Zamknij

Nasz serwis wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony, wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Szczegóły znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

socjomania
3 września 2014 Agnieszka Molęda

Kulisy Socjomaniakow - Sierpień 2014

Sierpień - powoli odczuwalny koniec lata, w powietrzu wisi nieco inna aura i zmiany. Podobnie u nas - po intensywnych dwóch miesiącach, ukształtowaniu się zespołu, nabieramy kilka oddechów przed kolejnym maratonem i zupełnymi nowościami. W między czasie szkolimy, rozpoczynamy długofalowe projekty i planujemy. A plany są duże i powoli zaczynają się realizować.

Kogo szkoliliśmy

Loga klienci sierpieńLoga klienci sierpień
Wśród sierpniowych szkoleń miało miejsce m.in. 48 godzin ze strategią social media i reklama na Facebooku, a wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele firm, takich jak Czerwona Torebka - grupa handlowa, w portfelu której znajdują się marki Merlin.pl oraz sieć sklepów Małpka Express. Mary Kay Cosmetics to firma założona 1963 roku, mająca w swojej ofercie produkty do pielęgnacji skóry i makijażu. Good One Group, w skład której wchodzą cztery główne podmioty w postaci: agencji Public Relations Good One PR, agencji interaktywnej BloomNet, agencji modelek i hostess Good One Models oraz firmy consultingowej w obszarze IT o nazwie Versoft. Mieliśmy przyjemność szkolić również przedstawicieli m.in. Axa Życie TU S.A. i Urzędu Miejskiego w Pszczynie.

Strategia, strategia!

Od dłuższego czasu w ramach naszych usług tworzymy strategię komunikacji dla klientów, przeprowadzamy audyty Social Media, doradzamy firmom w zakresie strategii. W sierpniu dołączyła do nas Magda, która wspiera zespół swoimi skillami strategicznymi.
Rozpoczęliśmy współpracę z Delisam, delikatesami oferującymi klientom w całym kraju produkty pochodzenia organicznego. W ramach współpracy przygotowaliśmy strategię komunikacji w mediach społecznościowych oraz plany komunikacji na trzy miesiące. Również dla Poznańskiego Maratonu przeprowadziliśmy szkolenie wraz ze strategią komunikacji.

Kobieco, biznesowo, warsztatowo

Katarzyna przeprowadziła warsztaty z LinkedIn z grupą kobiet z PWN Global - Proffesional Women's Network, na których opowiadała o personal brandingu na LinkedIn, znaczeniu wizerunku w mediach społecznościowych, z uwzględnieniem względów zawodowych i aspektów społecznościowych. Mówiła również o narzędziach, za pomocą których zawodowy personal branding może być wzmacniony.
Personal branding na LinkedInPersonal branding na LinkedIn

6 rozdanie dyplomów Akademii Socjomanii

Absolwenci Akademii Socjomanii we Wrocławiu i Warszawie doczekali się rozdania dyplomów. Oczywiście towarzyszyły temu wzruszające podsumowania, pochwały, wskazówki na przyszłość, dobre jedzenie i czas spędzony na długich rozmowach.
Rozdanie dyplomów Akademii SocjomaniiRozdanie dyplomów Akademii Socjomanii

Sesja zdjęciowa

Na sam koniec sierpnia zorganizowaliśmy sesję zdjęciową, której przewodził fotograf Kamil Krajewski. Efekty możecie zobaczyć na cover photo Socjomanii na Facebook i Twitter oraz innych kanałach, a już wkrótce na nowej stronie www!
Sesja zdjęciowa SocjomaniaSesja zdjęciowa Socjomania

#Backstage:




Na deser

Podsumowaliśmy dotychczasowe kampanie tego roku, a także to, co działo się na Woodstock Festival 2014 i jak podczas festiwalu działały media społecznościowe. Na blogu wylądowało też dłuższe podsumowanie tego, co działo się w czerwcu i lipcu (a się działo!).

Podziel się opinią