowe realia oraz olbrzymia dawka informacji sprawiły, że 2 dni warsztatu z Bartkiem zmotywowały mnie jeszcze bardziej do rozwoju w tym obszarze. Niewielka grupa sprzyjała wymianie pomysłów i wiedzy - a dobre rozłożenie treści pozwalało na skupienie się na naszych indywidualnych potrzebach. JacekByłem pod wrażeniem zarówno wiedzy Bartka, jak i umiejętności przekazania jej uczestnikom szkolenia. Widać, że jara i zna się na temacie, o którym opowiada. Bardzo fajna była też atmosfera szkolenia - luz, swoboda, otwartość na nasze propozycje, to że Bartek nie trzymał się sztywno prezentacji, ale ciągle wchodził do internetu, żeby pokazać różne rzeczy w praktyce. Renata GrzelakJeśli chodzi o moją opinię jest ona bardzo, bardzo pozytywna! :) Szkolenie było na wysokim poziomie, zarówno merytorycznym jak i organizacyjnym. Szczególnie doceniam dużą dawkę praktycznych narzędzi i rozwiązań które otrzymaliśmy w trakcie szkolenia. Chciałabym na spokojnie, samodzielnie wrócić do najważniejszych dla mnie kwestii i zebrać je w sensowne pytania. Jeszcze raz bardzo dziękuję za sprawną obsługę oraz świetne szkolenie z Bartkiem.

Wczytaj więcej

Rejestracja

Zostaw kontakt do siebie. Odezwiemy się w przeciągu 24h.

* pola wymagane

Z przyjemnością odpowiem na wszelkie Państwa pytania.

Digital Marketing Concierge Michał Macherzyński 539 993 211