Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

digital strategy social media
21 stycznia 2015 Bartłomiej Rak

Kontentowy rachunek sumienia

Najlepiej swoją komunikację prowadzą pasjonaci! Ze względu na brak wiedzy jak działa Facebook, nie uciekają się do marketingowych sztuczek. Nie korzystają z żebrolajków, bo nie wiedzą, czym one są. Nie robią konkursów, bo ślepo nie wpatrują się w liczbę fanów; nie obniżają jakości komunikacji, żeby zwiększyć zaangażowanie, bo nie myślą przez pryzmat KPI.

Pierwotnie artykuł ukazał się w grudniowym numerze Marketingu w Praktyce. Złożyło się na niego wiele moich przemyśleń dotyczących mediów społecznościowych i content marketingu. Smutne jest jednak to, że bardzo mało z nas doczekałoby się „rozgrzeszenia”. Dalej, w większości, nie potrafimy robić tego dobrze :(

Zachęcam do lektury i komentowania.

Zdjęcie pochodzi z serwisu flickr | CC BY-SA 2.0

Podziel się opinią