Podstawowy
6 spotkań
Na żywo online
Pozostało 11 miejscDMI to globalny standard certyfikacyjny. To ponad 50 tys. absolwentów w 100 krajach.
Certyfikowany kurs organizowany na licencji Digital Marketing Institute składa się z 11 modułów tematycznych, podczas których uczestnicy przyswajają fundamentalne kompetencje związane z digital marketingiem.
Program webinaru na żywo online zakłada omówienie kluczowych kwestii zagadnień marketingu oraz rozwój umiejętności związanych z obsługą narzędzi takich jak Google Ads czy Google Analitycs. Szkolenie porusza również inne obszary marketingu internetowego: obsługę kanałów social media, prowadzenie działań SEO, email marketingu, czy content marketingu. Ukończenie kursu stwarza uczestnikom możliwość ubiegania się o międzynarodowy certyfikat z marketingu na poziomie 5 Europejskich Ram Kwalifikacji Zawodowych (EQF), czyli krótkich studiów podyplomowych.
6 cyklicznych spotkań webinarowych w czasie rzeczywistym z naszymi trenerami prowadzonymi w języku polskim wzbogacone są o równoległe materiały na platformie on-line (Socjomanii) w języku angielskim, gdzie uczestnicy na bieżąco mogą rozwiązywać zadania związane z tematyką realizowanych modułów programowych jak i zapoznawać się dodatkowymi artykułami poszerzających tematykę kursu.
Kurs skierowany jest do osób, które chcą rozwinąć swoje kompetencje digital oraz potwierdzić ten fakt międzynarodowym certyfikatem. Proces certyfikacji odbywa się poza Partnerem Edukacyjnym DMI.
Zobacz zapowiedź certyfikowanego kursu Digital Marketing — Szymon Lisowski
Po szkoleniu masz 1 godzinę indywidualnych konsultacji online z trenerem, do wykorzystania przez rok od zakończenia szkolenia.
Strateg marketingowy. W pracy stawia na nieszablonowe i nowatorskie rozwiązania, gdzie w centrum stawiany jest użytkownik. Współpracowała z markami tj.: Skanska, Nokia, czy Santander Consumer Bank Polska. Szerokie doświadczenie w branży e-commerce zdobywała zarządzając projektami z obszaru budowania marki, mediów społecznościowych oraz kampanii SEO/SEM. Certyfikowany facylitator i miłośniczka procesu Design Thinking, co zwieńcza organizacją corocznej charytatywnej konferencji I DESIGN. W Socjomanii prowadzi szkolenia zajęcia w ramach kursów DMI, a także projekty dedykowane.
Wykorzystując swoje doświadczenie zawodowe prowadzi szkolenia social media i strategii digital marketingowych, planowania kampanii i komunikacji a także analizowania i audytowania działań w SM i grup docelowych. W swoim podejściu łączy wiedzę teoretyczną, praktyczne doświadczenie i kompetencje zdobyte w swojej wcześniejszej pracy w agencji. Jest certyfikowanym trenerem DMI kursu Digital Marketing.
Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Pracował przy projektach strategicznych realizowanych dla m.in. Uniwersytetu Warszawskiego, magazynu KUKBUK i innych. Specjalizuje się w Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Na swoim koncie ma już 2000+ h szkoleń i konsultacji.
Jeśli zależy Ci na szkoleniu w bliższym czasie skontaktuj się z nami