0
EN

Blog o marketingu internetowym

Kontentowy rachunek sumienia

Najlepiej swoją komunikację prowadzą pasjonaci! Ze względu na brak wiedzy jak działa Facebook, nie uciekają się do marketingowych sztuczek. Nie korzystają z żebrolajków, bo nie wiedzą, czym one są. Nie robią konkursów, bo ślepo nie wpatrują się w liczbę fanów; nie obniżają jakości komunikacji, żeby zwiększyć zaangażowanie, bo nie myślą przez pryzmat KPI.

Pierwotnie artykuł ukazał się w grudniowym numerze Marketingu w Praktyce. Złożyło się na niego wiele moich przemyśleń dotyczących mediów społecznościowych i content marketingu. Smutne jest jednak to, że bardzo mało z nas doczekałoby się „rozgrzeszenia”. Dalej, w większości, nie potrafimy robić tego dobrze :(

Zachęcam do lektury i komentowania.

Zdjęcie pochodzi z serwisu flickr | CC BY-SA 2.0

Czytaj również

blog1 blog2

Na jakim etapie jesteś?